Joyki: úplne súhlasím, traťový ZSSK + IDS 100+101 je jasná voľba, nikto inak nechodí. Dokonca v REXoch to možno nadpojiť aj v poslednej stanici zóny 101, kde vlak nezastavuje. Pokiaľ táto kombinácia dvoch lístkov bude lacnejšia ako jeden priamo kúpený X-zónový IDS, tak tento projekt ostatne na papieri vééééľa rokov... a presne ako píšeš IDS mal ľudí prilákať aspoň nižšími cenami, keď už koordinácia spojov je presne za 0 bodov zo 100... ZSSK je napokon tomuto "stavu" len rada, ona ani nemá záujem o nejaký IDS, tá ho len trpí z povinnosti... ?
dyspozytor
Tento môj príklad nie je náhodný a už vôbec nemá za cieľ poukázať na najvyššie zdraženie po prechode IDS tarify. Toto je "pásmo", ktoré používajú všetci, kt. využívali SL vo vidieckých sídlach ako MHD. Chcel by som vidieť štatistiku SL pre toto pásmo za uplynulé dva mesiace. Možno by mi dali čísla za pravdu, ako sme vyhnali časť cestujúcich preč... Myslíte, že v rámci infozákona by som si toto mohol vyžiadať od SL?