Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Gryzly65 #213028:
Hej, preložiť ju na Štúrovej bude asi logickejšie.
Reakcia na: TomJ #213027:
Preložia ju na druhú koľaj; ale na štúrovej. Či myslíš, že prehnať zbytočne podvalník na Jungmannku - kde sa navyše nemá ani ako dostať bez zapadnutia, nieto tam ešte nejako manévrovať keenší problém, ako prehnať elinu "zbytočne" 2x?
Reakcia na: Miro #213021:
A z Petržalky pôjde späť po tej istej koľaji (keďže spojka medzi koľajmi má ibe rozchod 1000 mm) alebo ju preložia na druhú koľaj?
Reakcia na: TeBeCe #213022:
DPB ma plno reci o preferencii MHD, ale sami nie su schopni prejst z Olejkarskej na Safko bez auta? 🙂
Reakcia na: Miro #213021:
Nie, v Petržalke to s ním v plnej rýchlosti vyklopia do Chorvátskeho ramena, čím bude skúška (ako aj skúška trpezlivosti všetkých naokolo) ukončená.
Reakcia na: TeBeCe #213022:
To musel petob77, či ako sa volá, ejakulovať od radosti.
Poliaci dnes skusali informacne tabule na Safku a takto to dopadlo ?
Reakcia na: TeBeCe #213020:
Mne je to všetko jasné. Len aby nechcel prejsť výhybky na Šafku max. povolenou rýchlosťou, na ktorú boli projektované ?

Ozaj, budú sa takto premosťovať aj výhybky v Petržke, aby mohol prejsť až na koniec?
Reakcia na: Miro #213013:
ale tu predsa vobec nejde o testovanie, to si len nejaky dedek potrebuje splnit svoj sen, aby sa mohol na normalnorozchodovej elektricke v BA previezt. nic viac.
Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)

Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
Reakcia na: Rubber38 #213017:
Tak ani ten 1000mm sa v ramci TBS netestoval na plnu zataz (nenalozene vozidlo)...
Reakcia na: 810zssk #213016:
A nebola tá trať projektovaná na určitú (oproti T3 značne vyššiu) nápravovú záťaž (netuším,a hľadať to rozhodne nemienim)? Resp. nemalo by aj to byť predmetom skúšky? Lebo to potom teoreticky fakt stačí prejsť tú trať paletou z BILLY a povedať že vyhovuje
Reakcia na: Miro #213013:
Co je to "vozidlo tram-train"? Skuska sa tyka trate, nie vozidla (resp. bude sa robit aj skuska vozidla, kedze to bude previazane na 1435, ale to s tymto nesuvisi), cize je jedno cim tu trat prejdes. Projekt predpokladam neuvadza ze by ta trat na 1435 nemohla byt pouzivana napr. T3kami.
Reakcia na: Ike #213011:
Nejde o kalifornan. Ide o premostenie vyhybiek/krizovani konstrukciou vyrobenou z kalifornana 🙂
Reakcia na: Miro #213013:
No podľa mňa im to tiež neprejde, dokonca tá koľaj ak som dobre videl nie je ani priskrutkovaná do asfaltu/betónu aby sa nenarušil povrch. ?
A tu sú fotky: https://www.facebook.com/starymostbratislava/posts/1015687235171176 🙂
Reakcia na: luky133 #213012:
Tak to je naozaj odrb. Ako som napísal, keď chcú byť úradníci takí puntičkári, mali by vyžadovať prejazd vozidla tram-train a to T3 nie je.
Reakcia na: Ike #213011:
Nejedná sa v pravom zmysle o výhybku kaliforňan preto som to dal do úvodzoviek. Ide o vyvýšené koľajnice v mieste zavarených výhybiek takže ak by kontrola vyžadovala prejazd vozidla 1435mm a v zápätí na to vozidla s rozchodom 1000mm nie je to možné lebo tomu vadí táto koľaj. ?
My máme 1435mm kalifornany?
Reakcia na: Miro #213008:
Malo by to by s pouzitim navesu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.