Na to som akosi pozabudol, ale Krcace budu asi na znamenie, len este vedenie uvazuje ako to spravit, kedze eliny maju dopytko, a u nas elinove zast na znamenie neboli
ale tu prichaza zbytocne zvadzanie starych cestujucich. L12 mala kedysi trat KAROLA SMIDKEHO (ASTRONOMICAL STREET) - SAFKO, potom sa predlzila do Karlovky a potom do Dubravky, a potom sa skratila pos SAFKO z druhej strany, a vznikla 14, co je vlastne povodna 12.
Zase linku 12 predlzit do ruzinova je blbost, lebo o 7 zastvok kratsia ako 9, skorej by som 9 predlzil
J: neo to urcite myslel aj so smajlikom | V dnesnej situacii sa daju pospajat linky 12 a 14, a 7 a 11. Daco by sa dalo porobit aj so 6kou. Samozrejme pri zluceni liniek zdvojnasobit interval! So 7 a 11 by stacil daky rozumny kompromis ohladne trasy. Debata na tuto temu uz ale prebiehala.
"ze by bolo o jednu linku menej" - podla mna idealne by bolo keby sa vsetky linky konciace v meste s rovnakou kapacitou pospajali, pretoze by sa zvysilo pohodlie cestovania. Ked ides z bodu A do bodu C cez bod B, je pohodlnejsie ist rovno jednou linkou z A do C, ako ist z A do B, tam pockat priemerne 10 minut a ist do bodu C.
Keby sa nieco stalo v KV, tak tu linku jednoducho otocis na Ludovita Stura a mas to ako doteraz.
A je nejaky logicky argument na to, aby sa tie linky precislovali? Podla mna je lepsie ked su odlisene, mne sa tak napriklad lahsie hlada v hlave prestup. Napriklad chcem ist z domu na Kramare. Tym, ze trolejbusy su 2xx, u mna chodia trolejbusy a aj na Kramare chodia trolejbusy, tak automaticky mozem zabudnut na autobusy, a uz len rozmyslam nad jednotlivymi 2xx. Inak by som musel mysliet aj na autobusy, ktore by boli zbytocne Sice sa to zda blbost, ale je to pravda.
Andy: No preto, že by bolo o jednu linku menej. L12 do Ružinova nie je dobý nápad. Niečo sa stane v KV a nestojí len KV a Dúbravka, ale aj jedna linka Ružinovu. Pokiaľ nebude trať mimoúrovňovo križovaná tak určite nie, potom samozrejme áno.
Andy, Spectre, si: Presne tak nehajme si naše dvestovky. Ptarí to do Bratislavy a hotovo a nie je logiký argument prečo by sa to malo prečíslovať. Ľuďom je jedno či ide v 212 alebo napr. 62, a niečo také, že inde sa to tak robí neobstojí. To nie je životne dôležitá vec.
neo: A čo máš namysli pod pojmom expresná päťka. Vieš eliny sa nepredbehnú, takže keby vynechávala isté zastávky, tak by sa neskôr za niekym šuchtala.
No lenze vlcak pride za hrobustom ze kam ide a ten ho sice posle do chrrr ale medzi nadavkami stihne zamumlat "chrrr dojazd chrrr vozovna Hrobonova chrrr ten chrrr oznam!"
Zdenko: mne to cez wap ukazalo len cast prvej vety. Pokial tam ide o zastavku v Sofii pri velkej Dzamii, fotka je na: http://kamim.host.sk/fotkybg.htm v casti Sofia.
Zilinska tabula (mimo prevadzky) je na /fotkyine.htm
Ano, eliny boli 1-9 a trofle 10-19. Avsak elektricka kolajova trakcia sa rozvijala pririchlo, ale cisla uz neboli (boli, ale tie museli nechat pre rozvoj troflov), a tak troflom dali 2 pred cislo. Preto boli v BA pred precislovanim len trofle radu 21x, az na 209 a 208 pretoze tie vznikli po predvojkovavani, a tak boli cisla 20x volne a preta sa nezavazali linky 220 potom vznikli linky 201 a 202, ako cintorinove...
Inak o cislach cintorinovych liniek by sa dalo diskutovat... pretoze 221 a 222 by mali byt duplikovane posilove linky pre 21 a 22. Citujem: Na mieste desiatky v novom znaceni liniek bude oblast, ktoru linkA prevazne obsluhuje. Ak sa pred cislo priradi cislovka 1 (respektive 2) jedna sa o posilovu linku danej linky...
odjakziva sice nie (volakedy bolo tak, ze elektricky boli tusim 1 - 10, trolejbusy 11 - 19 alebo tak neak, potom sa k trolejbusovym linkam pridala 2ka na zaciatok, preto boli linky typu 211, 212, 213, 215 a pod.), ale voci precislovaniu trolejbusov mam zasadnu averziu
Samozrejme, ze 201 nepride na konecnu. A logicky by to malo byt tym horsie nie? Ze by vlcaci dosli nadavat hrobustovi, ze kde to odbocil a pod, nie? Keby boli dojazdy 12ky adekvatne oznacene, tak by to nikomu nerobilo problemy. Predovsetkym by som ihned dal dole horny transparent s cislom, pretoze vlcak ti pozera len na to cislo a viacej ho nezaujima. Keby musel skumat, ze co to je za tramvaj, vsimol by si, ze tam svieti napis X Vozovna Jurajov Dvor /cez Safarikovo nam, Uplne jednoduche...
Velmi dobre vravis. Precislovanie trombelusov by bola uplna sprostost. Navyse, ked uz unifikovane cislovanie, tak preco nie aj tramvaje? Jednoducho rozdielne trakcie by mali byt rozdielne oznacovane, aby sa v tom dalo vyznat.
Dojazdy na 201 funguju velmi dobre. Ale na 12ke to nejde... vies, "nikdy sa to tak nerobilo", "cestujuci by to nepochopili" atd....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
neo
Inak o cislach cintorinovych liniek by sa dalo diskutovat... pretoze 221 a 222 by mali byt duplikovane posilove linky pre 21 a 22. Citujem: Na mieste desiatky v novom znaceni liniek bude oblast, ktoru linkA prevazne obsluhuje. Ak sa pred cislo priradi cislovka 1 (respektive 2) jedna sa o posilovu linku danej linky...