Osemnásť minút pred "tvojou" štvorkou ide iná, ktorou tú 70 bez problémov stihneš. Nemôže nadväzovať všetko na všetko, najmä ak to nemá rovnaký interval.
Pripomienka k cestovným poriadkom električky 4 a autobusu 70.
Štvorka má napríklad teoretický príchod k zastávke Most SNP 6:41, keď práve odchádza 70-ka.
Tá odíde aj keď hlúčik cestujúcich sa snaží prebehnúť cez cestu. Šofér však nepočká, veď ďaľšia ide o 12 min. A rovnako je to i pri iných časoch. Všetkému rozumiem. Cestovné poriadky sú optimalizované. Pre zisk, teda aby sa cestujúci viac zdržal. Dobrodružstvo pri ceste do práce hneď z rána! Keď som videl, že budú nové cestovné poriadky električiek od 22.8., potešil som sa, že "...TO UPRAVIA". Som sklamaný! Tí, ktorí cestovné poriadky robia či schvaľujú, sa predsa vozia do práce autom..!
Ponechanie cieľov je v prípade RD akceptovateľné, hoci v kombinácii s rovnomennou zastávkou vyslovene zavádzajúce. Pri Vojenskej nemocnici je to ale hlúposť. Vozidlá už listujú nové označenie. Hlásenie neviem, nešiel som tadiaľ.
Good point ? otázka ale znie, či by tam bol správny cieľ, ak by si dpb zmyslel, že tam bude končiť nejaká autobusová linka. Druhá otázka znie, do akej miery je "Vojenská nemocnica" vhodný orientačný uzol (všeobecný cieľ linky, dôležitá časť mesta a pod.)
A hlásenie vo voze je po starom alebo už hlási nové názvy?
Inak som zvedavý, či od začiatku školského roka konečne tie nové ciele nahodia aj na transparenty alebo to so starými názvami bude jazdiť donekonečna. Ak zámerne ponechali staré ciele (ako píše Mike), tak potom nechápem načo vôbec menili názvy zastávok.
Spoj 5:06 z Prokofievovej má byť na zast. Vozovňa Trnávka cez pracovné dni 5:32 a cez víkend 5:30. Tieto časy sú aj na zastávkových cestovných poriadkoch a aj v palubných počítačoch vozidiel.
DPB už 48 dní nezmenil transparent na L207 a L212. Porušuje tak ustanovenie vyhlášky MDVRR SR č. 124/2012 Z. z., ktorou sa vykonáva cestný zákon § 5 ods. 3. Znamená to, že niekto si v DPB neplní svoju pracovnú náplň, alebo je nespôsobilý na túto pracovnú náplň.
Je to na fólii, špeciálnu ochranu voči UV žiareniu to nemá. Otázne je, čo sa tie nálepky vôbec dožijú leta (v zime ich to nevytiahne, viď nálepky s informáciou o predaj CL IDS BK nad výdajným okienkom, ktoré do apríla farbu celkom dobre držali a vybledli až v lete), keďže niektoré boli zničené už v priebehu týždňa (napr. Trnavské mýto, Kamenné nám.).
Inak, osadzujú sa postupne od cca 8.8.
No, takže najhorší možný prípad má tiež riešenie - stlačím si pri iných dverách extra dopyt navyše a jedny iné dvere sa otvoria zbytočne - a pre ostatné prípady, dovolím si tvrdiť, že väčšinu, to funguje dobre.
Napriek tomu, že v našich MBCC sú dva druhy tlačidiel - dotykové pri dverách, bežné rôzne po vozidle - aj tie bežné STOP tlačidlá na tyčiach rôzne po vozidle aktivujú dopyt na najbližších dverách. Zatiaľ sa mi ešte nestalo, že by dvere, ku ktorým som po takomto vyžiadaní zastavenia následne prišiel, ostali zatvorené a/alebo sa otvorili (aj) akékoľvek iné dvere. (Samozrejme, ak vodič neotváral na všetkých zástavkách zásadne všetky dvere...)
Mam niekolko otazok ohladom elektricky ovladanych vyhybiek. Ja viem ako funguju, ale pozeral som si starsie prispevky o tejto teme na fore a chcem sa spytat:
2. Podla fotiek co som videl, tak T3G maju aj tlacitko na lavej bocnici, aj "vyhybka bez / pod prudom" na paneli, co zrychlovace nemaju. Ktory by sa mal pouzivat?
3. Na krizovatkach ako Radlinskeho / I. Karvasa je len jedna znacka pre povelovy trolejovy kontakt na vedeni, pred prvou vyhybkou, a na trati smer Hlavna stanica uz nic. Ked vodic stlaci tlacitko na prehodenie, tak sa zmenia obe vyhybky v krizovatke?
Predpokaldam, ze sa o ziaden papier nejedna. Bud je to plastova folia (podobne ako sa pouziva na reklamy na vozidla), alebo by som ovakaval este komatex. Ale skor ta folia.
Ak je to papier, tak opat len s nejakou foliou na vrchu. Ta vsak nezabrani natahovaniu vody do papieru zo zrezanej hrany.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
http://domov.sme.sk/c/20247810/sas-chce-umoznit-odbocovanie-vpravo-aj-na-cervenu.html
Poslanci SaS tiež navrhujú, aby autá udržiavali na cestách od cyklistov a motocyklistov bezpečnú vzdialenosť, ktorá by mala byť stanovená na 1,5 metra.