Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Re #21768 Martin Fundárek: Tuná šlo len o testovanie napájania. Ale prevádzka trojičiek by samozrejme išla, pražskej preťaženej sieti (ona v skutočnosti vôbec nie je preťažená, okrem miest, kde súdruhovia metrofilovia zrušili trate) zavadzajú jedine tak gumokoly a nie električky medzi sebou navzájom. Okrem toho, keby na Ohrade miesto dvojíc "9" po 4 minútach jazdili trojice po šiestich, križovatke by sa uľavilo a nie priťažilo. Nehovoriac už vôbec o tom, že linku ako "9" pokladám za nesystémovú a miesto polovičného intervalu by som zaviedol radšej preloženú linku napr. Hrdlořezy - Barrandov, príp. Hrdlořezy-Sídl. Modřany. Nehovoriac o tom, že nestíhajúca križovatka Ohrada je tiež len dôsledkom zrušenia trate v Husitskej a blbého projektového riešenia križovatky.
I.
Reakcia na: fobust #21767:
Vieš, Fobustík, drevené pražce majú aj svoje výhody, a to dosť zásadné a Ty ako konštruktér či projektant či čo si to by si to mal vedieť, takže nevidím dôvod, prečo by sa používať nemali. Nie vždy je to najnovšie najlepšie. Prečo sa napríklad na mostoch používajú vždy drevené pražce?
I.
Reakcia na: DuPe #21770:

Nemam proti nim nic.
Reakcia na: fobust #21767:


Co mas proti drevenym prazcom?
Reakcia na: m@rtin #21748:
Malé doplnenie: pražská linka 2 má v sedle 20 min. a v So+Ne majú 7-8 min. aj 7 a 11.
Reakcia na: m@rtin #21722:
"Víš moc dobře, že provoz trojičček v Praze nejde..."
Ak to nejde, potom mi trochu uniká zmysel skúšania ich prevádzky.
Reakcia na: S499.1023 #21765:
Ja som len odpovedal na otazku, preco jej to odbocenie teraz problemy nerobi (kedze nemusi vyberat taky ostry uhol a ide cez odbocovaci pruh) a na zastavku elektrickovu by mohlo...
Reakcia na: galiyosha #21738:
No tak by neodbočovala cez ten odbočovací pruh ale až v križovatke. Kto chce, hľadá sposoby...
I.
Reakcia na: m@rtin #21722:
Okrem legislatívneho dovodu žiadny iný nie je skutočný. Kde je v Prahe zastávka ktorá neumožňuje zastavenie trojice? Čo by bolo traba na sieti prerábať?
I.
Reakcia na: J #21762:
To mas pravdu. Ked tade obcas frcim na bajku tak dokonca aj vidim, ako niektore tieto decka do skoly chodia -> rodicia ich vozia aftakmi.
Reakcia na: pista #21760:
No lenže na tú ZŠ chodia určite deti z okolia. Myslím, že ZŠ by nám ju nezaplnilo.
Okrem iného z Jelačičovej je veľmi blízka pešia dostupnosť na Trnavské, Záhradnícku či Miletičovu. Ak by chodila L31 až k ST Aréne, tak by si vytvoril pretup na L205, L212 a L68. Čiže cestujúci by mali viac možností ako teraz. Ak by chodila len na Jelačičku, tak nové prestupy nevytvoríš a ver, že by bola L31 plnšia na zimák ako na Jelačičku. Aj pri hokejových zápasoch by to bolo dobré.
Reakcia na: J #21759:
je tam nejaka ZS
Avšak 39 a 31 sú študenstské spoje a na jelačičke žiadna škola nie je. Je tam len nefungujúci centrál.
Reakcia na: J #21757:
Podla mna je lepsia Jelacicka, vsak skolaci maju 39inu, kdezto Jelacicka nema nic..
m@rtin: Tak to je škoda, pretože práve kapacitnejšie vozy by mohli odbremeniť zaťaženú Pražskú sieť aby sa nevytváral ten tzv. vlak járy cimermana kedy vlak stojí a cestujúci iba prejde cez neho 🙂 Ale veď Combino je aj 38 či 39 metrové nie? No to je jedno, ale do budúcnosti by bolo dobré pouvažovať, či by nestálo za to, kupovať nové eliny na linky a tie vždy prerobiť pre prevádzku dlhších elín.

Andy: Jo to je rozumné. A čo keby L31 chodil na konečnú 212 (tá by sa upravila) a študáci z Mlynskej by aspoň nemuseli prestupovať z L39 keď idú na farmáciu a manažment pri zimáku.
Frenky: nie som isty ci Pokemoni boli ceskoslovenska mania, ale viem o jedinej takej nalepke - v 7939.
Reakcia na: Sarko #21753:
hehe, tak presne tieto nalepky sa casto vyskytuju aj v nasich vozoch. Asi je to daka celoslovenska mania. Skoro ako Pokemoni. 😛
Reakcia na: m@rtin #21748:

Trufam si povedat, ze nie vsetky zastavky bude treba prerabat. Staci iba tie, kam 3xT3 (3xT6) nevojde.

Vidis, takze dobrym adeptom na 3xT by bola napr. taka L9. Ak by sa na tejto linke zvysoval napor a nebolo by mozne urobit interval kratsi ako 4 min., tak by sa nasadili 3xT. Jednalo by sa iba o obmedzeny pocet takychto suprav a som presvedceny, ze na ukor skracovania intervalu na danej linke by skapacitnenie spojov pretazeniu trati skor pomohlo, nez uskodilo.

Co sa tyka zastavok, pri tejto uvahe uz mozme vysledovat zastavky len v useku tejto linke. A ja sa pytam, kolko je na trase prazskej L9 zastavok kratsich ako 45m, kam by sa 3xT nevosla???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement