Reakcia na: MatejBA #219037:
Myslím si, že súbežná autobusová linka s električkami by mala zmysel len vtedy ak by sa výrazne zredukovali električkové zastávky a slúžili by ako doplnok k električkám, ale to u nás tak skoro nebude, skôr nikdy... Aj keď má električka veľa zastávok, i tak je lepšia ako autobus - viacerí ľudia, ktorých poznám a cestujú v trase Petržalka-Rača, tak radšej prestúpia na električku ako ísť s L59 ktorú majú priamo... Preto som stále toho názoru, že by sa 59 mala zrušiť a obnoviť zaniknutá 55, ktorá by zabezpečila spojenie Rača - Pánty
MatejBA
L"84E" - Dubravka - Karlovka - Lagranconi - Jungmannova - cca 30 minut*
Takze ty navrhujes rovnako rychlo linku ako ma Dubravka teraz s tym, ze vynechas prestupny uzol Patronka, SAV, Hodzovo Nam., Zochova, Aupark a zriadis linku, na ktorej bude minimalny dopyt (takze bude velmi zly interval), zrusis ludom prestupy smerom k biznis centram/pracovnym zonam na vychode BA, presmerujes od velkeho nakupneho centra a zhorsis interval pre usek L83/L84.
* N34 Dubravka - Botanicka Zahrada 13 minut, ale zastavky ma na znamenie, takze treba pridat minimalne +50% = 20. L92 Zoo - Jungmannova 11 minut, uberieme cca minutu, kedze Botanicka zahrada je o nieco blizsie k mostu ako ZOO = 10 minut.