netvrdim ze 78 ma nejak super logicky koncepcnu trasu, ale je to kazdopadne dobra linka, ktora obsluhuje tak patinu uzemia BA. a ak by som mal nejaku linku zrusit (ak by to zawyselo na mne) tak 78 by to urcite nebola...
Re #20986 galiyosha: Prve SORy mali prevodovku spojenu radiacou pakou cez bowdenove tiahla, co nebolo zrovna najefektivnejsie riesenie a dost blbo sa tam radilo
Re #20989 Z: SOR je dobry autobus. Netvrdim, ze je niecim revolucny, ale je to znacka, ktora nie je zbytocne skomercializovana. V danej cenovej kategorii nemas lepsie. A v triede midibusov? Tie prerobene dodavocky, co vyraba Vrakosa, nad tym sa clovek tak akurat zasmeje
Re #20986 galiyosha: Dvere v SORe su Karosa system a najvacsia zvrhlost na celom autobuse. Ja osobne sa ale priklanam k tym styrom dveram, nakolko tie minidvierka vpredu sa za dvere nedaju povazovat. A aj velke dvere v strede by mohli byt vacsie
Re #21004 Kami: Krútiaci moment pravdepodobne nebude vacsi, pokial sa jedna o zvysenie vykonu formou prenastavenia obmedzovaca. Krutiaci moment sa mera podla typu motora tak pri 1000-1500RPM a vykon pri maximalnych otackach. Vykon zavisi od krutiaceho momentu a otacok. To su len numericke hracky. A vykon je zaroven lahko manipulovatelna velicina, napr. motory v novych Vrakosach (kratkych aj dlhych) su rovnake, rozdiel je len v nastaveni. Dotycny krutiaci moment to ale ovplyvni pomenej, nakolko ten plati pre uplne ine otacky. Ako smerodatny udaj by som teda bral hlavne ten krutiaci moment, nakolko to je priamo meratelna (a aj merana) velicina.
Re #21012 d3k0: V princípe by bolo zrušenie 59ny logické, nakoľko DPB sa všeobecne dištancuje od expresných liniek. Pochopiteľne, bolo by treba adekvátne posilniť tramvaje do Rače. Ja si myslím, že keď expresy, tak ako kedysi s tým, že by na nich mohla napr. platiť vyššia tarifa. Držať 59ku ako zostatkový expres je však dosť diskutabilné. Ajtak, predpokladám, že tou 59 sa vozí niekto z DPB, keď ju ešte nezrušili.
Samozrejme, neplatí to len pre 59. Všetci dobre vieme, ktorý ujo na dopravnom chodí do roboty s linkou 78, ktorá je úplne mimo koncepčného systému liniek (ktorý dotyčný sám vymyslel - paradoxne). Takých príkladov je veľa, ale 78 je najlepší Každopádne, v BA veľmi chýba okružná linka, tak ako napr. v Brne 44, alebo 88. Linkové vedenie je nedomyslené a tým pádom neefektívne.... no a, lepšie to už ani nebude
Oskar: Len ci si uvedomujes, ze iMHD.sk nema s tym nic spolocne... Mozno by bolo ucelnejsie pisat na DPB alebo Magistrat...
Martin: No jeden nemenovany pan aj navrhoval skratenie 75 po Slimak a zrusenie 59 so slovami, ze eliny na Racianskej by to v pohode zvladli aj bez posilnenia... Niektori pani asi maju tlacenice radi, ale dovolim si povedat, ze vacsina cestujucich nie
No tým, že som konštatoval, že mi posunuli Strelu o 1,5 hodiny doľava som myslel, že mi zlikvidovali posledný použiteľný spoj na Slovensko. Keby bol prípoj k Dvořákovi, ručal by som o niečo menej. Do Prahy tiež jazdím väčšinou kombináciou Rastislav Mengele...
I.
Priznam sa ze nepoznam situaciu v spominanych mestach, ale na Slovensku oddelenie soboty a nedele zvyklo zakapat. Ci uz rozne CP, nedelne spoje, ci rozne busy na ranne/poobedne spoje. To posledne fungovalo v BB, ale momentalne ako tak stacia solo vozy.
Takisto ako v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedelu jazdia do Brna a z Brna vlaky z prilahlych dedin do cca 2.00... aby sa dalo dostat na diskoteku. To je u nas riadne sci-fi....
"Osobne ma stvu zapxy kazdy den - ale kedze som z petrzky, nemam sancu nic pre to spravit, aby neboli" - ale mas. najst si ako ja pracu v petrzalke
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR