Pozri ako vies ze ja niesom dokonca šofér MHD ??? To po prvé po druhé presne ako aj ostatný tvrdia skorší odchod je CHRAPUNSTVO hovorím o tom ze hlavne vo večerných hodinách by urodzený vodiči MHD mali CHAPST ze spoje nechodia az tak často a ked este trolejbusar idúci hneď za 93 jej bliká napriek tomu ide o dve minuty skor , a imbecil v linke číslo 93 odíde úmyselne tak tu hovorím o tom ze to je imbecilstvo .... A taký vodiči nemajú co robit v DPB a pracovať z ľudmi a SLÚŽIŤ ĽUDOM VYKONÁVAŤ SLUŽBU CESTUJÚCIM !!!! Presne ako bolo spomenuté kto komu robi službu ? Cestujúci vodičovi MHD ???? A nebuďte láskavo vztahovacny poniektory... Minule ďalšia negatívna skúsenosť pred nami trolejbus a úmyselne neotvoril vodič za ním dvere jeho odôvodnenie na zastávke sokolska bolo ze stojí na prechode prosil som ho slusne aby otvoril aspon prvé dvere nie a bodka .... To je prístup vodiča ? Robte tu robotu tak ze vy sa vžité do koze cestujúceho a nie bezohľadne lebo "VY" ste vodiči profesionáli .... Predstavte si ze aj ja som
Vieš si predstaviť, že by rušňovodiči jazdili ako lesník? Však čo, o dve minúty skôr, veď je postavené a pri vchodovom čaká ďalší vlak, všetkým len prospejem ? .
Vystup je ten ze ZSSK dostane menej penazi, pretoze sa zohladnuje kolko percent ludi vyuziva tarifu dopravcu a kolko tarifu IDS. Podobne by to malo byt u inych dopravcov.
Predpis sa da nastavit tak aby sa zohladnovalo aj cakanie Ver ze to je najmensi problem. Ale o dobiehani tu bolo uz milion debat, odist v case odchodu trebars aj na ukor dobiehajuceho je casto odovodnene. Predcasny odchod je proste chrapunstvo.
Ono pamatam si raz na odpoved hovorkyne na jednu staznost, ze vozidla sa riadia svojim casom. A je fakt, ze vacsinou co cestujem, je cas vo vozidle iny ako mam na mobile (aj ked len 1-2 min). Takze je potom dilema... Naozaj isiel vodic skor? Alebo isiel presne, podla ich casu? ?
Presne tak "môj čas" je v minútach a preto treba reagovť na "uja"ktorý bazíruje a pranieruje vodiča L75 že išiel skôr zo zástavky a vyhodnotil to tak že potom čaká na ďalšej kým prestúpia cestujúci alebo dokrivjá babka o paliče.
Trochu človečiny do tohoto povolania!Treba vidieť konkrétnu situáciu a nie hádzať špinu na vodiča.Možno pochybil netvrdím že nie, ale možno chcel s tým práve niečo vyriešiť.Skúste sa vžiť do osoby vidiča a nebiť zakoplexovaný tak ako pán s Chicaga.
Apropo "badrider" v DPB sa odmeňuje zastavenie mimo zastávky odobratím prémii.Od Chicága máme ďaleko ale zase velmi blízko k Bronxu?
Radšej ich nestrašme tým IDS BK, lebo to ani nepostavia radšej. ?
V čom spočívajú dopravné prieskumy? Je celkom zaujímavé pri každom prieskume počúvať, ako si ľudia naďalej kombinujú lístky do/z regiónu. Vo vlakoch napríklad ak zistia 300 lístkov ZSSK (na električenku sa už nepýtajú pre územie mesta) a 5 lístkov IDS BK, tak čo tým vyzistili? Ako to prerozdelia? Tá drvivá väčšina sa ani neráta, pretože to je tarifa ZSSK, ale od nich sa nepýtajú sčítači, či ešte majú električenky pre 100+101. Tým pádom vypadajú z hry a zostáva tých pár desatín %, ktorí fakt majú kombinovaný lístok.
Reagujem na príspevok o obchodoch skorších ... Hlavne v noci počas dňa by som to neriešil kedze sa hráme na dokonalú krajinu kde su všetci bezchybný ľudia zlatý choďte sa pozrieť na MHD v Chicagu napríklad kde vodič idúci z vozidlom a vidiaci človeka bežať za autobusom zastaví kľudne aj mimo priestoru zastávky !!!!!!!! A to mal zastávku nasledujucu este cca 50-100 metrov ... To je mentalita kedy si ľudia pomáhajú ale nie tu toto priblble kocurkovo, v ktorom si každý mysli ze je dokonalý a vodiči MHD ( niektorý ) detto ... Po návrate z USA by som čakal trosku ochoty miesto toho zdrhaju pred nosom , odchádzajú skor HALO ved sa spamätajte !!! Každý by mal začať od seba samého v prvom rade ! Cize vodiči MHD nech sa zamyslia nad tym komu slúžia ! Ja som cestujúci platím si prepravné a nie lacné takze cakam službu za tie peniaze ! A na margo skorých odchodov niekto mi chce tvrdiť ze v noci ked idem z roboty na zastávke SAV mam podľa CP stíhať 93 kedze orestupujem z iného Busu a mam mat rezervu 2-3 minuty zaujímavé ze vela krat ten idiot v 93 odíde o 40-41 a nepočká ked vidí ze za ním ide iny bus ! Po opakovaných sťažnostiach sa situacia mierne zlepšila avšak stále sa to deje ... Takze jedine možné riešenie opakovane davat sťažnosti aby IDIOTI ktory toto nevedia pochopiť to nerobili a aby im strhávali prémie z platu ked to žiaľ nevedia pochopiť . Thats all !
Anarchia nastane až keď na základe neustálich sťažností vodiči stratia ludský zdravý úsudok a budú sa byrokraticky držať palubného počítača ktorý im zavelí "čas odchodu" a oni nehladiac na to že vidí utekajúcu osobu ktorá nieje v priestore zastávky zavrie dvere a odíde.Bude potom tento vodič v očiach verejnosti podľa vás dobrý keď dodrží predpis pôjde presne ale chrapúňsky odide alebo nepočká na prestupujúcich?
Smutné je že evidentne človek z vnúltra firmy na to nabáda a nemá v sebe žiadny pocit loajálnosti.
A teraz ma ukameňujte.?
Palubny pocitac udaje zaznamenava a ked pride staznost, tieto data sa vyhodnocuju. Problem je, ze DPB (na rozdiel od dopravcov ktorym na zakaznikoch zalezi) predcasne odchody neriesi kym nepride staznost - cim opat podporuje tu anarchiu co v tej firme vladne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk