Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: qwix #21016:
co sa ide rusit? Preco? Zaco? Od kedy? Kto? Kde? S kym?

qwix> mas v podstate pravdu, az na to, ze vraj, udajne, 54 bola lepsia, ale nikedy som sa s nou neviezol, tak neviem posudit. 😉
Reakcia na: Spectre #21015:
netvrdim ze 78 ma nejak super logicky koncepcnu trasu, ale je to kazdopadne dobra linka, ktora obsluhuje tak patinu uzemia BA. a ak by som mal nejaku linku zrusit (ak by to zawyselo na mne) tak 78 by to urcite nebola...
Reakcia na: Z #20983:
Nema nahodou manualny SOR prevodovku IVECO???

Re #20986 galiyosha: Prve SORy mali prevodovku spojenu radiacou pakou cez bowdenove tiahla, co nebolo zrovna najefektivnejsie riesenie a dost blbo sa tam radilo 😞

Re #20989 Z: SOR je dobry autobus. Netvrdim, ze je niecim revolucny, ale je to znacka, ktora nie je zbytocne skomercializovana. V danej cenovej kategorii nemas lepsie. A v triede midibusov? Tie prerobene dodavocky, co vyraba Vrakosa, nad tym sa clovek tak akurat zasmeje 😃

Re #20986 galiyosha: Dvere v SORe su Karosa system a najvacsia zvrhlost na celom autobuse. Ja osobne sa ale priklanam k tym styrom dveram, nakolko tie minidvierka vpredu sa za dvere nedaju povazovat. A aj velke dvere v strede by mohli byt vacsie 🙂

Re #21004 Kami: Krútiaci moment pravdepodobne nebude vacsi, pokial sa jedna o zvysenie vykonu formou prenastavenia obmedzovaca. Krutiaci moment sa mera podla typu motora tak pri 1000-1500RPM a vykon pri maximalnych otackach. Vykon zavisi od krutiaceho momentu a otacok. To su len numericke hracky. A vykon je zaroven lahko manipulovatelna velicina, napr. motory v novych Vrakosach (kratkych aj dlhych) su rovnake, rozdiel je len v nastaveni. Dotycny krutiaci moment to ale ovplyvni pomenej, nakolko ten plati pre uplne ine otacky. Ako smerodatny udaj by som teda bral hlavne ten krutiaci moment, nakolko to je priamo meratelna (a aj merana) velicina.

Re #21012 d3k0: V princípe by bolo zrušenie 59ny logické, nakoľko DPB sa všeobecne dištancuje od expresných liniek. Pochopiteľne, bolo by treba adekvátne posilniť tramvaje do Rače. Ja si myslím, že keď expresy, tak ako kedysi s tým, že by na nich mohla napr. platiť vyššia tarifa. Držať 59ku ako zostatkový expres je však dosť diskutabilné. Ajtak, predpokladám, že tou 59 sa vozí niekto z DPB, keď ju ešte nezrušili.
Samozrejme, neplatí to len pre 59. Všetci dobre vieme, ktorý ujo na dopravnom chodí do roboty s linkou 78, ktorá je úplne mimo koncepčného systému liniek (ktorý dotyčný sám vymyslel - paradoxne). Takých príkladov je veľa, ale 78 je najlepší 🙂 Každopádne, v BA veľmi chýba okružná linka, tak ako napr. v Brne 44, alebo 88. Linkové vedenie je nedomyslené a tým pádom neefektívne.... no a, lepšie to už ani nebude 😞
Kami> Odkedy na diskusiu pises cez WAP?
Hej... Ja neviem, ale zrusit by to snad mohli, keby tie eliny posilnili co i len o minutku. Ale radsej o dve 😃
Oskar: Len ci si uvedomujes, ze iMHD.sk nema s tym nic spolocne... Mozno by bolo ucelnejsie pisat na DPB alebo Magistrat...

Martin: No jeden nemenovany pan aj navrhoval skratenie 75 po Slimak a zrusenie 59 so slovami, ze eliny na Racianskej by to v pohode zvladli aj bez posilnenia... Niektori pani asi maju tlacenice radi, ale dovolim si povedat, ze vacsina cestujucich nie 🙂
Kami: Nieco pre teba mam. Prefotim to a dam ti to, ked sa stretneme.
Reakcia na: Linda #21006:
Ak myslis o doprave je tu kopa ludi, ale ak len tak, na to mas www.pokec.sk.
Reakcia na: Martin #20996:
No tým, že som konštatoval, že mi posunuli Strelu o 1,5 hodiny doľava som myslel, že mi zlikvidovali posledný použiteľný spoj na Slovensko. Keby bol prípoj k Dvořákovi, ručal by som o niečo menej. Do Prahy tiež jazdím väčšinou kombináciou Rastislav Mengele...
I.
Reakcia na: Martin #21003:
Kde sú také vlaky? Ja že v cestovnom poriadku žiadne nie sú. A že tam jazdím dosť často...
I.
Fiat MAVE uz dojazdil. Posledny spoj 15.35.

Priznam sa ze nepoznam situaciu v spominanych mestach, ale na Slovensku oddelenie soboty a nedele zvyklo zakapat. Ci uz rozne CP, nedelne spoje, ci rozne busy na ranne/poobedne spoje. To posledne fungovalo v BB, ale momentalne ako tak stacia solo vozy.
Kto so mnou popise? linda13@inmail.sk
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #21002:
Jasne, treba si najst dobru pracu v dobrej vzdialenosti 🙂

Alebo uz konecne opravim ten pokazeny teleport, co mam v pivnici 😉
Z: poznas aj krutiaci moment? Euro 2 ma 660 Nm/?, Euro 3 netusim. Iba u vacsieho brata - Iveco Cursor 8.
Takisto ako v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedelu jazdia do Brna a z Brna vlaky z prilahlych dedin do cca 2.00... aby sa dalo dostat na diskoteku. To je u nas riadne sci-fi....
Reakcia na: tr3mp #21000:
aj to je vela 🙂. Ved predsa nebudem obmedzovat pohyb po meste a za lepsou pracou - nie?
Reakcia na: Z #20995:
Vo Viedni, Budapesti, Brne a Prahe JE pre sobotu a nedelu odlisny CP.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #20999:
To bol asi taky polozart.
Reakcia na: tr3mp #20998:
ako zart je to dobre, inak radsej ani nekomentujem 😃
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #20997:
"Osobne ma stvu zapxy kazdy den - ale kedze som z petrzky, nemam sancu nic pre to spravit, aby neboli" - ale mas. najst si ako ja pracu v petrzalke 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.