Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Okrem iného z Jelačičovej je veľmi blízka pešia dostupnosť na Trnavské, Záhradnícku či Miletičovu. Ak by chodila L31 až k ST Aréne, tak by si vytvoril pretup na L205, L212 a L68. Čiže cestujúci by mali viac možností ako teraz. Ak by chodila len na Jelačičku, tak nové prestupy nevytvoríš a ver, že by bola L31 plnšia na zimák ako na Jelačičku. Aj pri hokejových zápasoch by to bolo dobré.
Reakcia na: J #21759:
je tam nejaka ZS
Avšak 39 a 31 sú študenstské spoje a na jelačičke žiadna škola nie je. Je tam len nefungujúci centrál.
Reakcia na: J #21757:
Podla mna je lepsia Jelacicka, vsak skolaci maju 39inu, kdezto Jelacicka nema nic..
m@rtin: Tak to je škoda, pretože práve kapacitnejšie vozy by mohli odbremeniť zaťaženú Pražskú sieť aby sa nevytváral ten tzv. vlak járy cimermana kedy vlak stojí a cestujúci iba prejde cez neho 🙂 Ale veď Combino je aj 38 či 39 metrové nie? No to je jedno, ale do budúcnosti by bolo dobré pouvažovať, či by nestálo za to, kupovať nové eliny na linky a tie vždy prerobiť pre prevádzku dlhších elín.

Andy: Jo to je rozumné. A čo keby L31 chodil na konečnú 212 (tá by sa upravila) a študáci z Mlynskej by aspoň nemuseli prestupovať z L39 keď idú na farmáciu a manažment pri zimáku.
Frenky: nie som isty ci Pokemoni boli ceskoslovenska mania, ale viem o jedinej takej nalepke - v 7939.
Reakcia na: Sarko #21753:
hehe, tak presne tieto nalepky sa casto vyskytuju aj v nasich vozoch. Asi je to daka celoslovenska mania. Skoro ako Pokemoni. 😛
Reakcia na: m@rtin #21748:

Trufam si povedat, ze nie vsetky zastavky bude treba prerabat. Staci iba tie, kam 3xT3 (3xT6) nevojde.

Vidis, takze dobrym adeptom na 3xT by bola napr. taka L9. Ak by sa na tejto linke zvysoval napor a nebolo by mozne urobit interval kratsi ako 4 min., tak by sa nasadili 3xT. Jednalo by sa iba o obmedzeny pocet takychto suprav a som presvedceny, ze na ukor skracovania intervalu na danej linke by skapacitnenie spojov pretazeniu trati skor pomohlo, nez uskodilo.

Co sa tyka zastavok, pri tejto uvahe uz mozme vysledovat zastavky len v useku tejto linke. A ja sa pytam, kolko je na trase prazskej L9 zastavok kratsich ako 45m, kam by sa 3xT nevosla???
Reakcia na: qwix #21752:

Je to mozne, aj ja som si dnes vsimol v jedom buse v KE nalepenu tabulku s piktogramom preskrtnuteho otaznika a vedla s textom: "KLAST ZBYTOCNE OTAZKY JE ZAKAZANE!" '-) To si vodic hadam kupil niekde v "1000+1 usmev" 🙂.
Reakcia na: Sarko #21694:
praveze to nebolo rukou, vyzeralo to az moc oficialne (aj ked urcite nebolo, len si to vodic vytlacil doma na nejakej dobrej tlaciarni alebo tak...)
Reakcia na: ufo #21733:
No, viem, ta ulica sa vola "Vapenka" ale ty zrejme myslis s druhej strany... (lebo zo strany Vapenky by to bolo zbytocne, tam niesu ziadne domy" na druhej strane je velke smetisko... byvali sklad ST. je tam cesta ale ma charakter prijazdovej cesty... to znamena ze tam autobusy chodit nemozu... ale na obratisko su uz 3 varianty. takze mozno bude aj stat...
Reakcia na: m@rtin #21748:
Su uz niekde na webe fotky a/alebo prve dojmy z Vektry? Je vlastne hotovy aspon prvy prototyp? Lebo mozno som len zle hladal, ale nic som nenasiel. Ak je nieco pravdy na tom, ze si to Skoda nechala designovat Porsche -- to sa tak boja, ze im ten design niekto ukradne?
J: Pokud se nezmění normy, tak se Combino dlouhé 42 metrů, kupovat nebude.

Bude se kupovat tak dlouhá tramvaj, která nahradí klasickou soupravu 2XT3 a k tomu stačí třeba 32 m. dlouhá Vektra.

Sarko:
V pražské tramvajové síti jsou stovky zastávek. Nedovedu si představit je předělávat. Současná kapacita tramvajových tratí je na hranici únosnosti = sotva, kde se vejdou další tramvaje.

Všechny tramvajové linky v Praze jezdí v intervalu
-ranní špička...........8 minut
-dopolední sedlo.......10 minut
-odpolední špička.......8 minut
-večer.................20 minut
-noc...................30 minut
-sobota + neděle.......15 minut

Tím je řešen proklad na koncových tratích s návazností na metro. Jediná linka 9 má poloviční intervala vydá za 2 tramvajové linky 4/5/4/20 a so+ne 7-8 minut.

Neříkám, že některé tramvajové linky nejsou přeplňené, ale dost dobře si nedovedu provoz trojiček v hustém pražském provozu, představit.
Reakcia na: J #21746:
Tak potom jedine, ze by obnovili 31 na Jelacicku... Ale tak mozno by nakoniec stacilo kedy na elinach stala 78 a tie dve linky by mali tu zastavku extra...
Andy: no tak potom ako spraviť spoločnú zastávku pre busy a eliny? Ten bus by na elinový pás neprešiel. Neotočí sa.
Reakcia na: J #21744:
Ale dve tretiny tych ludi na Trnavskom medzi zastavkou trolejbusov a zastavkou elektrickobusov, aby mohli ist na to, co pojde prve.
Vladimír: No ja som to myslel takto.
L39 a L78 by stáli na elinovom nástupišti.
L31 by išla Račko, Trnavské m. (zastávka pre trole pred vchodom do tržnice) a potom by už mali L31 a L39 smer Slávičie spoločnú trasu.
Reakcia na: Vladimír #21742:
Prva zmena bola kvoli tomu, druha zmena (iba 31) bola kvoli tomu, ze na Jelacicovu chodilo malo ludi a niekomu napadlo, ze by sa mohla otacat na Trnavskom myte.
Reakcia na: J #21737:
No veď takto to ešte pred pár rokmi bolo. Ale ak si dobre spomínam zmenili to z toho dôvodu, že v smere od Trnka sa na Račku nedá odbočiť na Mýtnu. Teda dá, ale je to zakázané 🙂

Alebo sa mýlim?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.