Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #219615:
Akože nie? Električkári o 10 rokov budú predsa jazdiť s autobusmi! Aj Š.L. bude jazdiť pekne... Rozkaz, je rozkaz, a je viac ako zákon!
Reakcia na: 810zssk #219614:
To vy už tady, maminko, nebudete.
Reakcia na: Ike #219610:
No da, ale ked si uz od 18 do 21 zacinas nieco budovat, tak v 21 to nezahodis aby si isiel robit superneatraktivnu robotu v DPB. Najma ak celemu tomu povolaniu hrozi zanik.
Reakcia na: Spacer1 #219611:
Od 20 do 30 rokov som pracoval v BEÚS-e. Potom som išiel na lepšie. Ak by ma nezobrali v dvadsiatich ako brigádnika na električky, už by som sa o to nezaujímal a možno by som dnes ani nebol šotouš.
Reakcia na: Spacer1 #219611:
Lenze s kazdym extra rokom sa zmensuje sanca, ze sa bude chciet ucit clovek za vodica (odznova zacinat karieru). Tiez som kedysi chcel byt vodicom autobusu. A v 21 rokoch by som aj o tom realne uvazoval. Lenze teraz v 25 sa na to mozem vybodnut. Za podobny plat, ako ma vodic, sedim v kancli s klimou a riesim problemy s pocitacmi. A urcite nepojdem teraz soferovat ludi, jazdit po Bratislave s tymi sialencami za volantmi a byt jednou nohou vo vazeni a druhou v hrobe 🙂
Reakcia na: Ike #219610:
Ja vidím rozdiel len v tom, že 21 ročný ti v prvej práci dlho nevydrží. Do toho veku som pracoval každý polrok inde. ?
Reakcia na: 810zssk #219609:
To by som netvrdil. 24 rokov je dosť veľa a dá sa byť niekde inde. 21 je primeraný vek.
Reakcia na: S499.1023 #219604:
Preto som pisal o uchyteni ludi rovno po skole. Ale medzi 21 a 24 velky rozdiel nevidim, tie veky su z hladiska kariery vacsinou pomerne podobne.
Reakcia na: BigMac #219606:
Chcel si hádam povedať vo Veľkej Sobote ?
Reakcia na: Mhr1 #219605:
Snívajte s nami.
Reakcia na: S499.1023 #219603:
Nie. Až v Trnave.
Reakcia na: Error 0x007 #219569:
Pri plánovaní treba postupovať podľa toho, kde je najvyťaženejší autobus. Taká a-50 je zrelá na náhradu električkou. Trasa Dostojevského - Karadžičova - ASMN - Páričkova - Dulák - Košická - Miletičova - napojenie na Ružinovskú trať. Výstavba električky po Tomášikovej bez tohoto by veľký zmysel nemala. Ale po postavení trate k ASMN a ďalej na Šafko by už boli prepojené Vajnorská i Ružinovská radiála po atraktívnej - ale inej - trase do centra. Varianta - komu sa nepáči Páričkova - je cez Mlynské Nivy a Košickú. Ale strkať električku do križovatky Košická - Mlynské Nivy by malo zmysel len vtedy, ak by sa stavala električka aj ďalej cez Mlynské Nivy, popod Bajkalskú, do Slovnaftu a na Dolné Hony. Strach z nevyužitia nemám - na električkovej a-50 by sa uživili i 32-metrové vozy/súpravy, naviac atraktívna trasa stiahne na seba viac cestujúcich.
Reakcia na: 810zssk #219591:
Môže to byť niečo zásadné, pretože čím mladší človek a väčší nováčik na trhu práce, tým skôr sa uspokojí s nízkou mzdou.
Reakcia na: Valec #219600:
A zastavujú DankoJety aj na Gesztenyeliget állomás?
Reakcia na: Valec #219600:
Tak zrovna toto využitie ma nenapadlo, ale je fakt, že zrovna týmto ľuďom by sa tak zlepšilo dochádzanie z mnohých smerov, aj zo Senca, ak by šli Busom na Vajnorskú ?

Ono okrem časti Trávnikov a Nemocnice Ružinov nie je asi žiadna oblasť, ktorej by náhrada L50 touto linkou (predĺžená CD L6?) nepomohlo, takže už to len postaviť!

V ďalšej časti seriálu o šotoplánovaní naplánujme linkové vedenie električiek v oblasti Slovnaftu a P. Bisupíc ?
Reakcia na: Andy #219589:
Myslím, že nie je vhodné rozoberať konkrétne prípady tu na fóre. ?
Reakcia na: Rubber38 #219597:
"Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich"

Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.
Reakcia na: zlomok #219598:
ERRATA: písal kopa, nie aj.
Reakcia na: S499.1023 #219596:
Písal aj. Tak preto by ma to zaujímalo. Či som tam je neriešim.
Reakcia na: Error 0x007 #219595:
Tvoja linka by, okrem oblasti Duláku a Auparku (a Kukučínovej, ak by sa trať z Račianskej odpájala predĺženou Tomášikovou), kopírovala L50 a bola dôvodom na jej zrušenie (spojenie Duláku so sídliskom Ružinov by dostatočne zaobstarala predĺžená, príp. posilnená L66).

A už tá masa ľudí z L50 by bola dostatočne vyťažujúca novú linku. Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich, ktorým ponúkne nové priame spojenia z/na túto tangentu ?

A ak by sa aj potvrdilo, že by chodila 2x narvatá (v L6 si teda dnes väčšinou nájdem aj miesto na sedenie) na KV úseku, ako na zvyšnom, tak sa dá skrátiť po Molecovu ? Za mňa dobrý nápad na linku

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.