Nikomu v DPB sa nezda drze ked voz z L6 stoji na nastupisti zast. Most SNP a ludia cakaju vonku na zazrak? To je taky problem aktivovat dopyt po pristaveni voza?
Cyklista má jazdiť po kraji a nie stredom pruhu. Stredom ide len ignorant, ktorý si mastí svoje miniego zbytočným zdržovaním ostatných účastníkov cestnej premávky svojou pomalou jazdou, ktorou blokuje celý jazdný pruh. Takým by som doprial, aby raz museli trčať v kolóne vlečúcej sa 15km/h kvôli cyklistovi, ktorého to proste baví.
Jazdím autom aj na bicykli, takže to poznám z oboch strán. Autom predchádzam cyklistov jazdiacich slušne po kraji s minimálne dvojmetrovým bočným odstupom a spomalením jazdy, ale stredopruhovým ignorantom sa proste nemám kam uhnúť (nepôjdem kvôli nim zrážať veveričky na trávniku) a idem relatívne blízko pri nich. Niektorým by bolo treba okrem mušiek aj ostrekovač, aby si umyli oči a videli, kade idú (ale to im radi robia väčší frajeri na úrovni stredopruhárov).
Skúsený cyklista sa vie so sopeľutieračmi vysporiadať. A to taķ že ide v strede alebo takmer v strede pruhu, aby bol vodič za ním donútený vybočiť z pruhu, ak to nevie urobiť sám. Je to neštandardný, ale žiaľ jediný bezpečný spôsob jazdy. (A zásadne sa neuhýbať. Uhnúť sa ku kraju znamená nechať sa ohroziť nasledujúcim vodičom, ktorý nedodržuje bezpečnú vzdialenosť od vozidla pred sebou a cyklistu si nevšimne. (Obľúbený spôsob jazdy najmä u vodičov C a D.))
To, čo píšeš ale vôbec nemá logiku, lebo v strede - narozdiel od pravého pruhu, je cyklista vystavený sopeľutieračom z oboch strán. A okrem nich je ešte aj ohrozený pretekármi a meničmi pruhov naslepo.
To je samozrejme dobrá vec, ale iná vec je niečo, na čo treba financovanie a projekt, iná vec je zbúchať doplnkovú tabuľku a prerokovať ju na operatívnej komisii.
Z bývalých autobusových nástupíšť sa nedá vojsť s autobusom na električkové zastávky, je to priveľmi ostré. To však neznamená, že sa to nedá prerobiť, rovnako ani, že sa nedá prerobiť vjazd od mosta na bývalé autobusové výstupište.
A ak by bolo treba, tak umožnenie ľavého odbočenia z Nám. SNP na Štúrovu (tam už nie je Dunajská, pozor!) pre vozidlá MHD je podľa mňa minimálna robota.
Ja na tvoj odkaz nevidím, lebo Facebook nemám ale cyklista v strede cesty je rozhodne vo väčšom bezpečí, než na kraji, kde sa ho každý snaží natesno predbehnúť.
Myslím, že ak niekto posiela iného človeka do nebezpečenstva ohrozenia života (bicyklom do stredu cesty), zakladá to podozrenie na prítomnosť psychickej poruchy. A to bez ohľadu na výklad zákona. ?
Vsetky automaty az po Safko stale nefunguju, chlapik s notebookom sedi na z. Sad Janka Krala
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider