Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #210587:
To prišlo ako náhradná doprava? 😃
Reakcia na: TeBeCe #210586:
Teraz tam je koľajový vysávač ?
Reakcia na: Emil #210585:
"V prípade, že BSK vydá povolenie na užívanie trate, DPB, a.s. je pripravený okamžite plne obnoviť električkovú dopravu."
az tak okamzite to asi nebude ? rano sa tam motali trabusti so svojou karosou, ale to bolo asi tak vsetko.
Reakcia na: Pe67 #210583:
tenisova loptička je zase na strane magistrátu a DPB ? ?
Reakcia na: Emil #210582:
To je síce pekné, ale deň ani hodinu spustenia som sa tam nedočítal.
Reakcia na: pavuk #210579:
Pretoze DPB ziadne vylukove CP nedodal, L1 je len rucna uprava nevylukoveho CP, preto kompletny CP nie je mozne spravit.
Reakcia na: Dedis1A #210578:
Napajanie druheho vozna pri T6 je riesene cez spriahadlo. Pri T3 medzi vozmi nie je kabel 600V, preto musia byt napajane kazdy svojim zberacom.
Ešte k téme obchádzkové trasy: Obchádzková trasa L1 je ... Kamenné námestie - Špitálska - Blumentál -
Vazovova - Špitálska - Námestie SNP ... .
Ale na tejto stránke cestovné poriadky zástaviek Špitálska - Blumentál - Vazovova - Špitálska chýba.
Znamená to že spoje tieto zastávky len prechádzajú a nezastavujú?
A linka X13 čase výluky premáva?

Aj keď sa pýtam s krížkom po funuse, lebo teraz v rádii hlásili, že na BSK podpísali povolenie na premávku električiek cez Jesenského, ale pre zaujímavosť sa pýtam.
Mám jednu laickú otázku. Prečo jazdia súpravy T3 s oboma zberačmi hore a súpravy T6 iba s jedným?
Reakcia na: Ike #210572:
Údržbe.
Reakcia na: laura22 #210557:
Bude mu platiť do 8.11.2015. Ak je diamantoví darca, tak až do konca roka môže v MHD využiť prechodné obdobie, v ktorom si k nej bude nosiť ešte aj preukaz diamantového darcu. Bez neho už len s električenkou.
Reakcia na: Joyki #210574:
Áno, je vybavené všetko, až na súhlas s umiestnením od ŽSR. Kto niekedy niečo dohadoval so ŽSR si domyslí, prečo aj po 2 rokoch majú stále nejaké (nové a nové) pripomienky k projektovej dokumentácii. Ale už sa to výrazne pohlo.

Tarifu IDS BK vo vlakoch bude možné využiť tak, že:
- nastúpiš s už označeným/platným CL,
- kúpiš si IDS BK lístok na stanici s časom počítajúcim sa od času kúpy.
Reakcia na: Rubber38 #210573:
Vážne? Lebo už pred dvoma rokmi boli vysúťažené, vlani vraj vyrobené, tento rok (dodané, dokonca už v auguste nesprávne aj vyfakturované (konkrétne ich montáž), montáž plánované na október 2015, papiere nakúpené do automatov, naprogramovanie vyfakturované tiež, tak nechápem... v tom prípade sa nedá využiť tarifu IDS BK vo vlakoch? Aj keď je by to bola veľmi nevýhodná oproti tarife ZSSK.
Reakcia na: Joyki #210571:
Označovače na zastávkach/staniciach ŽSR budú až neskôr, rovnako ako označovače v niektorých DPB busoch...
Reakcia na: S499.1023 #210570:
Seriózne vážne, komu prekáža blokovanie dverí na iducom rychliku?
Reakcia na: TeBeCe #210566:
Už začali v Bratislave, ale aj okolí vylepovať zónové mapky na zastávkach Slovak Lines. Na označovače a automaty u ŽSR si však dávajú čas, nič sa nikde nedeje.
Reakcia na: mark178 #210569:
Aj staršie vozne typu B boli od výroby vybavené blokovaním dverí proti otvoreniu pri jazde rýchlosťou nad 5 km/h. Akurát modré gumy na vozňoch, ktoré nejazdia v režime RIC (medzištátna prevádzka), toto s obľubou vyraďujú z činnosti (podľa modrých gúm zbytočnosť, ktorú treba zbytočne udržiavať) a alibi si vytvárajú nálepkami "pozor, blokovacie zariadenie dverí odobraté".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.