To je ešte nič. Minule som zase ja bol svedkom toho, ako vodič, ktorý striedal na poobedný diel, vozidlo 7426, tak tresol za sebou tými kabínkovými dverami, že sme sa všetci, čo sme stáli vpredu až zľakli. Takýto vodič, čo to už pri nástupe nezvláda a ide trieskať dverami, najmä pokiaľ ide o jednu z tých najnovších, posledne dodaných električiek, tam podľa mňa nemá čo robiť.
Dnes vrchol v 7515, viem že vodiči vedia byť blázni ale toto... Na madle zavesený hnusný uterák a na tlačítku ZACHRANNEJ BRZDY zavesený sáčok s niečím...
To chapem ze by to vypravu zvysilo, ide mi o to ze trat sa nepostavi zo dna na den. Moja otazka ci by to pomohlo smerovala k tym eurofondom: ci by to nieco zmenilo, ak by zrejme realne k spusteniu prevadzky doslo az dlho po vyhodnocovani eurofondov.
Pomohlo by v tom zmysle, že by bolo možné vypravovať viac trolejbusov. Tým som samozrejme myslel, že ak by nabehla Mlynská dolina a L63 už tento rok, tak by tých sto trolejbusov bolo vo výprave. Ale netuším, kedy sa to vyhodnocuje. Problém to ale určite bude.
Mali by si to už všetci vyjasniť ako je to s tými spojami/ linkami. Neviem prečo to musela silou mocou redaktorka povedať inak, keď hovorkyňa hovorí o linkách...
A tá jedna jediná ilustračná fotka, ktorú majú a stále používajú je tiež dobrá. ?
Cesta z Patronky k Mlynskej Doline,tam by bolo vhodné urobiť výjazd na tú dialnicu čo vedie z tunela ešte pred svetelnou križovatkou pri ZOO ,teraz je výjazd až za križovatkou, lebo ked je zastavený tunel všetky autá musia ísť cez križovatku a robí sa tam kolona až po Patronku a to len preto že sa musia zdržovať na tej križovatke,.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jajboli