Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Síce už jeden môj príspevok sa nachádza pod jednou fotkou dokomentácie, ale aj tu budú na to otázky ako si to predstavujem, tak: Obnovu zaniknutého úseku by sa mohlo financovať z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, podobne, ako to bolo v prípade výstavby cyklomostu v Devínskej Novej Vsi, hoci tuto ide o nákladnejší projekt. Síce dnes daná relácia nie je veľmi využívaná, vidím však nárast cestujúcich z Rakúska, ako aj Slovenska zavedením kvalitného spojenia do obcí za Hainburg/Donau smer na Viedeň. Zo Slovenska je tam potenciál (cyklo)turistický, z Rakúska zase nákupný. Vlakové spojenie by nahradilo L901 a mohlo nahradit aj linku Slovak Lines do Schwechatu.
Tak tu prinášam obrázky k možnosti obnovy zaniknutej časti Pressburgerbahnu v súvislosti s nedávnym pridaním fotodokomentácie súčasného stavu koridoru trate.
Reakcia na: haló #212796:
No a to naznacuje ze predlzenim linky S3 by si rozbil pripoje v Kutoch na Bratislavu, co je problem.
Reakcia na: david1 #212781:
No to by som zas netvrdil, že tie výšky sú super, lebo Jatov prakticky ani nástupište nemá, tak sú tie platne klesnuté, Podobne v Senci na niektorých miestach konkrétne mne podlaha vlaku siaha až po kolená (mimochodom v Senci sú neskutočne popadané, klesnuté, nakrivené, tam ludia radšej čakajú na koľajách), v Zohore napr. 4. nást. je len sypané a tiež treba dosť veľkú výšku "zdolať". Pre starších je to námaha. Aj tie najlepšie výšky nástupíšť sú stále o minimálne 25 cm nižšie, ako podlaha vlaku.
Každopádne určite sa lepšie vy/nastupuje, ako pri starých vozňoch, keďže dvere sú širšie a sú aj tyče.
Reakcia na: 810zssk #212795:
Tak isto, ako teraz nesedia prípoje zo slovenska v BV prakticky na žiadny smer. Dokonca večer ani na MHD.
Reakcia na: haló #212793:
Z ekonomickeho hladiska je to nezmysel. A mozno aj dopravneho - ako by tam sedeli pripoje na BA?
Reakcia na: haló #212792:
Máš problém?
Reakcia na: 810zssk #212790:
Osobne by som prijal, keby linka S3 IDSJMK nekončila v BV ale v Kútoch.
Reakcia na: S499.1023 #212791:
Od člověka který se vyjadruje jako dlaždič, to doopravdy sedí.
Reakcia na: haló #212771:
Tak píš po česky, všetci ti budú rozumieť. Po časky sa píše "vlaki" ? ?
Reakcia na: haló #212788:
Nie, existuje uplne v pohode aj moznost aby to nadalej bolo zabezpecovane vozidlami oboch dopravcov, ako dnes. Len treba doriesit problem s jednym ostrym obratom, na co je niekolko moznych rieseni.
Reakcia na: haló #212787:
No vidis, tak nie je ziaden problem.
Reakcia na: 810zssk #212786:
Riešenia sú dve. Buď bude túto linku zabezpečovať svojimi vlakmi ČD, tak ako to bolo do decembra. Alebo len slovenský dopravca. Čo by ma moc netešilo. Už teraz nedostatok použitelných lokomotív na súpravy push-pull núti SK dopravcu používať náhradné laminátky, ktoré treba v BV preprahať. Čím vznikajú v BV meškania pri návrate súpravy na Slovensko. To by ma asi donútilo začať používať na cestu do práce iný spôsob dopravy, tak ako to bolo v roku 2014, keď SK dopravca zmenil grafikon tak, že bola čakacia doba v Kútoch na prestup 45 minút.
Reakcia na: 810zssk #212784:
Má ich dosť. Len doteraz zabezpečovali túto linku 2 orchestrióny. Od nového grafikonu miesto toho druhého začal jazdiť slovenský poschoďák.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.