Reakcia na: sergej123 #217951:
Tak sa vratme spat k teme.Na jednej strane rozumiem tvojej snahe priniest iny uhol pohladu. Suhlasim s tym, ze ludia, ktori v podmienkach DPB su ochotni nas kvalitne vozit, si zasluzia uznanie. Nastavenie mnohych ludi nielen tu na fore vsak ovplyvnuje spravanie priemerneho vodica, ktore je nie celkom ruzove. Narocnost prace predsa nemoze byt ospravedlnenim pre zavadzanie neporiadkov v ziadnom smere, ci uz je to nastup do vozidla, alebo jednanie s cestujucimi (to sa vsak k mojmu poteseniu zlepsuje - v poslednom case som zazil viackrat velmi pekne podane oznamenie problemu na trase).
Celkovo, my Slovaci sa este mame v sluzbach co ucit. Uz len taka predavacka ta ma prva vitat v "jej" obchode a svojim prijemnym vystupovanim ti dat chut vyuzit ich sluzby znova, lebo nie je platena za nadutost. A to plati aj o vodicovi - svojim spravanim ma ukazovat, ze mu zalezi na uzivateloch "jeho" sluzby, aby sa im prijemne cestovalo.
A je tu este jeden bod - vozidlo ma isty pocet dveri kvoli istej rychlosti vymeny cestujucich. Takze ak jedny dvere uberies, na zastavke sa stoji dlhsie, cim sa zvacsia beztak zufale meskania.
Ike