Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #219251:
Americké námestie už treba vyriešiť ináč a to tak, aby bol prestupný uzol Blumentál obslúžený z obidvoch strán, čiže tejto podmienke vyhovuje obratisko (spojka) cez areál Univerzitnej nemocnice, ako je napokon aj uvažované.
Reakcia na: Solider #219258:
Nebolo by to prvykrat, co IvoN sluboval a neplnil ?

Tak by sa pri nahorsom upravili v KV odstavne a hodilo sa pred nich Xko 🙂
Reakcia na: MatejBA #219257:
Tam už tento rok predsa bude stáť park, ktorý minulý rok nariadil sám IvoN.
Reakcia na: S499.1023 #219255:
Ako sa podľa teba operatívne otočia jednosmerné vozy na Molecovej?
Reakcia na: Solider #219254:
Pre operatívne účely na krátkej radiále a v mieste bez zlomu frekvencie? Operatívne by tam jednosmerné vozy prechádzali do protismeru? Šotohračka?
Reakcia na: S499.1023 #219253:
Pre operatívne účely, každá radiála má takúto vymoženosť, nakoniec aj Ružinovská mala pri jazere, kde bola odstavná koľaj a koľajová spojka medzi jednotlivými koľajami, ale tú neviem, či zrušili pri rekonštrukcii v 90. rokoch alebo ešte skôr. Také niečo by mohlo byť obnovené, pri minimálnych nákladoch, nemal som na mysli práve klasické slučkové obratisko.
Reakcia na: Solider #219248:
Nemocnica Ružinov načo???
Reakcia na: Solider #219248:
Americké už aj začali zbiehajúcou výhybkou na Špitálskej.
Neviem prečo vtedy nedošlo k realizácii. Možno niekto vplyvný býval v Avione a nechcel mať pískajúce končiace električky pod oknami.
Mala sa tam točiť končiaca L12 z Ružinova+ ranné výjazdy.
Reakcia na: S499.1023 #219245:
Hej , no na týchto obchádzkach sú v špičke večne zápchy.
Tiež si nemyslím že by prišlo k tomuto riešeniu.
Reakcia na: MatejBA #219247:
Napr. pred Kapucínskym kostolom na Župnom. nám. pre L7 alebo výluky v tuneli.
Pri centrálnom trhovisku by som si ho vedel tiež predstaviť.
Pod mostom SNP....
Reakcia na: MatejBA #219247:
Napríklad Americké námestie (otáčanie vozidiel zo smeru Vajnorská, Ružinovská a Račianska) a Nemocnica Ružinov.
Reakcia na: david1 #219243:
A kde okrem Trnavskeho myta a Molecovej take mini obratisko oplatilo? 🙂
Reakcia na: ufo #219240:
Bude dohadovacie konanie o kapacite ? ?
Reakcia na: david1 #219234:
Aha. Ja som zvyknutý, že električkovým priecestiam tu hovoria prejazdy. Ale električkové priecestia by nechýbali - kto by chcel ísť smer centrum, šiel by po Kukučínovej na Trnavské Mýto a doprava na Šancovú. Otočka na Bielom Kríži by postihla len tých pár ľudí, čo by chceli ísť niekam do oblasti Sibírskej.
Ale aj tak si myslím, že len teoretizujeme, nikto nebude zavádzať nezmyselné vlaky z Filiálky do Nitry, akurát fanatikmhd dostal domácu úlohu.
Reakcia na: david1 #219242:
mesto s tym nic nemalo.
Reakcia na: Solider #219241:
Už so to tu písal L6 by sa naplnila ak by išla aspoň po Trnavské mýto. No v Bratislave chýbajú v širšom centre malé obratiská. Ťahať ju po Vazovovu by pomohlo len čiastočne.
Časom sa "hustejšia" L4 uživí. Nárast je už teraz na Zlatých kvôli prestupom z SL a 53,56,525.
Reakcia na: piggee #219198:
No ale mesto to nechalo odoznieť do stratena...
Reakcia na: Pe67 #219233:
Linka 4 je najvyťaženejšou električkovou linkou v Bratislave a vyťažená je nielen v karloveskej časti trate, ale aj na opačnej strane od mesta smerom k Polusu. Vypravovaním Škodoviek sa štvorka stala ešte atraktívnejšou (starší, kočíky, a pod.), takže jej využívanie v porovnaní s rokom 2012 alebo 2014 ešte narástlo.

Linka 6 má nepochopiteľný poobedňajší režím – začína o 15. a končí o 21.30 hod., pre koho? Úplne to napríklad ignoruje skončenie výučby na ZŠ a SŠ a časť pracujúcich, ktorí končia o 14. hodine a zase naopak po 19.30 hod. to premáva úplne prázdne, bežne do 10 ľudí, či sú prázdniny alebo školský rok. A najnepochopiteľnejším je vypravovanie Škodoviek na túto linku – preeexponovaná kapacita v porovnaní s tým, ako je ráno obsadená predĺžená L7 do Rače alebo L8 počas rannej a popoludňajšej dopravnej špičky a tam sa ľudia tlačia v kačiciach, hoci by nemuseli.

Ja si naopak myslím, že linka 4 by mala mať počas špičky hustejší interval (či už formou riadnych alebo vložených spojov po ŽST NM) a do budúcnosti aj dlhšie, 45-metrové vozidlá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.