Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #218165:
Daj mi príklad ako sa "rýchlo" dostať z Vyšehradskej na Astronomicku s max.1 prestupom...hm?Alebo z Udernickej na Domkarsku? Max.1 prestup...Z Hoĺičskej na Čiližsku max 1 prestup...hm? Mudrlant...to dnes nie je možné...alebo sa mýlim?
Radšej priamy spoj na ktorý chcem ísť bez prestupu ako x spojov a x prestupov.Najdi si staré grafikony z 90tich rokov a uvidíš že aj tie expres linky mali v špičkách 10 minútový interval a odviezli ťa z bodu A do bodu B bez nutnosti prestupovať.Napeiklad L101,102,104,105,106,107,108 atď...v pohode sa dalo v uzloch prestúpiť bez nutnosti zastavovať pri každej lampe...Ak uznavas preštudovanie a mrznutie v zime na zastávkach tak asi s tebou niečo nie je v poriadku...Od postupu času po 89tom roku sa pri výmene vedení v DPB potrebovali administratívny pracovníci vždy ukázať ako vedia zničiť MHD v BA teda kde sa ešte dá.Jedina expres linka čo ostala je L59 do ktorej sa tiež niekto obuje a zruší ju.Neviem koľko máš rokov ale opytaj sa ľudí ktorí si pamätajú ako premávali spoje pred 89roku a tesne po keď ešte existovala ako taká preferencia MHD.Dnes sa asi nedostanes z Dubravky na Zlaté piesky za 30-35minut ako vtedajším expres busom ktorý mal interval 10minut v špičke...Alebo priamy spoj z DNV do Karlovej vsi.Z Petržalky Matadorky do Prievozu (exL86) a pod...Ďalej no comment...uznavaj si svoje ++++plusy týchto novodobých zmien...Viac ľudí je proti ako za... Zrušená L90 na vysehradskú z mosta snp...hm??? Dnes sa priamo bez prestupu nedá dostať...Zrušená L89 z kopčian na AsMN...bez priameho spoja...hm?Zrušená L86 do prievozu...bez priameho spoja...hm?Zrušená L97 z Lúk do Ruzinova...Zrušená L81 hm?...Prestupovanie 1-2 alebo 3 krát ti zaberie viac času aj keď tie spoje chodia často ako keby išiel priamo spoj ako kedysi s intervalom 10-12 v špici...Sa pochop konečne...Ak zastavas túto politiku tak asi si zamestnanec DPB alebo prívrženec niektorých osôb stajacimi za týmito "skvostnymi" zmenami z roku 2005...
Reakcia na: MatejBA #218165:
Iba magor si dáva okruznu trasu po Bratislave...Mohol by si robiť sprievodcu po meste pre turistov 🙂
Reakcia na: MatejBA #218165:
PSS: Pre tych co by chceli rypat - okruh robim preto, lebo mam viacero zastavok vo viacerych obchodoch, nie len pre ten vylet (az taky psycho niesom)
Reakcia na: Doprava.Dolava #218162:
Na akej trase prestupujes 2x z Petrzalky? Prosim, uved mi aspon 1 trasu, ktoru pravidelne cestujes a musis urobit tak neskutocne hrozny ukon, akym je prestup na zastavke?

PS: Ja si chodim s batohom pre veci (nakupeny tovar pre moj job) MHDckou. Nemusim riesit, kde zaparkujem auto v centre mesta a vzdy si urobim krasny okruh (napriklad Mlynska Dolina - Blumental - Kamenne Nam. - Farskeho - Kremnicka - Einsteinova - Mlynska Dolina bol moj posledny okruh) - prestupujem tolko krat, ze podla tvojej logiky som chodiaca smrt, bezmozog co prestupuje, a pod clovek lebo nepytam expresne linky vsade s intervalom 1 spoj za 5,5 dna.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218162:
Už zase...
Reakcia na: Mike #218146:
By som chcel vidieť kde...Asi iba na papieri...aj keď by bola priepustnosť ciest ráno 80℅ stale by chodil 7-8min.intervale...Papier znesie...
Reakcia na: Viko #218159:
Mali sa ponechať EXpresne linky...pre tých čo nepamätajú boli to BIELE CEDULE a ČERVENE PÍSMO...nezastavovali v každom zadku...iba na väčších prestupových uzloch...dostal si sa odvšadial všade...bez prestupu alebo max 1 prestup...Argument o hustote premávky na cestách neobstojí...lebo 40℅ ľudí čo kedysi ked tieto spoje chodili a cestovali nimi presadili sa do áut...Mali by sa na Magistráte zamyslieť nad tým ako znížiť počet áut v BA a zaviesť znova EXpresne spoje busov a nie stále spievať iba o Električke do Petržalky...ktorá nebude nikdy rýchla ako metro...a nenalaka nikoho z autá do MHD...Rušenie liniek v 90-tich rokoch prispelo k dnešnému denno denne mu kolapsu dopravy v BA...Nárast BUS Pruhov v minulých rokoch nulová...A autobusové linky ktoré stoja pri každej lampe...Ďalej no comment...
Reakcia na: Doprava.Dolava #218160:
Pred pár rokmi ale jazdila dnešná 192 v trase Vojenská nemocnica - Dostihová dráha a s číslom 92, takže mala rovnaké číslo, ako dlhá 92 z VW na Dolnozemskú.

Inak, vysvetli mi, keď je človek slabo vidiaci až tak, že nerozlíši veľký nápis Kopčany od dvojriadkového nápisu Údernícka kúpalisko (resp. Cintorín Petržalka), myslíš si, že by rýchlejšie a jednoduchšie rozlíšil čísla 80 a 180 (prípadne 80 a 81)?
Reakcia na: Viko #218159:
Linka 92 a 192 je rozdiel...trepeš dve na tri
Reakcia na: Doprava.Dolava #218156:
Mozme, ta trasa je 100% rovnaka. Ani v metre nie je iks paralelnych liniek na jednej vetve len preto, ze maju pasmovu premavku. Zvlastne, ze ta nevykotilo uz vtedy, ked 92 mala v spicke a sedle obe konecne rozdielne...

Co bolo pred rokom 2005 lepsie nez dnes prepanajana????? V com je zle, ze mam huste linky na najdolezitejsie smery a nie 11 liniek do kazdej diery s intervalom 1x za uhorsky rok - dokonca bez nejakeho obmedzovania celkovej kapacity? Ze sa rychlejsie zorientujem v sieti MHD? Fakt by ma zaujimala spomienka na aspon jednu vec, co bola predtym lepsie, lebo moja skusenost je odlisna. Aj na periferie typu DNV, Zahorska, Podunajske, Raca... to mas s max.dvoma prestupmi, povacsine vsak staci jeden.


Inak, bolo by fajn, keby si sa vecne vyjadril k argumentom, ktore si dostal na predchadzajuce postoje a nie len plul siru naokolo.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218156:
1.) Hystericky zachvat ohladom linkovania ta chyta 11 rokov po zmene
2.) Kde musis v Petrzalke prestupovat 3-4 krat? Ty by si na Dlhacoch dlho veru nezil/a, prestup L33+Elektricka+dalsi 1/2 prestupy a z mesta tiez 🙂
3.) Ano, mozeme to urobit teoreticky s L31/39, ale to nedava dovod k tomu, aby sa to zaviedlo na L80. Zvlast ak na niektore useky jazdi L80 iba raz za hodinu (by to bola uplna zbytocnost)
4.) Ked sme vsetci kratkozraki ludia a chceme obyvatelom Kopcian iba zle, tak nam daj zopar logickych argumentov, PRECO by mala byt L80/81/82. A argument "ale vsak ludia nevidia velky nazov na prednej a bocnej strane" ako argument neberiem. Na takych linkach ako L37, L44, L56, L57, L77 atd to nevadi? Ale zrovna na L80 to vadit ma?
Reakcia na: 810zssk #218155:
Mne sa nezda, ze by tam bolo tolko miesta, aby sa medzi kolajovou dilataciou a rohom zahrady Umeleckej besedy dal spravit pohodlny obluk, a keby aj ano, je otazne co s rampou samotnou - obojsmerna trat + chodnik + cyklotrasa sa tam za sucasnych podmienok nevojde, vlavo je vzrastla zelen a vpravo areal ministerstva takze rozsirenie tiez nebude lahke.

V principe, kam by vlastne ta trat isla? Ak ma ist az k Eurovei 2, tocit ju spat k Twin city by nebolo velmi efektivne...
Reakcia na: Mike #218146:
Potom môžme zlúčiť dokopy ak L31+L39 veď skoro celú trasu majú rovnakú...veď si cestujúci pozrie kam ide...spoj...Úplná krátkozrakosť ľudia!!!V roku 2005 úplne dovrzali všetko čo bolo ešte dobre...Treba prestupovať niekedy aj 3-4 krat.To je správne že?
Reakcia na: MatejBA #218149:
Vsak po tej rampe co tam dodnes zostala.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218145:
dobrych par rokov. Namiesto kritizovania a pisania hluposti sa stacilo pozriet na CP a potom komentovat.
Reakcia na: S499.1023 #218152:
No to neni, ale to neznamena, ze tam na to nie je priestor, aby sa vyboduvalo riesenie, ktore bude zjazdne aj pre elektricku.
Reakcia na: piggee #218151:
Pretože tam už nie je tan železničný most cez Pribinovu ani železničná časť mosta.
Reakcia na: MatejBA #218149:
Ked tadial dokazal chodit vlak, preco by to nemalo byt realizovatelne pre elektricku? 😉
Ďalšia konkurencia sa dnes spúšťa ?
www.taxify.eu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.