VU typujem že bude vojenský útvar , ten sa síce vola VU kuchyňa ale ak sa nemýlim z časti sa nachádza aj v katastri obce Pernek a tam sa pravdepodobne nachádza aj daná zastávka
Pozerám na schému zón aj do CP:
1; Naozaj prechádza autobus v medzizastávkovom úseku aj cez zónu 259?
2; Ak áno, prečo to nevidím nijako uvedené v CP v PDF ani na cp.sk?
3; Takže trasa Pezinok - Malacky je 5 zón, a teda taký lístok vydá strojček v autobuse Slovak Lines?
4; A zastávka "Kuchyňa,,VÚ" to je kde, čo je tam?
5; Čo tá skratka VÚ znamená - žeby výskumný ústav?
6; A prečo je medzi dvoma "perneckými" zastávkami v tej zóne kde je Pernek (249)?
7; To je tam nejak neštandardne vymerané katastrálne územie obcí Kuchyňa a Pernek?
8; Prečo je v CP pri tej zastávke vlnovka (t.j. spoj ide inou trasou) keď podľa schémy zón IDS BK to
vyzerá, že okolo prechádza každý spoj, ale zastavuje tam iba v jednom smere jeden ráno a v opačnom smere jeden poobede? V mape na internete inú cestu tiež nevidím...
9; Je šanca, že sa niekedy dožijeme spolupráce s Google maps alebo niekde inde že budú zaznačené prehľadne v nejakej mape zastávky v regióne?
10; Na openstreetmap.org vidím v Perneku a Malackách zaznačené aj zastávky, ale bez názvov a ak dobre pozerám do mapy, tak pravdepodobne tam nie sú všetky (tie na znamenie v nezastavaných oblastiach napr. medzi Rohožníkom a Malackami).
Pre porovnanie: vlak medzi Devínskym jazerom (101) a Zohorom (225) prechádza bez zastavenia aj cez zónu 215. Tu na imhd v CP linky S20, ale aj v knižnom CP je (aj keď v samostatnej tabuľke) jasne uvedená aj zóna 215.
11; Existujú ešte nejaké ďalšie úseky medzi dvoma zastávkami kde vlak alebo prímestský autobus Slovak Lines prechádza cez zónu v ktorej nemá žiadnu zastávku?
1; Keby vodičovi zdôraznil, že do Bratislavy potom pôjde vlakom tak by to hádam vodič SL pochopil...
Je v Slovak Lines výslovne zakázané kombinovanie papierových CL s PCL 100+101 na BČK? Podľa mojich informácii sa to nemá odporúčať - jednak kvôli dvojitému zarátaniu zóny 101 a zdržovaniu vodiča a ostatných cestujúcich...
Príklad 1: V smere do Pezinka si môže cestujúci kúpiť bezplatný lístok napr. po zastávku Trávna z BČK s PCL 100+101. Tam keď príde za vodičom a označí si 3-zónový CL (101+510+520), tak od vodiča dostane registračnú potvrdenku a môže cestovať až do Pezinka.
Príklad 2: Pri ceste z Pezinka si označí tiež 3-zónový CL (520+510+101), na zastávke Trávna v Rači (lebo tam zastavujú pravdepodobne všetky spoje) príde za vodičom a z BČK si kúpi bezplatný lístok na 100+101 napr. po ASMN.
Jeeeej, to je super, že toto dali na svoj web. Nedávno som sa tu čudoval, že som nemohol nájsť na webe DPB tarifu a PP liniek 801 a 901 (ak si dobre pamätám, niekto mi tu potvrdil, že naozaj to tam nie je, resp. nebolo) a v tomto pozerám, že píšu aj o 801 a 901. Prekvapil ma hlavne bod 4 pri linke 801:
"4. Predaj cestovných lístkov uvedených v článku 2.3. je zabezpečený u vodiča. Do konca novembra 2015 platia na linke č. 801 Bratislava Rajka, Rajka – Bratislava aj lístky na prihraničnú dopravu linky Bratislava - Hainburg, Hainburg – Bratislava č. 901, ktoré je možné zakúpiť aj v automatoch pod mostom SNP a na zastávke Einsteinova smer Hainburg aj v predajniach dopravcu.
5. Na území Slovenskej republiky sa predávajú cestovné lístky v mene EUR a na území Maďarskej republiky v mene HUF.
6. Cestovné lístky platné na medzinárodnú prepravu linkou č. 801 sú zároveň platnými cestovnými lístkami aj pre linky MHD č. 90,91,191 do konca novembra 2015."
V bode 5 medzi riadkami píšu, že predaj CL v Rajke v EUR je neoficiálny? A v bode 6 fakt nechápem ako je možné, že CL z komerčnej linky platí aj na dotovaných linkách...
Včera uplynul presne polrok, čo bola 6841-ka naposledy vo výprave, za 10 mesiacov od sprevádzkovania odjazdil tento voz cca 85 dní z 300 možných. Ďakujeme Škodovke, že sa tak vzorne stará o servis troloSORov, dúfam, že si bude DPB uplatňovať voči nej sankcie(napr. podľa článku 15, bod 7 zmluvy o nákupe) a žiadať predĺženie záruky o polroka, čo voz stojí vo vozovni ?
Nikdy som nebol priaznivec SOR-u, ale teraz už stráca kredit aj Škodovka, som strašne zvedavý, čo bude po uplynutí záručnej doby (podľa zmluvy 36 mesiacov alebo odjazdenie 210.000km, aj keď o tých kilometroch silne pochybujem, že by sa niektorému vozu podarilo za 3 roky najazdiť), aké prestoje budú mať vozy potom a koľko to bude DPB stáť.
Osobitnou kapitolou sú 30TrDG, s ktorými sú neustále problémy, ešte šťastie, že do dennej výpravy sú potrebné len 4 vozy z 15-ich. Žiarivým príkladom "kvality" týchto črepov je voz 6115, ktorý bol za necelých 6 mesiacov od sprevádzkovania vo výprave 9 dní. Nechce sa mi vyhľadávať, koľkokrát z nich musel byť vystriedaný pre poruchu, to je proste nonsens. Keby mal niekto v DPB gule, už dávno ich pošle naspäť výrobcovi ako totálny nepodarok, čo v skutočnosti aj je. Tentokrát sa nemôže Škodovka vyhovárať ani na údržbu, keďže ju podľa zmluvy robí sama... ☠ ☠ ☠
Nebude, lebo Bratislava je rozdelena medzi dve zony. Navyse casova platnost listkov je nastavena tak, ze by mala stacit na takmer akukolvek cestu cez prislusny pocet zon - ide v podstate len o nejaky limit zabranujuci opakovanym cestam na jednorazovy listok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
F_von_Schnitzel
Podporte tento projekt, hlasujte tu:
https://app.reviewr.com/gsb/pitch?evtid=1305517&group=1305626&subid=1349869
https://app.reviewr.com/gsb/pitch?evtid=1305517&group=1328726&subid=1351462
https://app.reviewr.com/gsb/pitch?evtid=1305517&group=1328727&subid=1351451
Ďakujem!