Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
tak toto je naozaj dobréééé ? ?
Reakcia na: david1 #219988:
Súhlasím. Je to blbosť.
Reakcia na: rini17 #219974:
A teraz spät do reality...
Reakcia na: david1 #219989:
Ak by sa vsak nieco rozsirovalo v Bratislave, vsetci by zase plakali, ze vsetky peniaze idu do Bratislavy ?
Reakcia na: Valec #219983:
Proste nech to zatrolejuju az do Dubravky a basta.
Reakcia na: david1 #219989:
A keď už nie železnica, tak aspoň superhusté autobusové spojenie. Dúfam, že si to na žu(m)pe uvedomia...
Reakcia na: 810zssk #219991:
Nesuhlasim. Myslim, ze ludia rozmyslajuci v style viac pruhov=menej zapch by si kolaps na Zlatych neboli schopni vyhodnotit ako fiasko kolektorov, pretoze by im to akurat potvrdilo, ze treba skapacitnovat aj vnutromestske cesty.
Mozem sa sice mylit, ale vnimam ako sialene, aby sme si moju vs. tvoju teoriu potvrdzovali experimentovanim s trvalym znicenim polnohosp.pody, tlakmi na dalsiu destrukciu mesta a nepriamou podporou satelitov. Bohate staci ta D4, to bude podla mna dostatocny budicek pre tuch cp chcu pochopit. Ista skupina ludi sa holt v mysleni nikdy neposunie.
Reakcia na: 810zssk #219991:
Keď Mrva na FB vyhlásil, že by sa mala stavať D1 s kolektormi a štvorpruh I/61 tak som mal chuť spýtať sa ho, či háji záujmy Bratislavy alebo Čiernej Vody. Tie kolektory sú kolosálna blbosť.
Reakcia na: david1 #219989:
Tych kolektorov je skoda, aspon by konecne vsetci velmi viditelne padli na hubu s tymito blbymi rieseniami. Takto sa budu vyhovarat na to ze keby boli kolektory, tak zijeme v raji.

Ale neva, bude D4, to bude tiez kolosalny fail ked to otvoria, tak snad niekto pochopi ze tudy cesta nevede.
Reakcia na: Mike #219987:
Rozumiem argumentu, ale vzhladom na cely ucel existencie 211 sa priklanam k tomu ze radsej na celodennej napr. 208 ako na akejkolvek 211.
http://tv.nrsr.sk/archiv/tlacovakonferencia/7/2356

Všetci tam vyplakávali nad zrušením plánovaných kolektorov.
Nikto nespomenul že v Bratislave sa neplánuje rozšíriť cestná sieť na vstupoch do mesta. Tie autá zase len ostanú v zápche no na inom mieste.

Nakoniec ani jeden zo zúčastnených aktivistov nezniesol požiadavku na zlepšenie obslužnosti nového zastavaného územia hromadnou dopravou.

Ideál by tam bola železnica, ktorá by prepojila 120 s 130 a povymetala dané územie.
Reakcia na: zlomok #219980:
Prestupovalo tam vela ľudí aj v minulosti do L49. Je to prestup pre personál aj zo Záhoria.
Vymýšlať baterkovú L211 do Dúbravky je blbosť. Na Patrónke je konečne po zatrolejovaní prestup na hrane v oboch smeroch.
L211+212 robí dostatočnú kapacitu na Kramáre zo západnej časti BA aj zo Záhoria.
Reakcia na: 810zssk #219986:
Tak radšej to dajú na delenú (kde je teoretická šanca že by to bolo iba na rannom diely)
ako na celondeku .. A jediná špička ktorú má Hrobonka so sólom okrem 211/2 je 203/6.
S tým, že 211/2 začína potom, ako tam ukončí nočák, kde tá 14Tr často býva.
Reakcia na: zlomok #219980:
Bohuzial mam pocit ze tie 14Tr davaju najcastejsie prave na 211, co je podla mna elementarna chyba, vzhladom na charakter tej linky.
Reakcia na: Valec #219983:
Kde má linka 211 prestávku? Ak by aj v Dúbravke, tak by sa dalo vybudovať nabíjacie misto pri obratisku električiek, infraštruktúra tam na to je. Nabíjanie by bolo 600 V js, na čo ti stačí kus trolejí a pár metrov drôtu.
Reakcia na: Ike #219982:
Elektrodynamická brzda s rekuperáciou. Je v princípe jedno či vyrobenú elektrinu tlačí späť do trolejového vedeania alebo batérií. Nič netreba vymýšlať, technológia existuje a je overená.
Reakcia na: zlomok #219981:
Len či to je príklad baterkovej L211 do Dúbravky. Tá pod trolejom bude jazdiť len kratší úsek trasy... a aj ten baterkový nie je práve s najjednoduchším terénom.
Reakcia na: zlomok #219981:
V poslednom ročníku na gymnáziu som mal z fyziky 4 ? takže možno trepnem úplnú hlúposť, ale neexistuje pri trolejbusoch technológia batérií, ktoré by sa dobíjali jednak z elektrického vedenia a jednak z kinetickej energie? Ak dnes existujú hybridné osobné vozidlá na batérie, ktorých dobíjanie funguje len na báze kinetickej energie, potom by pri trolejbusoch nemal byť problém.
Reakcia na: rini17 #219974:
Ja to skôr vidím na trolejbusy s baterkami, ktoré im umožnia dojazd cca. 20 km a nabíjať sa budú počas jazdy cez zatrolejované časti, kde bude frekvencia liniek s uvedenýmivozidlami dosť hustá na to, že sa z ekonomického poľhadu oplatí viac vybudovať trolejové vedenie ako nabíjacie stanice na konečných.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement