Tá firma hrabe na základe objednávky (zrejme NDS), každopádne, v minulosti bolo bežné, že počas výluky tunela Sitina boli na Patrónke obchádzkové značky.
A má to realizovať mesto alebo firma, ktorá hrabe? Mňa inak tento týždeň tuná kúsok od domu v Prahe pobavilo, že tu nejakí plynári či vodári vykopali dieru a dopravnú značku "Prikázaný smer obchádzania" substituovali hranatou značkou "Jednosmerná ulica", otočenou o 135 stupňov.
vďaka, na oplátku malé jazykové: píše sa to "so" keďže nasleduje inštrumentál, "zo" sa viaže na genitív (zo záznamu)
& #214997 medzernik: sú teda potom vozidlá kde sa záznam vykonáva len z vybraných (interiérových) kamier ? To sa mi nejak nezdá..
Ešte dodám, že by to boli minimálne náklady spojené s nákladmi vyplývajúcimi z energeticky neefektívnej akcelerácie vozidiel MHD v zápchach. Zároveň by sa zvýšila spoľahlivosť a flexibilita MHD, čo je nevyčísliteľné.
Inak mesto absolútne nezvláda tieto výluky spojené s rekonštrukciou povrchov nie len z hľadiska organizovania MHD, ale aj z hľadiska dopravného značenia.
Na Prokopa Veľkého stále blúdia autá, pretože mesto nie je schopné osadiť dopravné značky IS 26a s vyznačením obchádzky. Značka IP 35 na Husákovej skratke tiež hovorí ničnehovoriace "Zmena organizácie dopravy". Autá potom hľadaním obchádzky kontaminujú ulice a treba povedať, že zbytočne.
Dnes sa navyše pracuje na moste Lafranconi v smere na Maďarsko. Na diaľnici D2 vznikali rozsiahle kolóny, kvôli ktorým sa musel uzatvárať tunel Sitina a premávka bola presmerovaná do Mlynskej doliny. Tu vznikali rozsiahle zápchy, pretože bol upchatý vjazd na diaľnicu za križovatkou so Starými Gruntami. V zápche, ktorá trvala asi 20 - 25 minút stáli vozidlá MHD. Celý problém bol v kamiónoch, ktoré sa na obchádzkovej trase síce poctivo radili do pravého jazdného pruhu, akurát, že za križovatkou Mlynskej doliny so Starými Gruntami sa na diaľnici odbočuje z ľavého.
Stačilo by, ak by mesto v spolupráci s NDS umiestnili aspoň tri dočasné dopravné značky C25 alebo C23 s vyznačením, že obchádzkový pruh je ľavý, napríklad vyznačením symbolu D2 alebo H nad šípku:
staršie SOR-/4221-4240/,/2201-2212/,/1821-1859/ a Capacity-interier,cúvanie bez záznamu
Novšie SOR-4241-4270.2213-2232,exteriér, interiér,cúvanie zo záznamom
Trolejbusy SOR-exteriér, interiér,cúvanie zo záznanom
Kamery v MHD.
Chcem sa opýtať, či pri vozidlách vybavených kamerovým systémom platí nasledovné a či je zoznam kompletný:
29/30T, Iveco Urbanway, Solaris Urbino 10: exteriér, interiér, so záznamom
Autobusy Sor a Capacity: interiér, cúvanie, bez záznamu
Trolejbusy Sor: exteriér, interiér, bez záznamu ? Vďaka
Ešte pred pár rokmi bol 2-hodinový takt vlakov na trase "Gyor - Rajka". Od niektorého decembra však prišlo k výraznému obmedzeniu. Neskôr pribudli aspoň tie 3 spoje s prestupom v Hegyeshalome spomínané v #214988 (skoro ráno, doobeda, neskoro večer).
Hadam tu nechces tvrdit, ze BSK kresli grafikon pre SL a ten to "iba" odjazdi... ?! Momentalne to takto urcite nefunguje (zial) a lajnista si zije vo svojom svete, comu zodpovedaju aj ich CP. Ale mas pravdu, radi sa vyhovaraju na BSK v style: "ved to nepripomienkovali"...
Ak das vyhladat spojenie Bratislava - Gyor na cp.sk, nenajde ti nic cez Rajku, lebo DPB nezmyselne data 801 posiela ako MHD a nie ako MAL. Teda z pohladu cp.sk medzi BA a Rajkou nic nejazdi, kym nezvolis MHD BA.
Ja, že Maďari tam majú aspoň dvojhodinový takt počas celého dňa. Tuto momentálne, kde sa nachádzam, v Moravskoslezskom kraji majú i malé lokálky takt aspoň 2hodiny, dokonca taká Opava - Hradec nad Moravicí - takt 1hodina.
Inak mne ako spoj do mesta Győr vyhodilo len cez Parndorf vlaky s prestupom. Síce, ako sa po čase dívám na cp.sk sú tam teraz i nejaké spoje Regiojet asi 3-4 za deň.
Ja ti poviem presne aké vlakové spojenie má Rajka. Do mesta Győr odchádza vlak 5:03, 5:44 (s prestupom v Hegyeshalom), 8:09, 10:56 (prestup v Hegyeshalom), 16:09, 18:09, 20:09, 22:14 (prestup v Hegyeshalom). Ideálne pre tých, čo cestujú za nákupmi ?. Inak tých spojení SR-HU je samozrejme viac, keď počítame aj autobusy (napr. Komárno-Komárom, Štúrovo-Ostrihom, Veľký Meder-Győr.....)
2. strkovisko v trojuholniku zastavka elektriciek, busov smer Ovsiste a asfaltova cesticka bolo zasypane vrstvickou zeminy. Uvidime co sa udeje po dazdi
3. Najzasadnejsi bod - bol prvy krat zmeneny signalny plan krizovatky tak, ze chodci mozu pohodlne prejst zo zastavky elektricky na zastavku busu pred TPD bez sprintovania. Cas bol dnes rano nastaveny na neuveritelne dlhu suvislu zelenu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dupe
1. prierazka na oznacniku bola premiestnena z bocnej strany na zadnu, tuto som to kritizoval: https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/145941/Zastavka-Farskeho-s-oznacnikom?&ref=ba%2Fgaleria%2Fgalerie%3Fghp%3Dfarsk%25C3%25A9ho%26ghe%3D%26ghv%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo_d%3D%26ghdo_m%3D%26ghdo_r%3D%26ghdd_d%3D%26ghdd_m%3D%26ghdd_r%3D%26ghg%3D0%26p%3D4&ghp=farsk%C3%A9ho&ghg=
2. strkovisko v trojuholniku zastavka elektriciek, busov smer Ovsiste a asfaltova cesticka bolo zasypane vrstvickou zeminy. Uvidime co sa udeje po dazdi
3. Najzasadnejsi bod - bol prvy krat zmeneny signalny plan krizovatky tak, ze chodci mozu pohodlne prejst zo zastavky elektricky na zastavku busu pred TPD bez sprintovania. Cas bol dnes rano nastaveny na neuveritelne dlhu suvislu zelenu.