Reakcia na: david1 #219095:
hej, tá cez víkendy bola tiež podpultový tovar... Zo všetkých alternatív som zaužíval 95 na šafko so súčasným vjazdom l.12, a šprint na jesenského (12tka na odbočenie čakala ukrutne dlho ) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát... Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....
810zssk
Jedna z veci ktore vnimam ako problem, je ze MHD v Bratislave je v principe rovnaka ako bola pred otvorenim dialnicneho prietahu, zatial co pre auta doslo k podstatnemu zrychleniu dopravy. Prave tymto vznikaju ludia ktori odmietaju prechod do MHD s argumentom "autom mi to trva 20 minut, MHD 50" - autom totiz prejdu priamo po dialnicnom prietahu, zatial co MHD ich bude vlacit po mestskych komunikaciach.
Strasne tazko sa to riesi, lebo ide prave o ludi cestujucich na roznych cudnych trasach typu Vajnory - Petrzalka, Devinska Nova Ves - Ruzinov, ci Podunajske Biskupice - Cunovo, teda trasach kde sa ziadnu linku zavadzat neoplati lebo pre kazdu kombinaciu je tych ludi skratka malo. Ale zaroven sucet ludi na vsetkych takychto trasach uz robi relevantne cislo. Toto su ludia ktorych bude parkovacia politika boliet, ale pritom nebudu mat ziadnu vhodnu MHD-alternativu.