Reakcia na: Ike #217618:
Tak po prvé, ja som sa zmieňoval výslovne o iných druhoch dráhovej dopravy ako osobnej.Po druhé, EC vlaky by samozrejme mohli ísť (v prípade existencie spojky BAHL-BAFI, bez ktorej možno akékoľvek sny o hlavnej stanici na filiálke zabudnúť) do Budapešti cez Rajku, Hegyeshalom a Györ, čím by svoj cieľ medzištátnej dopravy naplnili ďaleko lepšie ako vez Párkány, lenže proti tomu bude zásadne ZSSK, ktorá by EC vlakmi nemohla suplovať rýchlikovú vrstvu do Arpádérsekújváru a Párkányu.
A po tretie, vo svete je dosť príkladov, keď zavedenie konkurencieschopnej dráhovej dopravy totálne zmenilo modal split - či už TGV, ktoré takmer spôsobili krach Air France alebo blbá električková trať vo Würzburgu z Heidingsfeldu do Heuchelfeldu a Rottenbauera, ktorá napriek zhoršeniu plošnej obslužnosti zvýšila počet cestujúcich vo VHD o 100%.
Peon