No priznavam, ze tie minibusy som zmeskal. A s tou farebnostou... Ano, je to vec vkusu. Ver tomu, ze mne sa ciernobiela fotografia stale paci viac, nez farebna. Nehovoriac o tom, ze na farebnej sa toho da ovela viac pokazit (zaryti fotografovia sa urcite so mnou zacnu v tomto momente hadat ), a rovnako je to s farebnymi CP. Keby boli spravene pekne a profesionalne (ako tie londynske plagatiky, co som postoval nizsie), tak urcite nie som proti, len sa obavam, ze v Bratislave (ach, tie moje predsudky) by z toho vznikol nejaky ocivypalujuci paskvil...
Re #21313 Bon-Cu: Na letisku a v okoli ma sidlo pomerne vela firiem a v nich pracuje pomerne vela ludi -- osobne si myslim, ze L61 zaplnaju skor ti.
Ja by som tie zapisy nebral tak tragicky. Hoci dielenski (nie len v DPB) maju sklon dopisovat si (basnicke crevo??), no z viacerych sa zda ze nedohovarali len verbalne. Naozaj je horsie zabezpecovanie sposobilosti len perom.
na margo #21323: myslim, ze by si mal vyjst s farbou von a priznat, odkial mas tie zapisy, lebo sa mi vidi, ze niektori zacinaju verit, ze su ozajstne.
za jednej podmienky by to vyznam malo - svojho casu sa spominalo, ze by sa mozno oplatilo mat zvlast tarifu pre elektricku trakciu, ktora by bola nizsia ako pre vozidla so spalovacimi motormi (resp. "univerzalna" tarifa), kedze prevadzkove naklady na vozidla elektrickej trakcie su nizsie. (tym by sa aspon pre cast cestujucich stala doprava vozidlami elektrickej trakcie z ekonomickeho hladiska zaujimavejsia a vyuzivali by ich prednostne) - v tomto pripade by malo vyznam neak rozlisit CP liniek na ktorych by platila "elektricka" tarifa a na ktorych nie, inac ale tiez zastavam nazor ze CB CEPO su krajsie a solidnejsie...
Osobne som ho dal Durkovskemu. Ale ci ide konkretne o toto, to neviem povedat. Kazdopadne su cenove kalkulacie dost prehnane, podla mna by sa to dalo postavat aj za 6 miliard.
Co sa Sturovej ulice tyka, tak bol som informovany, ze pocas rekonstrukcie sa spravit tratovy spodok pre dvojkolajnu trat, iba zvrsok sa spravil v jednom smere. Co som to vsak bol kukat, ked sa to robilo, mal som pocit, ze spodok sa robil tiez jednokolajne. Ale nevidim v tom problem, znovu sa to otvori a polozia sa VUIS panely a na ne kolajnice, popripade sa spravi novy spodok. To je otazka jedneho mesiaca, cele to spravit.
Keď som čítal tie zápisy v knihe vozidla, tak som sa najprv dobre zasmial. Potom som sa nad tým seriózne zamyslel a došiel som k záveru, že to nemôže byť pravda. Že až taký bordel v tom podniku nemôže byť. Nakoniec som tomu uveril a zhrozil som sa...
Vidíš? A to ja zase nechápem, aký je zmysel odlišovania trolejbusu od autobusu napr. farbou CP. V Prešove sme niekedy mali odlišné smerové tabule pre autobus a trolejbus, inej farby čísla liniek na označníkoch... Potom sa to zrušilo a všetko sa označuje jednotne. A myslím, že s tým súhlasím.
zatial nie su konkretne technicke projekty k dispozicii a je este vela otazok ktore nie su rozhodnute, v kazdom pripade ale je to velky posun k lepsiemu (lebo toto na rozdiel od predchadzajucich navrhov na metro je zrealizovatelne v dohladnom casovom useku) a co sa tyka potreby zdvojkolajnenia Sturovej, z toho by som si ozaj tazku hlavu nerobil, z investicneho aj stavebneho hladiska je to minimum...
už niekoľkokrát som sa stretol s informáciou vo forme tlačovej správy, (TASR, BRATISLAVSKO, VEČERNÍK atď.)
že medzi priority magistrátu patrí v rokoch 2004 - 2006 vybudovanie električkovej trate do Petržalky cez Starý most. Predpokladám, že to bude v súvislosti s presmerovaním autodopravy na 5 most. Nikde, ani na nete (IMHD,BRATISLAVA, PETRŽALKA, DPB ...SK) som k tomu nič bližšie nenašiel.
Nakoľko len nedávno prebehla nákladná prestavba Štúrovej ulice, kde bol zlikvidovaný aj traťový spodok v smere na most, akosi mi to celé do seba nezapadá.
Neviete náhodou niekto viac podrobností?
Inac, za nejlepsie povazujem zapisy "vozidlo sposobile premavky"... Akoze, kto to da do 7813+7814, tak ... ...... To nie je vozidlo, to je homeless buda, pojazdna. Ale podstatne horsie je na tom napr. 1123 a ine Karosy B732...
Inac, dalsie zapisy:
* Cestujuci mi povedali, ze maju podozrenie na prasknute zadne sklo na zadnom voze.
- Podozrenie cestujucich bolo spravne.
* Cestujuci povedali, ze hlasenie zastavok je neuveritlne tiche.
- Hlasitost sme nastavili na uveritelne ticho.
* Motor c. 3 striela.
- Motoru sme zobrali zbran.
* Staticky menic casto vypadava a nedobija.
- Staticky menic sme skontrolovali, drzi pevne, ked nam vypadne, tak skontorlujeme ci nedobija.
* Cestujuci hlasili, ze v zadnom voze nieco strasne huci.
- Nieco sme odmontovali.
* Stierac robi nerovnomerne cmuhy na prednom skle.
- Stierac bude robit rovnomerne cmuhy.
* Medzivozove spriahadla buchaju.
- Medzivizove spriahadla maju prilis velku toleranciu.
* Na prednom okne su mrtve chrobaky.
- Boli objednane zive chrobaky.
* Nesvieti celny transparent.
- Premontovali sme do neho osvetlenie z bocneho transparentu.
* Vonkajsia penumatika na lavej zadnej dvojmontazi potrebuje skoro vymenit.
- Vonkajsiu pneumatiku na lavej zadnej dvojmontazi sme skoro vymenili.
* Vozidlo neustale straca vzduch.
- Vozidlo bolo varovane aby sa polepsilo, teraz bude pozornejsie.
>>>J. Bolo to tak myslene, ze sa to da na zastavky ktore su frekventovane a kde aj niekedy niekto stoji a caka a caka. Napriklad ako je to pod novym mostom. Rozhodne nie na zastavky typu krematorium, kde nikto nikdy nenastupuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
A co? Vsak to bola reakcia na tu K2, co tu niekto dal...