J: No pri tej 84 pre studentov, treba vsak povedat, ze tzv. "pomocnou linkou" je i 83 - ved cca. 85% trasy je s 84 totozna. Myslim tym porovnanie spolocny usek 83 a 84. Ale jedno je pravda, natrepane to chodi tak, ci tak.
Andy, Spectre: No ja som tiež už počul všeličo, avšak CP linky X boli veľmi príjemné prekvapenie. A fakt je ten, že je toho na neho naozaj trochu veľa avšak videl som aj zopár jeho podriadených (také dve pani) ktoré popíjali kávičku, trápilo ich kedy im pôjde inet, a že majú veľa práce s CP ale aby niečo spravili to nie. Pán K.K. by potreboval nejakého pomocníka, avšak keď sa mu ponúkali ľudia na pomoc s BUSE tak nechcel. Preto nech si číta kritiku na seba, nemusela byť, mohlo byť BUSE na super úrovni a bola by to aj jeho zásluha. Okrem iného mal by aj čas na iné.
Spectre: Čo sa 39 týka. No tu to nie je také jednuduché ako u 84, ktorá obsluhuje len EU. Záchrana študentov v L39 je v tom, že sa postaví trolejbusová trať na Trnavskej a Vrakunskej ceste, L39 sa zruší, ostane L31 a vznikne L31A s trasou Slávičie - Zochova a späť, respektíve Slávičie - Zochova - Kollárko a späť. Potom by sa dalo, pri nezmenených nárokoch na vzkm pri obsluhe Mlynov spraviť aj ten 5min interval.
Andy: Presne to som mal namysli. Proste spraviť niečo hodné DP tretieho tisícročia, aspoň tie CP nech nejako vyzerajú. Len ma nevysmejte.
Nie, ja si kludne zanadavam aj na toho tlsteho, co sedi za calunennymi dverami tusim o 3 kancelarie blizsie. V ujovi K.K. je problem, ze mesiac nic nerobi a potom dolezite veci nestiha. Nikdy si to neprizna verejne, ale je to tak a ludia, ktori ho poznaju blizsie (teda nie ja ani ty) to o nom velmi dobre vedia. Nemam dovod im v tomto neverit, nakolko iste indicie potvrdzujuce platnost tejto myslienky by tu boli...
Ale uvedom si, ze problem nie je v panovi. Preco by mal on kreslit nejake mapy, vsak on ma na starosti milion inych veci, pokial viem. V celom DPB si desiatky zamestnancov valaju sunky a on musi robit vsetko Vzdy ked sa nadava, tak sa nadava na neho, ale to je uz nejaky miestny zvyk...
Prosimta... uvedom si, co rozpravas. Hlavny informatik ujo K.K. pozna asi tak tieto programy: Word, Excel a gBUSE (ktory ani nevie poriadne ovladat). Vid. napr. mapku vyluky tramvaji na mostovej... uplny humus, navyse sa v tom nikto nevyzna. Je sice mozne, ze nemaju zakupeny CorelDraw, aby to robili na urovni, ale aj male dieta ti to v PaintBrushi nakresli prehladnejsie za 5 minut. Jednoducho cely tento problem sa vola po slovensky NESCHOPNOST
A mne daj na 39tku 5 minutovy interval a pobozkam ta na celo
Co si myslis... ved DPB sa chce zbavit cestujuceho. A este studenti??? - hnusni vlcaci, ktori ani neplatia plnu vysku cestovneho? Kto by si pre nich robil v tomto "meste" starosti???
Inak ešte ma tak napadlo. Nedalo by sa spraviť niečo s L84? Je jasné, kedy je na ňu najväčší nárok a to vďaka koncom a začiatkom prednášok. Na EU to funguje nasledovne:
7:30 - 9:00
9:15 - 10:45
11:00 - 12:30
13:30 - 15:00
15:15 - 16:45
17:00 - 18:30
18:45 - 20:15 (neviem čo aj táto posledná prednáška je)
Nedalo by sa to uspôsobiť tak, že v sedle by boli poradia tak aby v daný čas išli dva vozy naraz. Napríklad z Hroboňky by išli dva o 8:41 (čiže na E.U. by boli 9:05 a z Ovsišťa by išli dva 9:15. Potom by jeden voz čakal na Hroboňovej a o 10:26 by znovu išli dva, na E.U. by boli 10:50 a z Ovsišťa by išli o 11:00. V čase medzi začiatkom a koncom prednášok by bol trebárs aj 25 - 30min. interval. Zvýšila by sa tým kultúra cestovania študentov. Špička by bola robená tak ako teraz.
si: No o tom sme sa tu už raz bavili. Veď práve zmena vzhľadu CP by bola aj cesta k navráteniu istých užitočných vecí, poprípade k pridaniu ďalších. Napríklad niečo takéto napríklad v prípade L93 a L94.
"Náhradné spojenie smer Petržalka, električky 2, 8 a 3 zo zastávky Vazovova na Hlavnú stanicu, prestup na autobus 93." Keďže L94 končí po 22:00 a cez víkend nejazdí.
Vrátil by som sa k nedávnej prezentáci MINIbusov na linke X. Vtedy boli vylepené veľmi pekné cestovné poriadky. A tak ma napadlo, že či by také pekné CP nemohli byť aj na iných linkách zatiaľ na zastávkách s prístreškami JCDecaux. Tieto boli modré. Ja by som navrhoval aby CP pre busy boli červené, pre trolejbusy modré a eliny zelené (neviem či je to tak aj v schéme linkového vedenia, nejak si farby na nej neviem vybaviť) a CP nočákov žlté. Viem, že vytlačiť niečo farebne je drahšie ako čiernobielo, avšak v tých JCDecaux vytrínach ich nikto nestrhne a vydržia tam dlhšie. Farebné CP by prispeli k lepšiemu imidžu DPB keďže by sa to ľuďom viac lúbilo.
Spectre: No jo Mann je MAN.
V KT8D5N ani v Astre som sa neviezol, takže tak.
fobust: No mne je jasné, že Mannheim nemá nič spoločné s MANom, hlavne keď sa tam vyrábajú Citará. Len by to bola sranda, že v Mannheime sa vyrába MAN.
No, ja som v lete vyuzil linku 61. Kvoli intervalu 18 min som si nezapamatal odchod. Pozrel som cez wap. Na letisko prislo par ludi, posledne skupinky vystupili pri Avione SP. A to bolo viac letov zasebou. Vo Varne ma privitala linka s intervalom 15 min. Podobne po prilete. Hoci som nastupil na druhej zastavke, mohol som si vyberat miesto na sedenie.
Teraz ma linka lepsi interval, len tie zastavky su matuce.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
V KT8D5N ani v Astre som sa neviezol, takže tak.
fobust: No mne je jasné, že Mannheim nemá nič spoločné s MANom, hlavne keď sa tam vyrábajú Citará. Len by to bola sranda, že v Mannheime sa vyrába MAN.