Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #21499:

1. hmm pokial viem, tak oficialne sa hovori iba o cislici na mieste desiatok (co sa mestskej casti tyka)
2. skus si zobrat odniekadial stare linkove vedenie (spred velkeho kajdiho precislovania) a skusit rozmiestnit zony nasledovne: 2 - vychodna a juhovychodna cast BA (biskupice, dolne hony, slovnaft, vrakuna, cast ruzinova)
3. vychodna a severovychodna cast BA (cast ruzinova, vajnory, raca,...)
...
a skusit spravit cislovanie liniek na toto rozmiestnenie zon (ked uz by neake precislovanie tak nutne muselo byt)

pomocka:
volakedy chodili taketo linky (napriklad):
20 - safarikovo nam - cilizska (dolne hony)
21 - petrzalka - astronomicka (ruzinov)
22 - hlavna stanica - slovnaft (cez mierovu)
24 - hlavna stanica - letisko
25 - zst. pod. biskupice - trnavka
30 - zst. pod. biskupice - novy most
39 - ruzinov - mlynska dolina
35,... - asi 3 spoje 3x chodili do vajnor
38 - od slimak - mesto (striedalo sa s linkou 23 na safarokovo, do petrzalky a pod)

...

prajem veselu zabavu

PS: to precislovanie co bolo spravene bolo riadne na ..., z povodneho cislovania liniek sa zachovali tusim 2 linky, a obcas sa stalo ze z jednej zastavky sla linka X jednym smerom a na druhy den uplne opacnym (priklad: linka 30 spod noveho mosta 31.12. do biskupic, ale 1.1. uz do lamaca)

PS2: dalsia "koncepcnost" precislovania sa prejavila pri tvorbe posilovych liniek 221 222, logicke by bolo keby bola linka 221 poslilovou k linke 201 a 222 k 202, ale je to presne naopak...
Veď podľa nášho oblastného číslovania by mali byť linky takéto.

20 = 23
21 = 21
22 = 23A
24 = 22W (resp.22VW)
25 = 21W (resp.21VW)
26 = 23W (resp.23VW)
27 = 32
28 = 22
29 = 20
30 = 30
31 = 31
32 = 31A
33 = 33
34 = 31B
35 = 33A
37 = 30A
38 = 30K
39 = 37
41 = 41
43 = 44
49 = 44A
50 = 58
51 = 51
53 = 50
54 = 55
56 = 56
57 = 55A
58 = 55B
59 = 59
61 = 61
63 = 63
65 = 65
67 = 67
68 = 68
70 = 70
71 = 71
74 = 71A
75 = 75
76 = 57
77 = 77
78 = 78
79 = 77A
80 = 80
81 = 81
82 = 81A
83 = 83
84 = 84
85 = 85
86 = 86
88 = 80A
89 = 81B
90 = 90
91 = 90A
92 = 92
93 = 91
94 = 91A
95 = 91B
96 = 95
97 = 96
180 = 180
191 = 190
198 = 195
Reakcia na: galiyosha #21473:

ale veď to by nemalo hrať pri rozhodovaní žiadnu úlohu, či pojdem E alebo T...
Reakcia na: Spectre #21494:
gumokol ti moze zavadzat aj vlavo od vozidla alebo priamo pred tebou, takze uplne univerzalne sa to povedat neda ze kam dat kuplovacku 😃
Reakcia na: S499.1023 #21495:
Samozrejme... Ked je to tak ako to je, neni dovod to menit... bohuzial, teraz plati mudrost "cestujuci by to nepochopili" "nikdy sa to tak nerobilo" a pod. 😃 😃 😃
Reakcia na: Spectre #21476:
Nejde o to. U tramvaje je rozdiel v tom, že má vačšiu kapacitu, že má vačšiu šancu nestáť v zápche a tak. Trombelus je z hľadiska cestovania pre vlka úplne rovnocenný s antabusom.
A systém číslovania? Osobne si myslím, že nie je potrebný žiadny systém číslovania liniek, hlavne je maximálne NUTNÉ linky neprečíslovávať. T.j. že ak už to raz je tak ako je, tak to tak nechať. Ale principiálne (keby sa napríklad teraz začínala budovať T-busová sieť v BA) by som čísloval v spoločnom rade.
I.
Reakcia na: si #21493:
Vsak prave preto navrhujem jazdenie s kuplovackou vyklopenou doprava 🙂
Reakcia na: Spectre #21490:
myslim ze naklady na opravu zdemolovaneho gumokolu budu lepsou pokutou pre nedisciplinovaneho gumokolistu ako akakolvek pokuta, nehovoriac o tom, ze zrejme nebude moct neaky cas ten svoj gumokol pouzivat 😃 Velke skody na tramvaji nepredpokladam, a v pripade potreby je mozne obvod tramvaje vystuzit starymi kolajnicami 😃
Reakcia na: Andy #21469:
Predpokladať vopred mimoriadne udalosti tak, že nebude za to jazdiť náhrada, to je už značná deformácia Bratislavou:-).
I.
Reakcia na: si #21489:
to zase nie 😃 chybalo by mi zvonenie slecny M.
Reakcia na: si #21489:
Samozrejme. Pokial tramvaj niekoho skrabne na prejazde, je zbytocne okolo toho robit velke halo. Vodic spise s gumokolistom zapisnicu, opise ci cislo OP, SPZ gumokolu a normalne pokracuje v premavke... Tak by to malo byt.

V sutazi sejmutych gumokolov nevidim prilis satisfakciu. Tu ide o to, aby si gumokolisti uvedomili, ze nie su vsemocni. Jednoducho tramvaj musi mat bezvyhradnu prednost a hotovo. A parkovanie v dosahu trate - to by som trestal velkymi pokutami // a sadzba pekne podla dlzky zdrzania tramvaje
Reakcia na: Spectre #21488:
mne to nehovor, ja by som osobne najradsej zmenit prevadzkove predpisy kolajovych drah tak, ze ak (kolajove) vozidlo prekazku z trate odstrani, nemusi ani zastat... sice prvy tyzden platnosti takychto predpisov by tych nehod bolo asi pozehnane (na druhej strane, pomer skod na elektrickach ku skodam na gumokoloch by bol asi velmi zaujimavy :-D) ale aspon by si zacali aj arogantni vodici gumokolov sakra davat pozor aby niekde nepretrcali do trate...
Z prevadzkoveho hladiska by som akurat dal povinnost vodicom elektriciek po skonceni sluzby odovzdat na vypravni zoznam sejmutych gumokolov (SPZ, typ vozidla, kedy a kde), v pripade lepsiej financnej situacie na podniku vybavit kazde vozidlo lacnym digitalnym fotakom na zadokumentovanie zdemolovaneho gumokolu 😃 [cakanie na dispecing je zdlhave, treba to vsetko prenechat na vodicovi, nezdrzi to premavku o viac nez minutu - dve]

PS: vodici by popri jazdeni mohli sutazit o to, kto sejmul viac gumokolov za mesiac 😃
Reakcia na: si #21487:
A nie je to uplny *****izmus? Tomu arogantnemu gumokolistovi, ktory tam zaparkoval by som dal dobru pokutu a zobral by som mu vodicak. Vies, aka skoda z tohoto vznikne DPB?
Reakcia na: Spectre #21485:
to ma jeden problem - boli tam ti chlpati a vyzeralo to tak, ze tam boli asi na to aby si to niekto s tou elektrickou do toho gumokolu nesvihol 😃. Treba zmenit drazne predpisy kuaaaa !!!
Reakcia na: si #21484:
jasne... uz viem kde to je... hej...
Reakcia na: si #21482:
Na takych treba inak - kuplovacku otocit doprava, trochu zacuvat a potom dobre naslapnut. Tramvaj to pochopitelne neposkodi a ten gumokolista - jeho problem, ale tak mu treba.
Reakcia na: neo #21483:
asi velmi nie, kdeze to co tam stalo bola vylukova 13ka zo stanice do mesta a vzhladom na mnozstvo uzatvorenych trati by to ani nemal velmi kde otocit...
Reakcia na: si #21482:
heheh, ten dement mozno sedel v tom bare vedla 🙂 btw. nemohla ist elina obchazdkov, ze by hodila spatecku 2m cuvla prehodila vyhybku a jedem...
Reakcia na: neo #21481:
hmm to mi pripomina situaciu na konci leta na nam. SNP, kde toto auto: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2003/27/dpb03.jpg (SPZ: BA 717HO) zablokovalo elektrickovu trat, obnovenie premavky nastalo az po tom, co sme sa tam zjavili taka skupinka ludi a mile auto sme nadvihli a hodili blizsie ku chodniku... doprava bola zablokovana (odhadom podla poztu vozidiel a hustoty premavky) asi 40 minut a po odblokovani trate odtial ako prvi zduchli chlpati, ani sa neunuvali dat tomu dementovi pokutu a/alebo papucu.
Reakcia na: J #21479:
my sme boli v spanielsku a isli sme mhd a zrazu bus zastavil a pred nami nemotorne zaparkovane auto -> bus nemohol prejst... vodic zacal trubit. styria chlapici dosli za soferom, nieco mu povedali, on otvoril dvere, chlapici vystupili, CHYTILI auto kazdy pri jednom kolese a preniesli ho nabok, nastupili a isli sme dalej 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.