Reakcia na: 810zssk #211970:
Jedno mi ale nedá. Neviem, či to mám formulovať ako otázku, alebo ako môj ponos. Ide o duálne cenníky. ZSSK má, Slovak Lines nie... A toto "ohýba" samotnú podstatu a úspešnosť projektu.
Na druhú stranu, uvediem konkrétny príklad. V pôvodnom cenníku SL v pásme 0-5 km stál obyč. lístok z dopravnej karty (e-peňaženka) 0,45 €, teraz 0,63 € - toto je konkrétny príklad cien pri využití SL v rámci miest, ako nahrážky MHD (Senec, Stupava, Pezinok, Malacky) Neviem, chýba mi tu jednopásmový regionálny lístok toto zohľadňujúci...
dyspozytor
Najviac sa mi rátali také svietiace nástavce rukoväte na prevodovkovej páke, ktoré pri zapnutej smerovke blikali a inak svietili. Pamätáte aj rôzne postavičky zobrazené vo vnútorných spätných zrkadlách? Tie svietili rôznymi farbami pri zapnutých stretávačkách, alebo svietili na červeno pri brzdení a pod. Každé vozidlo bolo "originálne" a nezameniteľné - v každej úprave bol rukopis posádok - hneď človek vedel kto komu fandí a kto je čoho priaznivec
Tam niekde som si určite vybudovával vzťah k verejnej doprave... Viem, je tam značná dávka nostalgie, ale som rád, pretože dnes, keby som bol dieťa/mládežník, tak ma flotila uniformných SORiek asi nenadchne... V 80 a 90-tych rokoch sa Bratislava na nič nehrala, bola taká aká bola, ale bola to NAŠA Bratislava, ktorá nepotrebovala dokazovať ďalším 200 000 tisícom, že je hodná byť hlavným mestom s ustavičným porovnávaním sa s inými mestami
Holt, "pokrok", alebo globalizáciu nezastavíš... Ospravedlňujem sa za značný OT...?