Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #218211:
Nepokutujem susedov. Vsetci v dome su vlastnici bytov a NP, maju za dom vlastneho spravcu, maju "osobomesiace". Maju schodze, tak tam si predsa sami mozu nastavit sposoby uhrad pre jednotlive byty - vlastne, prenajate, nech by to mali aj podla osobomesiacov... Pocet osob pre dom A je s trvalym pobytom (statistika mesta) X, pocet osob nahlasenych spravcovi casto X+Y. Takze uz zavisi od vacsiny pri hlasovani. Dom jednoducho dostane "dotaciu" z mesta podla poctu osob s TP. A je na vlastnikoch, ako sa vedia dohodnut na tom, ako si pokryju kompletne naklady u OLO.
Reakcia na: kecho #218209:
Čo je to olna duma? A ako chceš pokutovať nezainteresovaných susedov za to, že majú v dome neprihlásených? Svätá prostata.
Reakcia na: kecho #218209:
Elektricenka so zlavou 10% by sa dala zaviest v priebehu tyzdnov. Cely technicky mechanizmus na to uz existuje (preplacanie zliav TZP, plaketarom a podobne). Staci rozsah takto poskytovanych zliav rozsirit o dalsiu, 10%nu.
Reakcia na: Ike #218208:
Prave toto by bolo mozne riesit roznymi cenami za sluzby, ale nie v style BMK, ze "najprv si zaplat avyber si spriaznenu banku".
Jednoducho zlava na salinkartu minus 10% na zaklade predlozenia OP, prenajom parkovacieho miesta za nizsiu cenu pri TP v BA+dane auto musi byt napisane na osobu s TP tu. Samozrejme pri dvoch podanych ziadostiach uprednostnit domacu.
Zacat konecne odtahovat parkujucich "hocikde", potom sa zvysi tlak na realizaciu predchadzajuceho bodu.
Sluzby OLO podla poctu osob TP na danej adrese koeficient minus 10% z ceny, jazdy navyse za olnu dumu, potom by sa spamatali aj obyvatelia panelakov, ktori maju neprihlasenych susedov.
Dan z nehnutelnosti zlava pri majiteloch s TP v BA alebo vyssia sadzba pri majiteloch "odinakial".

Keby sa chcelo, je mozne vymysliet vela motivatorov pre migrantov.
Reakcia na: kecho #218206:
Problémom je nedisciplinovanosť migrantov, ktorí si častokrát nemenia TP a teda oficiálne sa nachádzajú v častiach, ktorých verejné služby nevyužívajú a využívajú služby tam, kde nie sú činiteľom zvýšenia pri prerozdeľovaní daní. To by platilo, aj keby bolo sčítanie superdokonalé.
Reakcia na: kecho #218206:
Presne tak. To s cim sa rozmyslalo, ked sa nariadilo, ze sa pri prerozdelovani bude pouzivat scitanie?
Reakcia na: MatejBA #218204:
Sčítanie je podľa mňa v súčasnej podobe hlúposť (a ešte väčšia je viazať na jeho údaje transfer z daní), keďže prvé dáta z neho ti vypľujú najskôr po roku a to už je situácia úplne iná.
Máme predsa centrálny register obyvateľstva, máme MČ s ohlasovňami pobytu, matriky (narodenia/úmrtia), takže mesto by mohlo mať dáta o počte obyvateľov v pohode aj na dennej báze. ?
Reakcia na: Doprava.Dolava #218203:
Počúvaj, ty "trebalo" #218191)

Predpokladám, že magistrát by mal mať predsa v pohode čísla o počtoch obyvateľov - predsa niekde máš nahlásený trvalý pobyt, čiže nemôže byť problém zo 17 MČ získavať dáta dajme tomu s ľubovoľnou periodicitou a na základe toho zistiť "kde koľko" ľudí je, dokonca v akej vekovej štruktúre (t.j. školy, práca, "dôchodci")

Petržalka má okolo 25% obyvateľov BA, v tomto prípade povedzme, že "našťastie" sú väčšinou v panelákoch a nie RD, čiže nie sú roztrúsení na veľkej ploche, takže nie je potrebných relatívne veľa vozov na dlhé vzdialenosti. A tým pádom nie je nutné 25% vozov DPB použiť iba pre Petržalku.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218203:
A koho je to chyba? Magistratu, ze ludia nevyplnali scitanie tak, ako mali. Prosto momentalne riesis problemy, ktore nie su. Tak ako sa moze stat v spicke, ze sa do L80 nedostanes, tak su aj ine linky. A v niektorych to je celodenny problem.

A ked uz mienis pindat na to, ako sa musis chudacik tlacit, tak si vyskusaj L21/28/31/32/33/37/39 a dalsich XYZ liniek. Pretoze pri tych linkach by si nevolal po vacsich autobusoch, ale rovno po metre. A narozdiel od L80 je L31/39 plna permanentne pocas skolskeho roka.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218202:
Pokiaľ nebude Magiostrat vedieť koľko obyvateľov je v BA ťažko navýšia rozpočet a tým aj počet vozidiel DPB
Reakcia na: Error 0x007 #218200:
Z rozrastajucou sa tendenciou BA by mali aktuálny stav vozového parku reálne navýšiť.Ale to by muselo byť sčítanie ľudí skoro 100℅ presné
Reakcia na: Error 0x007 #218199:
Hlavné že ty to vieš!!!
Reakcia na: Doprava.Dolava #218193:
Podla teba vsade treba klbaky ale odkial ich ma DPB vycarovat? Z klobuku?
Reakcia na: Doprava.Dolava #218192:
Prepac, vidno podla toho co pises, ze nemas sajnu ako sa planuje a prevadzkuje doprava...
Reakcia na: Doprava.Dolava #218191:
Spravne pises, treba kapacitu rovnomerne vyclenit podla dopytu. A preto na L80 nezostava na klbaky, ked v beznej situacii stacia kratke autobusy.
Reakcia na: S499.1023 #218189:
To bola, myslím, trochu iná téma. Vtedy som tu šokovane híkal nad tým ako je možné, že si Flixbus dovoľuje predávať na spoje Slovak Lines z Bratislavy do Hainburgu jednosmerný lístok až za 7,50 €! Pre porovnanie: Slovak Lines taký lístok predáva za 1,50 €.

Viete koľko stál lístok do Hainburgu krátko pred vznikom 901-ky? Ja čo si pamätám, tak bolo to za 3 €.

A keď už som pri (podľa môjho názoru) prehnaných cenách, prekvapilo ma tiež, že celoštátny knižný CP predáva ZSSK až za 5,50 €. Som zvedavý za koľko bude predávať Slovak Lines, naposledy to bolo niečo nad 2 €, ale vyšiel až tento rok začiatkom januára. ?
Reakcia na: Doprava.Dolava #218190:
WTF...
Reakcia na: Doprava.Dolava #218193:
Nemám pocit, že by zastávka Bory bola neatraktívna. Naopak, vždy sa vynorí balík ľudí a je super, že títo ľudia nejazdia autami. Ak chceš zvýšiť rýchlosť MHD tak Buspruhmi. Pokojne môžeš vytvoriť expres 921, ktorý bude stáť na Králika a potom na Nivách, no nič sa tým nezmení, lebo každodenná zápcha na Šancovej ho neminie.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218192:
S L 99 si totálne vedľa pretože je to obslužná linka a nie nosná.Ona zváža k nosným.V špičke zváža a odváža ľudí z nosných liniek.A opýtaj sa petržalských dôchodcov a tí ti povedia svoje.Pre nich je je to linka od všadial všade,bez prestupu. Keď sa pozrieš do CP,tak uvidíš koľko strategických bodov pre dôchodcov obsluhuje(a nielen v sedle).Zdravotné strediská, obchodné centrá,pošty,prestupné body a v neposlednom rade nemocnicu Antolská.A to sa týka Kopčian aj Údernickej.Tak váž svoje slová.
Reakcia na: Viko #218180:
Projekt Bory nemá dopravu riešený vôbec nejakými svojimi linkami...Zatiaľ sa zapĺňa kapacita L21 ktorá stráca pri zastavovaní na Bory Mall funkciu expresnej linky uz vôbec a to nehovorím o zastávke bory-razcestie.Zahorska bystrica by tiež potrebovala kapacitnejšie spojenie s mestom Tedomy nie sú žiadna výhra.A dlhé diely s krátkymi vozmi na L32 sa mi zdá výsmech obyvateľom DD i ked majú ešte Tbus 33.A L50 bola istý čas s klbakmi neviem prečo sa zaviedli opet krátke...výhovorka kvôli nizkopodlaznosti neobstojí veď už máme isté roky Sor 18nb...fakt nerozumiem

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement