Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: CraneMan #211487:
Ono podľa ÚGD je síce prepravný prúd z Petržalky do K. Vsi 5. najsilnejší po Starom Meste, Nivách, Novom Meste a Ružinove, ale v tej Karlovke to podľa mňa budú hlavne Staré Grunty a Univerzity na kopci pri Mlynskej. A tieto vzťahy rieši priamo 92 a 192 a s prestupom na Zochovej 8x, resp. 9x na 31/39. Koľko atraktívnych cieľov ciest, rep. prac. príležitostí je v sídlisku Karlova Ves pozdĺž el. trate?
Reakcia na: Ari #211489:
No vyborne a prave si urval spojenie Karlovke s Vajnorskou ☠
Aj spojenie Karlovka Petrzalka je blbost, vdaka prestupu pri TPD a motkaniu sa okolo NLS,Jesenskeho
Z Petrzalky bude stale najrychlejsie spojenie pod Most SNP s 80,88,91 alebo 83,93,94 z Kapucinskej
Reakcia na: david1 #211488:
Ja si na to pamätám veľmi dobre, nemusím nikam zachádzať. Ale keď už teda silou mocou chceme to deliť na etapy a nepočkať si až kým to celé nebude dokončené, nebolo by ozaj rozumnejšie spojiť Petržalku s KV a Vajnorskou, ako píše Ari? To mi príde viac využiteľné. Popravde, nerozumiem ani dôležitosti spojenia Rače s Petržalkou, stačí mi keď vidím ako linka 59 jazdí poloprázdna, tak teda električkou tam chceme voziť koho?
Reakcia na: CraneMan #211487:
Oto nemusíš mať žiadne obavy bude využívaná a dosť.
Reakcia na: MatejBA #211485:
rozdelil by som L.4 na dve linky:
4 - Petržalka - Karlovka (v prípade deficitu obojsmerných električiek, 9 - do Dúbravky)
10 - Petržalka - Zlate Piesky
tým by bolo riešené aj celodenne/celotýždenné spojenie Šafárikova s Karloveskou radialou
Reakcia na: CraneMan #211486:
Tak si zájdi trochu do histórie a pozri sa ako sa budovala /postupne/ el. sieť napr. do Dúbravky, Rače či na Zlaté Piesky.
Reakcia na: MatejBA #211485:
Napríklad spojenie s Karlovou Vsou. KV nemá priame spojenie do Petržalky už dlhé roky. Linka 1 bude mať jedine opodstatnenie ak ňou aj reálne do Petržky bude niekto cestovať.
Reakcia na: Max #211478:
Ja súhlasím s Arim, linka 1 je nezmysel. Malo sa celkovo radšej počkať až bude hotová trať do Janíkovho dvora s nasadzovaním električiek. Teraz kým to bude končiť iba pri TPD-čku, kde dokopy nie je nič, žiadne podniky, tak sa tým nerieši nič. A nie toto robenie po kúskoch, mi to všetko príde také hr hr, že konečne je časť petržalskej trate postavená, tak tam už fuknime tú električku... Dovtedy bohate tu stačila 95ka, teraz Petržalčania budú musieť zbytočne prestupovať.
Reakcia na: Ari #211484:
Tak daj, aku linku by si dal do Petrzalky ty a kam.
Reakcia na: david1 #211479:
t.j. najrýchlejšie spojenie okolia Bosakovej z Kamenným ci Hurbanovým námestiami, to je ale veľká výhoda pre Petržalku a cele mesto!

aj 13 ak bola vyžitá tak skôr nútené, teraz môžeš pozret ako je využitá L.1. ?
Reakcia na: Petto #211482:
Ak tam bude od začiatku aj L3 tak to bude o niečo lepšie aj cez týždeň.
Reakcia na: david1 #211481:
Takze nadvaznosti z 95 na 1/3 budu uplne o nicom. Ani v spicke ani v sedle, aspon ten vikend vyzera slubne. 95 ma aktualne 7/8 a eliny su s 15 min.int. ?
Reakcia na: Petto #211480:
Podľa plánu dopravnej obslužnosti mesta pre rok 2016 nie. Ostáva 8 min.
L63 si polepší v sedle na 20 min.
L50 si pohorší poobede zo 6 min. na 7,5 min.

Reakcia na: Ari #211477:
Ja suhlasim,z pohladu Petrzalky je L1 bezcenna, ale kedze je to vlastne L13 ktora byvala iste dni full, tak je to este "ako tak". Lepsia by bola samozrejme niekde linka na ZP, ale to zase by si asi zobral nosnu L4 Dubravke/karlovke a vytvoril iny nezmysel.

Otazka do fora
Bude konecne potom od 1.3.16 aj 7-8 interval na elinach ? Nech to pasuje so sedlom L95
Reakcia na: Ari #211477:
Aká bezcennosť? Veď L1 alebo ex. L13 bola vždy naj využívanejšia linka na stanicu.
Trať po Štefanovičovej je po GO tak sa treba zmieriť že tade bude vedená el. doprava z centra.

Ak keby sa náhodou našli peniaze na rozšírenie električkovej siete tak najskôr by som ju ťahal ako predĺženie nábrežia cez Mlynské nivy k BBC a ďalej smer D.Hony.

S L1 bude mať Petržalka /zatial jej začiatok/ najrýchlejšie spojenie s centrom a okolím Obchodnej ul.

Reakcia na: Ari #211477:
Prečo by mala byť bezcenná? Iba pre to, že ju ty nebudeš využívať?
Reakcia na: Petto #211474:
to nemeni bezcennost L.1
Reakcia na: Petto #211474:
Neviem o tom, že by komisia dopravy objednávala a platila výkony vo verejnom záujme v DPB a. s.
Reakcia na: Ari #211472:
Na tu poslednu vetu si prisiel akym myslienkovym pochodom?
Reakcia na: Ari #211473:
Vsak bude aj L3 , dodavka vsetkych 30T je uz hotova

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.