A hľadalo MDVRR náhradu za 1/6? Nechce sa mi veriť, že neexistuje dopravný inžinier, strojár, elektrotechnik, resp. niekto s iným technickým VŠ vzdelaním, čo by to bol ochotný robiť a vedel robiť aspoň porovnateľne ako 1/6.
V súvislosti s dneškom je skôr otázka ako to dopadne s JK, či sa udrží, alebo nie. To môže byť podstatné najmä pre ŽD, ale v podstate aj celú VHD.
Načo je dobré kvôli zbytočnej šotokoncepcii o oblastnom číslovaní popliesť Račanov i Vajnorčanov zmenou čísla linky, ktorá nemení svoju trasu ani iný podstatný parameter?
tak ta 54 by snad nevadil pri tom pocte precisovanych tbusov. navyse jej cislo 55 (je volne) a zaroven by sa aj hodilo k oblatnemu oznacovaniu (5raca + 5vajnory)
ok 70 som si neuvedomil a ta by teda ostala 72 co by asi jedine nesedelo. (pripadne 171?)?
Stále si myslím, že sa to s úpravou chr N61 trochu prešvihlo, ideál by bol niekde medzi pôvodným a súčasným stavom.
Okrem toho odvtedy došlo ku skráteniu cyklov niektorých CSS v noci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
2) Lumberjack nie je hranolovec.
3) Základný problém je, že MDVaRR nemá za Lumberjacka náhradu.