super, predtym, ako ho pojdem vratit sa pojdeme previezt tou krizovatkou , ok? najme ak mas siroky A stlpik a nechces riskovat nadmerne zasahovanie do jazdneho pruhu ...
To by sa mohla každá križovatka prerábať, lebo všade sa môže niekto pomýliť. Táto je navyše úplne v pohode pre toho, kto dodržuje predpisy. Teraz je viac vyťažená kvôli stavbe mostu medzi Zálesím a Malinovom a je tadiaľto vedená obchádzka.
Problém je v tom, že je to cesta III. triedy s cestou III. triedy a (keďže sa každý môže mýliť) pomerne ľahko je možné prehliadnuť značku STOP. Na eliminovanie zlyhania ľudského faktoru je okružná križovatka optimálna. Nabudúce tam môže STOPku prehliadnuť miešačka a v autobuse na hlavnej ceste môže byť školský zájazd.
Presne tak, sám by som to lepšie nenapísal. ? Navyše ja sa na tomto fóre pýtam šotootázky a zaujímavosti. Bežné informácie, ktoré poskytuje infolinka viem tak isto ako vy všetci ktorí tiež píšete na toto Diskusné fórum.
Okružná križovatka cesta III/5037 Nová Dedinka, dopravno-urbanistická štúdia,
spracovateľ: Ing. Ladislav Benček, 2003
V 2012 sa schvalila zmluva - do správy obce boli dané dotknuté pozemky od štátu a to je asi tak všetko, a možno aj preto, že zo sčítania dopravy "z výsledkov vyplýva, že celoročný priemer (2001) za 24 hodín na na ceste III/5722 (pri križovatke s III/5037) 938 vozidiel." t.j Po hlavnej ceste z Dedinky do Tomášova prešlo za minútu 0,6 vozidla, z roku 2010 sú výsledky len za celý úsek III/5722 a to 3133 a keby aj všetky autá prechádzali danou križovatkou, stále je to iba 2,2 autá za minútu, Takže intenzita hovorí za všetko.
Projekt robí obec Nová Dedinka, BSK, dávnejšie som to čítal v obecných novinách Nová Dedinka... Ale viac neviem k tomu povedať neodložil som si link pardon?
Tak to teda neviem, čo je na tej križovatke neprehľadného. Asi by ten, kto tvrdí, že je neprehľadná, mal vrátiť vodičský preukaz. Je nejaká extra nehodová?
Dispečer sa prevezie, oboznámi cestujúcich, vráti sa naspäť a o 30 minút to urobí znova novému davu ľudí. Pri mnohých mimoriadkach sú častokrát až 3 občas až 4 dispečerské vozidlá a dispečeri sa vždy len prizerajú a nič nerobia. Samozrejme v prvom rade musia nechať všetky vozidlá uviaznúť v neprejazdnom úseku a až potom začnú ničnerobiť. Takže keby jeden z tých ničnerobičov informoval cestujúcich, neubudlo by z neho.
Jarovce/Rusovce boli myslím až okolo 19:00. Električky boli okolo 15:00. Jedine že by boli na infolinke tak informovaní, že by vedeli, že o 4 hodiny bude nehoda auto-vlak
Po Detvianskej električky nejazdia. Ak si myslel Čachtickú ul. a zastávku Detvianska, tadiaľ NAD niekedy zvykne premávať (závisí od aktuálnej situácie a smeny na dispečingu). Pokiaľ tam ostali stáť bez prúdu viaceré električky, tak by autobus tadiaľ neprešiel. Ale zasa to by ľudia uvideli že tam stojí veľa električiek a jednak by si domysleli a po druhé vodiči elín by im povedali. Ak bola Čachtická prejazdná aj pre bus, tak tade mohli viesť tú NAD.
2. Ten dispečer aj keď sa tade prevezie a povie tým ľuďom, tak o pol hodinu by tam bol nový dav ľudí čakajúcich, teda to nie je systémové riešenie.
No neskôr sa stala nehoda na priecestí v Jarovciach, takže 91 Jarovce obchádzali a neskôr tam bola zavedená náhradná autobusová doprava z Vozovne Petržalka.. aj keď neviem v akom čase tam volal Rišo a či sa tie výluky prekrývali.. Ale pani mohla myslieť to...
Socializmus v praxi ... mám kamaráta hore, ktorý mi drží miesto aj keď som flákač a salámista. Napadlo vôbec niekoho v dopravnom podniku (jedno ktoré mesto) zamestnať dopravného nadšenca, ktorý by bol väčším prínosom ako tieto slepice a bujaci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023