Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #213034:
Pri cuvani sa voz rozbieha 3. stupnom jazdy z 5 alebo 7 stupnov (pokial si dobre pamatam, urcite ma niekto opravi pokial sa mylim). Takze ono to vlastne az tak tahat nevie.
Reakcia na: Rubber38 #213032:
Pekné video z cúvania s T3... na to, že je to už dokončené, tam je ešte čulý ruch - na estakáde nejakí robotníci s dodávkou, na Šafku vrchári... aj pri cúvaní sa vodič električky riadi svetelnými signálmi... cez dilatáciu na Starom moste išiel dosť pomaly, to je tam tak obmedzená rýchlosť, alebo to bolo kvôli cúvaniu?
Inak plánuje sa ďalší test 1435 mm keď električku ponechali na nájazde na Starý most naloženú na návese a neodviezli ju hneď do vozovne alebo ju chcú presúvať až v nočných hodinách kvôli tomu aby neobmedzovali dopravu? ?
Male Matematicke Okienko:
Priklad c1: Ked Sestina tara dve na tri aky je vysledok?

Priklad c2: Ked Sestina robi piate cez deviate aky je vysledok?

Prepacte ale nedalo mi to ? ? ?
Nema nahodou niekto video z mokreho sna poltretinky? ?
Reakcia na: Gryzly65 #213028:
Hej, preložiť ju na Štúrovej bude asi logickejšie.
Reakcia na: TomJ #213027:
Preložia ju na druhú koľaj; ale na štúrovej. Či myslíš, že prehnať zbytočne podvalník na Jungmannku - kde sa navyše nemá ani ako dostať bez zapadnutia, nieto tam ešte nejako manévrovať keenší problém, ako prehnať elinu "zbytočne" 2x?
Reakcia na: Miro #213021:
A z Petržalky pôjde späť po tej istej koľaji (keďže spojka medzi koľajmi má ibe rozchod 1000 mm) alebo ju preložia na druhú koľaj?
Reakcia na: TeBeCe #213022:
DPB ma plno reci o preferencii MHD, ale sami nie su schopni prejst z Olejkarskej na Safko bez auta? 🙂
Reakcia na: Miro #213021:
Nie, v Petržalke to s ním v plnej rýchlosti vyklopia do Chorvátskeho ramena, čím bude skúška (ako aj skúška trpezlivosti všetkých naokolo) ukončená.
Reakcia na: TeBeCe #213022:
To musel petob77, či ako sa volá, ejakulovať od radosti.
Poliaci dnes skusali informacne tabule na Safku a takto to dopadlo ?
Reakcia na: TeBeCe #213020:
Mne je to všetko jasné. Len aby nechcel prejsť výhybky na Šafku max. povolenou rýchlosťou, na ktorú boli projektované ?

Ozaj, budú sa takto premosťovať aj výhybky v Petržke, aby mohol prejsť až na koniec?
Reakcia na: Miro #213013:
ale tu predsa vobec nejde o testovanie, to si len nejaky dedek potrebuje splnit svoj sen, aby sa mohol na normalnorozchodovej elektricke v BA previezt. nic viac.
Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)

Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
Reakcia na: Rubber38 #213017:
Tak ani ten 1000mm sa v ramci TBS netestoval na plnu zataz (nenalozene vozidlo)...
Reakcia na: 810zssk #213016:
A nebola tá trať projektovaná na určitú (oproti T3 značne vyššiu) nápravovú záťaž (netuším,a hľadať to rozhodne nemienim)? Resp. nemalo by aj to byť predmetom skúšky? Lebo to potom teoreticky fakt stačí prejsť tú trať paletou z BILLY a povedať že vyhovuje
Reakcia na: Miro #213013:
Co je to "vozidlo tram-train"? Skuska sa tyka trate, nie vozidla (resp. bude sa robit aj skuska vozidla, kedze to bude previazane na 1435, ale to s tymto nesuvisi), cize je jedno cim tu trat prejdes. Projekt predpokladam neuvadza ze by ta trat na 1435 nemohla byt pouzivana napr. T3kami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.