Zazil som ze som bol v SL buse ktory bol garantovanym pripojom k inemu SL busu a to poslednym pripojom a veselo sme si odisli zo zastavky v case podla CP. Spoj ku ktoremu sme boli pripojni som potom videl z okna na krizovatke.. Neva, dalsi isiel o piatej rano
"Slovak Lines konecne dokazal aspon dodrzovat nadvanosti medzi svojimi busmi uvedene vo svojom cestovnom poriadku?"
To čo bolo na papieri v reále nefungovalo? ?
Pred rokom mi na môj podnet pri dome zriadili jednosmerku. Po 4 rokoch môjho otravovania sa nado mnou zrejme tak zľutovali, že zákaz vjazdu označili nie jednou, ale troma značkami. Keďže sa celkom starám o svoje okolie, začal som to vyhodnocovať.
Prvé dva mesiace nestíhali policajti kasírovať vodičov. Kým riešili dvoch vodičov, ďalší vošiel do zákazu. Vodiči boli agresívny a hádali sa s policajtmi, že oni žiadnu značku nevideli. Situácia sa časom zlepšila, no stále sme na úrovni 1 pomätenec/týždenne. A pritom sa všetci tvária tak sústredene.
Pri šoférovaní sa nepozerám len na značky, ale aj na druhých vodičov a snažím sa predvídať, čo idú spraviť. Ak je tá križovatka preukázateľne nebezpečná, je potrebné ju prerobiť. Prevencia. Tak ako je živák v lokomotíve ?
Oni hlavne nemaju co riadit, kedze roky blokuju zavedenie dopravnej optimalizacie. Uz vidim ako si BIDkovy dispecer koordinuje Slovak Lines s vlakom iducim o 25 minut. Apropo, uz Slovak Lines konecne dokazal aspon dodrzovat nadvanosti medzi svojimi busmi uvedene vo svojom cestovnom poriadku?
Neviem kam pozeráš ty keď šoféruješ,ale ja pozerám na značky a pokiaľ ma pamäť neklame tak tie dve Stopky ešte olepili reflexnými páskami,takže prehliadne ju asi iba človek zo šedým zákalom ?
Prosím ťa to je taká výhovorka,ako keď by som vedúcemu povedal,že meškám preto,že cestou do práce ma niekoľko šoférov nepustilo cez prechod pre chodcov ? ja jazdím skoro denne na dodávke (s nadstavbou) a tiež mám hrubý A stĺpik a oveľa viac obmedzený výhľad čo sa týka odbočovania z vedľajšej cesty a som tu ?
No veď toto,vôbec nie je až taká neprehľadná ? je X oveľa horších neprehľadných križovatiek po celom Slovensku,kde si samozrejme musíš pozrieť poriadne skutočný tvar križovatky ( z dodatkovej značky) a do toho sa viac vysunúť do hlavnej cesty,aby si mal poriadny výhľad na prichádzajúce vozidlá ? táto na konci Novej Dedinky je naozaj v pohode a ja osobne s ňou nemám problém,ako niektorí "akože vodiči" ☺
Stlpik O III bude stačiť? Alebo si mám ešte 10 cm predného a 10 cm bočného okna zalepiť čiernou páskou?
Koľkokrát denne sa tam zrazia autá, lebo šofér prehliadol stopku a potom ešte aj cez široký A-stlpik auto na hlavnej ceste?
Mi pripomínaš jedného známeho, ktorý sa za jednu 10 km cestu v málo intenzívnej prevádzke cíti tak 4-5 krát ohrozený na živote. Párkrát som sa s ním zviezol. V situácii, keď ja si poviem "to je debil", on už zúrivo trúbi a gestikuluje. V situácii, keď ja trúbim, on už zúrivo šliape na brzdu. V situácii, keď ja pohnem volantom o jeden uhlový stupeň, on už vykrikuje "chcel ma vytlačiť do zvodidiel".
To ale môže stopku prehliadnuť ktokoľvek a kdekoľvek. Zadrbávanie ciest kruhovými objazdami, ktoré o.i. zvyšujú emisie, nepovažujem za cestu.
A akú úlohu v tom hrá kategória cesty, to už mi vôbec hlava neberie.
Je tá križovatka v nejakých štatistikách ako mimoriadne nebezpečné miesto? Koľko sa tam takých nehôd z nedania prednosti v jazde stane za rok?
Bože, to je krava. IDS JMK tie štyri roky riadil dispečing DPmB, ktorý je oproti tomu bratislavskému niečo ako veliteľský mostík vesmírnej lode Enterprise oproti prístrojovej doske Fiatu 600.
super, predtym, ako ho pojdem vratit sa pojdeme previezt tou krizovatkou , ok? najme ak mas siroky A stlpik a nechces riskovat nadmerne zasahovanie do jazdneho pruhu ...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Pre porovnanie, na www.cp.sk (sekcia MHD Bratislava) aj pri vyhľadávaní na dnešný deň zobrazuje akoby išla 801 až k Novému SND. ?