Doba už trochu pokročila, ubytovacie vlaky sú totálne stratové, do Wlab nedáš logicky toľko ľudí ako do Bmp, takže vzor DB by sa mal realizovať aj na Slovensku. Radšej niečo ako IC,čo spraví BA - KE za 5 hodín aj v noci...
A keď spacáky áno, tak nech sa páči s príplatkom 50€, aby si na seba zarobili. A potom sa uvidí, či sú tu tie vlaky nitné.
Ja mam s lozkom na uvedenych vlakoch ten problem, ze jednak je jazdna doba prilis kratka na to aby som sa vyspal (ak vstavat musim hodinu vopred, tak mam z KE 5-6 hodin, navyse vo vlaku sa casto budim). A platit si lozko za to, ze budem aj tak nevyspaty mi pride ako slusna blbost. Dalsi problem je ze su ludia ako ja co bezne chodia spat okolo 3:00 a co by som dovtedy v tom lozku asi tak robil? No a potom je tu ten element, ze lozko znamena bud spat vo velmi malom priestore s dalsimi dvomi ludmi (a na tych vlakoch to su rozne osobnosti) alebo si zaplatit pomerne vysoky priplatok. Oboje moze odradzat.
Osobne nechapem co je kolenovrtanim na ceste na sedacke. Ak to zvladaju ludia o 12:00, preco to zrazu o 0:00 je problem? Kolenovrtanim to je mozno vtedy ak chce clovek po ceste spat. Inak nie.
Ja nemám žiaden problém cestovať Zemplín či Poľanou - v lôžku. Len je chyba, že tie "ruské" WLABmee sa nechcú rozmnožiť a lôžkový vozeň evidentne nie je pre ZSSK prioritou, lebo ho nevie postaviť Móric ani Póor.
To je zase nezmysel od teba, ľudia bez domova si nebudú platiť lístok v Zempléne, lebo naň nemajú. Ten vlak je jednak plný kolenovrtov, ktorí idú celú trasu na sedačku, jednak je plný preto, že chýba kapacita na kratšie trasy.
Mmch., tí kolenovrti sú prevažne režimkári, ktorí si nedokážu predstaviť, že by mali vo vlaku za niečo (napr. za lôžko / ležadlo) platiť.
Neboli to ani ludia s igelitkami. Boli to uplne bezni cestujuci. Mas ocividne zly prehlad o tom kto tymi vlakmi cestuje
S tym radenim suhlasim. Ale velkopriestor tam je neoblubeny vacsinou ludi a teda aj ked ten je narvaty tak to o niecom svedci. Erste klasse tam zial nie je - co tiez povazujem za chybu.
len technická k tým bezdomovcom: Väčšina z nich je latentný bezdomovec. Vedia, že keď budú enormne páchnuť, môžu byť vylúčení z prepravy. Spoločným znamením je igelitová taška, alebo viac tých tašiek. Jasné, tak sú nastavené pravidlá, tak majú právo na kapacitu... na nocľah...
Bdteer ako najneobľúbenejší vozeň súpravy - prečo asi? Lebo sa nedá drichmať ako v B-čku cez 4 miesta? Do nočákov typu Zemplín by som radil len velkopriestor (možno okrem erste klasse), samozrejme nie Bdteer, ale Bmpeer...
No a keďže je Zemplín plný už v Žiline, od Trenčína sa už nedalo cestovať, preto zaviedli Beckov a preto potom vymenili príchody do BA, aby tam neskapali ľudia v tom Zeplíne.
Zemplín má 11 vozňov + autovozeň, maximálne by mohli pridať ešte jeden vozeň, viac už nie (a možno ani to nie), alebo zaviesť nový vlak o 2:30 zo Žiliny (REX 730 Tematín) ? Proste je to raňajší vlak do BA a je plný. Aj bratislavské S-kové vlaky sú plné ráno, a napr. cez víkendy sa permanentne stojí pri dverách, občas sú také spoje...
Prepac ale to je nezmysel. Nie tak davno som tym isiel a nas vozen bol narvaty, pricom siroko daleko ziaden ocividny bezdomovec nebol. A to som sedel v cestujucimi najneoblubenejsom vozni tej supravy - Bdteer.
A aj keby to bolo tym, nie je to dovod na neriesenie problemu s nedostatocnou kapacitou pre platiacich cestujicich.
Nie. 6xx + 7xx (17xx) v preklade = int. 60´ BA-ZA... Samozrejme plus vlaky mimo objednávku MDVRR
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Mmch., tí kolenovrti sú prevažne režimkári, ktorí si nedokážu predstaviť, že by mali vo vlaku za niečo (napr. za lôžko / ležadlo) platiť.