V Petrzalke sa menili trasy v 2005, kde sa v co najvacsej miere zachovali cisla liniek. Dokonca nove trasy boli ludom predstavene neobvykle skoro - na DPB.
Na zastavkach aj tak vladol chaos a takmer ziaden vlk nic nevedel.
Pripisujete cislam liniek prilis velku dolezitost a su dva varianty:
- cisla sa nezmenia - cestujuci sa odveze inde ako chcel = nadavanie na DPB
- cisla sa zmenia - cestujuci nebude vediet kam nastupit = nadavaniena DPB
Na zastavkach aj tak vladol chaos a takmer ziaden vlk nic nevedel.
Pripisujete cislam liniek prilis velku dolezitost a su dva varianty:
- cisla sa nezmenia - cestujuci sa odveze inde ako chcel = nadavanie na DPB
- cisla sa zmenia - cestujuci nebude vediet kam nastupit = nadavaniena DPB
Melange
Ešte k tomu bodu 2., lebo si mal otázku – jednoduchšie a prehľadnejšie v štruktúre číslovania. Skrátka číslovanie ako celok by tak malo viac logiky. Električky majú vyhradené 1 až 19 (z toho využívané 1 až 9), štandardné cestné spoje 20 až 99 a doplnkové spoje 1XX (toho tiež nie som priaznivcom, ale budiž). V tejto štruktúre je však zrazu len tak bez logiky bachnutých pár liniek s číslami 2XX.