Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zavinacsk #213093:
Len elektricky a v pripade nudze aj zachranne vozidla.
Reakcia na: zavinacsk #213093:
Je aj dole kopcom 🙂

Autobusy, okrem NAD, bohuzial most nebudu vyuzivat. Navyse vzhladom na nekvalitne riesenie jazdu a vyjazdu autobusov z/na most na petrzalskej strane by bohuzial ani nebolo mozne tade zmysluplne viest linku 50 (ktora by ako jedina na Starom moste zmysel mala).
Reakcia na: zavinacsk #213093:
hm/h = km/h 🙂
Reakcia na: 810zssk #213092:
Tipujem, že eliny DPB nemajú taký výkon, aby do kopca vytiahli viac ako 30 hm/h a DPB sa nechce dať zahanbiť, tak oficiálne to obmedzili na ich maximum ? ? ?
Na Starý most pôjdu okrem dispečerských vozidiel už len eliny alebo aj busy? Tipujem, že ešte sanitky tadiaľ budú môcť prechádzať.
Ta 30ka na staromestskej rampe na Stary most ma prosim aky vyznam?
Reakcia na: Petto #213090:
Rovnako aj Dubravka (plus na patronke prestup na L63) - na to som narazal 🙂
Reakcia na: MatejBA #213082:
Karlovka ma spojenie s Rackom predsa s L5, Avion sa planuje spojenim 32+204 po zatrolejovani Mlynskej o ktorej je zase ticho. ?
Reakcia na: david1 #213086:
Elektricka sa tam, zial, neplanuje. Zatrolejovanie hej, ale to na dopravnej obsluhe nezmeni nic - vyuzije ho maximalne tak 210ka, ktora tam aj tak jazdi uz dnes.
Reakcia na: Solider #213087:
Vo väčšine trasy L78 či L34 ti moc nepomôže.
Reakcia na: david1 #213086:
Požadované prepojenie Dúbravky a východnej časti mesta existuje a bude existovať a to formou električiek č. 4 a 5.
Reakcia na: 810zssk #213085:
Tam sa plánuje zatrolejovanie a časom električka.

Mnou navrhované riešenie by obnovilo požadované prepojenie Dúbravky z východnou časťou mesta.
Reakcia na: david1 #213084:
Takze namiesto skvalitnovania obsluhy rozvojoveho uzemia na Nivach (Twin City, Panorama City, Eurovea + dalsie planovane projekty) tam este linku uberieme.
Reakcia na: 810zssk #213083:
Cez Hodžovo a Mýtnu kvôli zachovaniu kapacity Hodžovo - Dúbravka .
Ex. L34 ešte z ÚNS bola dosť využívaná.Vtedy ju do Dúbravky kapacitne dopĺňala L37 z Račka.
Reakcia na: david1 #213081:
A spojenie 34 a 78 si prosim predstavujes ako?
Reakcia na: Mike #213078:
A kedy dostane aj Karlovka spojenie busom a racianskeho myta/Avionu napriamo, bez prestupu? 🙂 Ci potrebuje Dubravka aj specialny autobus, ked im jazdi prazdna elektricka s popod nosa a rovnako dlho? (staci mensia zapcha a elektrickou je to rychlejsie ako busom) 😉
Reakcia na: Jajcaj #213077:
Keď už prepojiť východ a západ BA tak skôr s L34+78.
Reakcia na: Danny #213058:
Ráno, myslím, že do 9:00, je o niečo viac preferovaný vjazd do mesta od Ul. Svornosti. Zvyšok dňa do 21:00, je už preferovaný smer do Podunajských Biskupíc - a opodstatnene, keďže tu jazdia nosné linky MHD 201+202.
Reakcia na: Mike #213054:
Pokiaľ viem, s preferenciou sa počíta a je zapracovaná v logike riadenia. Zatiaľ tam ale nič nejazdí... neviem, či to teraz ide vyslovene v pevnom cykle, asi áno.
Reakcia na: Jajcaj #213077:
Ok ale z tej 34 aj tak všetci vystúpili na Nám. F. Liszta. ďalej išlo iba pár ľudí a od Račka ten úsek po Hodžovo bol jalový. Okrem toho v 84 išlo od Hodžovho na Hrobonku iba pár ľudí a od SAV na Hrobonku zvyčajne tak do 5.
Jediné neodškriepiteľné plus bolo že z Dúbravky mali pre cestu ďalej smer Ružinov, Vrakuňa atď.. na hrane prestup z 34 na F. Liszta na 61 74 201 210. Ale aký je ten prestup v opačnom smere? Tým že zast. nám. F liszta v smere na stanicu nie je, tak nie je ani prestup zo 61 74 201 na 21 a nieto ešte na 83.. ale hovorím, to nebol ani na 34. Jedine na Račku cez prechod.
Druhá vec. Ani nemuseli byť veľké zápchy a na Račku keď som 2 min. po tom, ako tade prešla 5ka, nastúpoil do 34ky, tak v Dúbravke sme boli naraz. Aj keď podľa cp bol ten rozdiel tušim 4-5 min., ale reálne v špičke bol menej. A ešte keď sa zmodernizuje Karloveská, verím že sa tam na jazdnej dobe 5ky ušetria také 2 min.

Zrušenie 34 bolo čiastočne motivované potrebou ušetriť vozy a vozokm. Ale je objektívny fakt, že 84 sa vďaka tomu v celej trase naplnila, už nepredbieha 83ku po trase tak často, ako tomu bolo kedysi- 83 sa chvalabohu odľahčila. Lebo predtým aj tie capacity chodili narvaté. A už sa občas aj stane, že prázdnejšia 83 predbehne po trase 84.

Ale ja osobne by som Dúbravčanom vyhovel. 84 by som skrátil po Patrónku a na Voj. Nemocnicu. Keď bude elina po Jungmannovu, verím že aj v Petržke sa 83 trochu odľahčí, takže v rannej špičke by som ju, aj 84, zriedil na 10 min int. A ako chcú, 74 by som predĺžil do Dúbravky. S dnešnými intervalmi a obojsmerným zachádzaním cez hl. stanicu. A keď si myslia, že im to pomôže, kľudne nech je v tom ich úseku expres. (Aj keď samotní Dúbravčania by ako prví začali písať nech stojí po ceste, na ďalších zastávkach, lebo ...). V rannej špičke v smere do mesta si aj tak postojí v kolóne na Pražskej ako všetky ostatné linky, od 5 do 30 min, podľa dňa.. A pri tých zápchach, ktoré sú na slovnaftskej a Bajkalskej, keďže vieme ako dnes meškáva 74, tak aj s tou presnosťou by to bolo také veľmi náhodné..
Reakcia na: TomJ #213072:
Nech je to akokoľvek, spojenie 34 a 84 nebolo podľa mňa vôbec rozumné riešenie. Najväčším negatívom tohto kroku podľa mňa bolo odobratie priameho spojenia na Šancovú ako takú, a teda pridanie jedného prestupu navyše pre tých, čo následne využívali na hlavnej stanici začínajúce linky 61, 74, 201, prípadne ďalšie (Nám. Fr. Liszta bola ideálna prestupná zastávka, lebo ani na jednej zastávke pred ním napr. nestojí súčasne 63 aj 204, takže ak niekto cestuje smerom k Trnavskej, Bajkalskej, ťažko sa mu nadväzuje cesta, nakoľko nemá možnosť výberu z väčšieho množstva spojov, a ak náhodou jeden nestihne, čaká dlho). Myslím, že toto teraz Dúbravčanom chýba a nie sú ochotní akceptovať skutočnosť, že majú síce dve linky, ale prakticky s totožným smerovaním (do Petržalky, kam navyše časť Dúbravky môže použiť aj linku 92 zo ŽST Lamač).
Keď už sa malo niečo na linke 34 meniť, malo sa to nejako prekombinovať napríklad s 63-kou, t. j. vytvoriť spojenie Lamač - Petržalka a Dúbravka - Avion alebo niečo iné podobné.

Nie som vôbec zástancom liniek odvšadiaľ všade, ale treba si uvedomiť, že spojenie 34 s 84, ku ktorému sa v krátkom čase pridalo aj skrátenie linky 22 z Kramárov, v Dúbravke jednoznačne vyznelo ako opatrenie smerujúce k vyháňaniu ľudí do áut.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.