Preprogramovanie radiča je drahá vec, ale ak je ten nový spôsob riadenia - s preferenciou el. - v projekte, tak je to veľmi jednoduché. Kľudne môže byť, že tam tá dynamika (s preferenciou) nie je ešte zapnutá. A spustí sa +- so spustením riadnej premávky el. na most. Druhá možnosť je, že medzičasom tam niekto presadil, že namiesto preferencie to pôjde v pevnom cykle v rámci koordinácie, a teda tento stav bude trvalý..
Povodne to bolo tak, ze zelena pre cyklistov naskocila vtedy, ked na oboch chodcovskych bola zelena. Ale zjavne to zmenili v neprospech chodcov teraz...
Predmetom skusok nebola, ale predpokladam ze ak by tam mala byt, tak uz by bola funkcna. Preprogramovanie radica je vraj pomerne draha vec, pochybujem ze by to robili na dva krat.
Inak uprednostnenie IAD pred elektrickou v centre (nabrezie) je fakt krok vedla.
Na Šafku je pevný signál v rámci zelenej vlny na nábreží.
V Petržalke z môjho pozorovania zatial tiež pevný signál. Preferencia asi nebola predmetom terajších skúšok.
1:30 - Je to len moja teoria, ale kedze ten signal volno pre cyklistov je dost kratky, je mozne ze signal volno pre chodcov sa do tej fazy "nezmestil". Kedze chodec je pomalsi ako cyklista, potrebuje dlhsi medzicas.
Mna skor sklamalo to ze z toho co som videl pocas skusok tak ta preferencia tam nefunguje. V tomto videu sa to este da chapat, elektricka ide v protismere, senzory s tym mozno nerataju. Ale na krizovatke sa stalo aj pri skoro kazdej dalsej jazde, vratane tych v spravnom smere .
Chcem sa spytat, preco sa nestazujete priamo v DPB a akym zazrakon sa Vam podarilo prejst registracnym procesom na stranke, ktoru DPB nevlastni a ktoru si neplatite...?
Odhliadnuc od Fresovho trucpodniku, ake podmienky by museli byt splnene na to aby bolo mozne dat petrzalsku radialu do predcasneho uzivania (ak taka moznost vobec existuje)?
TeBeCe