A este otazka pre expertov:
Minule som chcel vystupit z autobusu typu Urbanway. Vodic stlacil tlacitko na otvorenie dveri, zaroven som stlacil dopyt. Dvere zasycali ale neotvorili sa. Musel som este raz stlacit dopyt, potom sa dvere otvorili normalne. Je to nahoda alebo je ten system taky, ze ked sa obidve tlacitka stlacia naraz, dopyt zrusi otvaranie dveri?
Pre vynovenú trať vyrúbu stromy pri zastávke Žilinská. Výrub piatich stromov pri zastávke Žilinská na Štefanovičovej ulici je podmienka kolaudácie zmodernizovanej električkovej trate v úseku Štefanovičová - Radlinského. ?
Dajme tomu, ze L9 bude stat na Kamennom, co ked sa bude rutit dole SNP ale pred nou bude L1 ktora zastavi pred trznicou? Naopak ak bude stat pred trznicou L9, co ked odboci na Spitalsku a pred nou bude L4 stat na Kamennom? Mozno sa to zaratat do CP aby neslo k takym situaciam, ale meskania mozu vzdy byt. Nepride mi to ako dobre riesenie, aj ked mozno ze take situacie nastanu tak zriedkavo, ze na to netreba brat ohlad...
Určuje, ale linky MHD si neobjednáva. Objednáva si iba zmluvnú dopravu ktorú zabezpečuje tušim SAD DS (cca 15-20 liniek). Plus nejakí súkromníci s hajtrami.
Neurčuje (neobjednáva) si náhodou wolkswagen dopravu na začiatky a konce pracovných smien? Veď keď si to zaplatí môže tam mať aj dva kĺbové autobusy naraz. Potom už len vymyslieť z ktorej linky ich stiahnuť.
podnik "imhd Bratislava" má k dispozícií neobmedzené množstvo autobusov aj vodičov, ale zrovna na koniec zmien vo Volkswagene posiela autobus číslo 23 - krátky. Len tak pre potešenie.
Autobus č. 26 chodí už od Avionu, lebo odtiaľ berie zamestnancov Volskwagenu, ktorí tam bývajú po ubytovniach. Problem sa prerieši tak, že budete tiež presťahovaný na ubytovňu k Avionu, aby ste nastupovali do prázdneho autobusu. ?
Ahojte, inak taka otazocka. Vzdy ked kliknem hore na "Prihlasenie", prihlasim sa (zadam email a heslo) a stlacim "Prihlasit" tak kvazi vojdem do noveho okna avsak nie som prihlaseny. Toto mozem opakovat donemoty, stale sa prihlasujem ale stale prihlaseny nie som nakolko hore mam stale na vyber "registraciu" aj "prihlasenie". Ma este niekto tento problem? dik
Chcel som sa spytat preco imhd Bratislava posiela kratky autobus cislo 23 do Volkswagenu?Vzdy na koniec smeny (to je jedno ci ranna,poobedna ci nocna smena) vela ludi sa snazi dostat do Dubravky preto cakaju na autobus cislo 23.Ten ako vzdycky je priliz maly na to aby sa do neho zmestili vsetci ludia.Sofer ma nervy lebo nevidi dobre na spatne zrkadla a hovori ze nepojde dalej pokial sa nepotlacime a my uz nemame kam sa potlacit.Citime sa v autobuse ako v konzerve a dovolim si napisat ze kazdy ma pravo nastupit do autobusu pokial ma cestovny listok.To nie cestujuci su na vine ale podnik.Dalsia vec autobus cislo 26 ktory na rannu smenu vzdy chodil aj chodi plny tak mu este predlzili trasu ze vychadza az z Avionu tym padom na zastavke pri krizy je uz tak plny ze sa tam nezmesti nikto.Prosim podnik IMHD Bratislava o poriesenie tohto problemu a dokazat ze vam zalezi na cestujucich.Dakujem
Veď som ti aj napísal prečo. Ide z Dúbravky podľa CP 2 min. za L4 v reáli aj menej.
V Dúbravke ak by sa dalo by som preklady prehodil ,kedže L5 má rýchlejšiu konkurenciu v podobe L83,84 na rozdiel od L4 kam už BUS z Dúbravky nesiaha...?
No to by sa musela upraviť následne celá sieť lebo by sa zase rozbila Rača.
Neviem ako je to v úseku do Rače, to sa nehádam. Ale v úseku Obchodná - Dúbravka (a hlavne Molecova - Dúbravka) teda vyťažená nie je - na rozdiel od ostatných liniek.
Keď už chceš reagovať na moje príspevky, tak môžeš argumentovať aj trocha k veci?? Lebo väčšinou vo svojich príspevkoch trepeš...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67