Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: roman2 #209883:
Tak to teda neviem, čo je na tej križovatke neprehľadného. Asi by ten, kto tvrdí, že je neprehľadná, mal vrátiť vodičský preukaz. Je nejaká extra nehodová?
Reakcia na: 810zssk #209909:
Tak ako v DPB, aj na magistráte ti vysvetlia, prečo sa to nedá 😃
Reakcia na: Mike #209906:
Tak o pol hodinu prejde znova. Je to systemovejsie ako nerobit nic.
Reakcia na: Mike #209906:
Dispečer sa prevezie, oboznámi cestujúcich, vráti sa naspäť a o 30 minút to urobí znova novému davu ľudí. Pri mnohých mimoriadkach sú častokrát až 3 občas až 4 dispečerské vozidlá a dispečeri sa vždy len prizerajú a nič nerobia. Samozrejme v prvom rade musia nechať všetky vozidlá uviaznúť v neprejazdnom úseku a až potom začnú ničnerobiť. Takže keby jeden z tých ničnerobičov informoval cestujúcich, neubudlo by z neho.
Reakcia na: Mike #209904:
Jarovce/Rusovce boli myslím až okolo 19:00. Električky boli okolo 15:00. Jedine že by boli na infolinke tak informovaní, že by vedeli, že o 4 hodiny bude nehoda auto-vlak 😃
Reakcia na: richardhudec #209892:
Po Detvianskej električky nejazdia. Ak si myslel Čachtickú ul. a zastávku Detvianska, tadiaľ NAD niekedy zvykne premávať (závisí od aktuálnej situácie a smeny na dispečingu). Pokiaľ tam ostali stáť bez prúdu viaceré električky, tak by autobus tadiaľ neprešiel. Ale zasa to by ľudia uvideli že tam stojí veľa električiek a jednak by si domysleli a po druhé vodiči elín by im povedali. Ak bola Čachtická prejazdná aj pre bus, tak tade mohli viesť tú NAD.

2. Ten dispečer aj keď sa tade prevezie a povie tým ľuďom, tak o pol hodinu by tam bol nový dav ľudí čakajúcich, teda to nie je systémové riešenie.
Reakcia na: richardhudec #209901:
Kto sa veľa pýta, veľa vie a taký má informátor byť predsa ☺
Reakcia na: ross #209893:
No neskôr sa stala nehoda na priecestí v Jarovciach, takže 91 Jarovce obchádzali a neskôr tam bola zavedená náhradná autobusová doprava z Vozovne Petržalka.. aj keď neviem v akom čase tam volal Rišo a či sa tie výluky prekrývali.. Ale pani mohla myslieť to...
Reakcia na: richardhudec #209892:
Socializmus v praxi ... mám kamaráta hore, ktorý mi drží miesto aj keď som flákač a salámista. Napadlo vôbec niekoho v dopravnom podniku (jedno ktoré mesto) zamestnať dopravného nadšenca, ktorý by bol väčším prínosom ako tieto slepice a bujaci.
Reakcia na: richardhudec #209901:
predsa zvedavosť človeka ženie vpred ?
Reakcia na: Peon #209898:
Nič v zlom, ale ty by si nemohol podľa mňa robiť na infolinke. Na infolinke treba odpovedať a ty sa výdy len pýtaš ? Ty si taký muž tisícich otázok ?
Reakcia na: richardhudec #209892:
Takže 2. etapa tram-Petržalka bude obsahovať nielen trať po Janíkov dvor, ale aj odbočku do vozovne ? Len pani zrejme zabudli povedať, od ktorého roku ju sfunkčnia 😉
Len tak mimochodom, naco DPB objednava predtlac listkov na prihranicnu dopravu? Teraz sa im z 801 uvolnila jedna pokladna (kedze tam bude uz len jedno poradie), tak ta uplne kludne mohla ist na 901 namiesto toho sucasneho systemu, ktory je pomerne neprakticky..
Reakcia na: 810zssk #209896:
Ja sa už 5 rokov opakovane snažím dostať na kontaktné centrum (minimálne to vyskúšať) či už do DPB, Slovak Lines alebo BID. Môj životopis aj motivačný list majú.

Teda v BID tiež budú mať emailovú a telefonickú infolinku? Vo VOR aj v IDS JMK je infolinka pre mesto a aj pre región: Vo VOR sú to dve rôzne telefónne čísla, v IDS JMK si po dotelefonovaní sa treba zvoliť tuším 1 pre mesto a 2 pre región.

Určite by bolo veľmi zaujímavé (a to nielen pre mňa) nahradiť pani Vachovú, a teda dávať statusy a odpisovať cestujúcim v mene DPB na Facebooku. ? Zaujímavé, že BID si na to (pokiaľ viem) najala externú agentúru. Nevyšlo by ich to lacnejšie napr. s dvoma dohodármi? ❓ Čiže ani internú hovorkyňu nemajú. Na webe momentálne nie je uvedené žiadne meno.

Podobne zaoberať sa reklamáciami či sťažnosťami + tipmi a pripomienkami cestujúcich môže byť zaujímavé a poučné. Myslím neosobnú formu, čiže nie na predajni. Človek by pri tom [tak ako pri infolinke] musel spolupracovať aj s inými oddeleniami dopravcu / koordinátora. Získal by tak cenné skúsenosti a komplexný prehľad o činnosti a fungovaní celej firmy. ? A prípadné vlastné návrhy a nápady potom predniesť priamo kompetentným ľuďom.

Slovenskí dopravcovia a BID aktualizujú svoje webstránky cez nejaké wysiwyg editory? Aj to by bolo zaujímavé robiť (písať a zverejňovať novinky, tlačové správy a pod.). ? Nedávno som sa skvele zasmial [čo tu dal niekto link] ako sa DPB na svojom webe ospravedlňoval za nevykonanie spoja na linke 901 o 18:20 h spod Mosta SNP do Hainburgu. ? Vieme, že vtedy je v CP "diera", čiže taký spoj neexistuje...

Máte niekto skúsenosti s infocentrum@dpb.sk alebo ich infolinka je reálne hlavne telefonická? A v médiách už dávno nebola pani ombudsmanka - je v DPB?

Myslím, že z dopravcov má na Slovensku najlepšiu infolinku ZSSK a asi ako jediná je non-stop. Ja občas využívam hlavne jej emailovú formu a som spokojný. Pre mňa škoda, že je až v Košiciach, lebo tam by som najradšej pracoval. ? V Česku majú ČD väčšiu časť ľudí v Prahe a menšiu v Brne. https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/zpravodajstvi/kontaktni-centrum-zazilo-cesko-slovenskou-premieru/-7300/

Takže ak je aj nejaký technický problém, tak ČD to na rozdiel od ZSSK nemusia riešiť oznamom na webe "Telefonovať / písať môžete na Zákaznícké centrá" ako sa už neraz stalo. Lenže v Zákazníckych centrách sa musia v prvom rade venovať tým, ktorí tam prišli osobne. No a zákaznícke centrá nie sú k dispozícii večer, v noci ani nadránom.

Zaujímavé, že s takou rýchlou a modernou formou neosobnej komunikácie ako je online chat som sa u našich dopravcov stretol iba u Student Agency, ale tam to robia pracovníci na pobočkách (alebo len v tej na Obchodnej ul.?). To som minule raz využil, ale musel som dlhšie čakať, lebo mi napísal, že sa práve venuje klientovi na pobočke. ?

Btw, prečo má Regiojet osobitne infolinku pre trasu "Bratislava - Komárno" (len cez pracovné dni 8 - 18 h) a pre všetko ostatné non-stop infolinku?
Reakcia na: roman2 #209883:
Na tej krizovatke par rokov sa uz "robi" projektacia na kruhovy objazd ale stale sa k tomu nikto nevyjadril asi musia byt vacsie nehody aby sa nieco dialo.
Reakcia na: ross #209893:
Nie, praveze je velmi lahko uverit, ze to moze povedat pracovnik DPB. Specialne ak sa bavime o ich infolinke.
Reakcia na: ross #209893:
Idem to asi riesit staznostou, rozhovor je nahravany, cize ak mi budu vediet poskytnut nahravku, rad ju sem zverejnim 😃
Reakcia na: richardhudec #209892:
Ja by som nielen tebe ale aj všetkým ostatným odporúčal kontaktovať nonstop linku 0917 101 102, ktorá ako uvádzajú na webe slúži na „...podávanie sťažností na poskytované služby a o ich bezodkladné riešenia.“ http://www.dpb.sk/kontakt/nonstop-linka/
Keď som tam volal, vždy vyriešili próblém ktorý nastal.

Pretože ako si povedal, čo mám ja a moji známi skúsenosti tak na tej infolinke robia iba podobné hlupane. Môžeš sa vyrozprávať, ale nič sa nedozvieš a toho aby tú informáciu posunuli niekomu kompetentnému sa nedočkáš.
Reakcia na: richardhudec #209892:
Vozovňa Petržalka? ? Tazko uverit, ze toto moze povedat pracovnik dpb. Nevymyslel si si to nahodou? ?
Dnes som sa po dlhšej dobe odhodlal kontaktovať desinformačnú linku DPB. ?
Prinášam skrátený prepis rozhovoru (J - ja, I - hlupaňa na infolinke, D - dispečer):
......
J: Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či sú cestujúci na zastávkach na Račianskej ulici informovaní o tom, že už niekoľko desiatok minút nejazdia električky, pretože desiatky až stovky cestujúcich už hodnú chvíľu zjavne bez informácií čakajú na zastávkach.
I: Dobrý. Nóóó, električky jazdia po vozovňu Petržalka normálne.
J: Do Petržalky električky nejazdia.
I: Ale jazdia, ale len po vozovňu Petržalka, odtiaľ pokračuje náhradná doprava.
J: Do Petržalky električky nejazdia a vozovňa Petržalka tiež nemá koľajnice a nejazdia do nej električky. Chcete mi povedať, že z Petržalskej vozovne jazdí do Rusoviec náhradná doprava?
I: Nie do Rusoviec, ďalej od vozovne jazdia autobusy. Jááááááj, počkať, vy ste v Petržalke?
J: Nie, ja som na Račianskej.
I: Ahááááá, tak to som sa pomýlila. Vy teda nečakáte na spoj v Petržalke ale na Račianskej?
J: Už nečakám, radšej som išiel autom, aj keď ma nikto neinformoval a stovky vašich cestujúcich, ktorí vám platia cestovné čakajú na zastávkach bez informácií. Bol ich niekto informovať, resp. po mojom upozornení pošlete jedného dispečera, aby chodil po zastávkach a hovorim im, čo majú robiť?
I: Jáááj. No však cestujúci vidia, že je strhnuté vedenie, tak ich netreba informovať.
J: Vedenie je strhnuté pred zastávkou Komisárky. Ako cestujúci z Detvianskej vidí strhnuté vedenie na Komisárkach? Vy vidíte čo sa deje na ulici 5km od vás?
I: No však ale vidia, že nejazdia električky.
J:To vidia a pravdepodobne čakajú na informácie čo majú robiť ďalej, či ísť autom, taxíkom, náhradným autobusom, alebo o 5 minút im už príde električka. Môj telefonát je o tom, že chcem aby tých cestujúcich išiel niekto informovať.
I: No však jazdia autobusy náhradnej dopravy.
J: Práve som prešiel celú trasu autom od Komisárok po ŽST Vinohrady a nevidel som v žiadnom smere jediný autobus. A ako sa taký cestujúci na zastávke Detvianska dozvie, že má ísť na autobus?
I: Však uvidia cestujúci autobus na zastávke, ten na nich zatrúbi a oni prestúpia.
J: Ale asi ťažko cestujúci na Detvianskej bude počuť a vidieť autobus na Púchovskej.
I: Tak to už je škoda.
J: Tak teda pošlete niekoho, kto pôjde informovať cestujúcich?
I: Ja neviem čo mám robiť, ja som sa to dozvedela len pred chvíľou, prepojím vás na dispečing.
......prepája sa cca 30 sekúnd....
😨 Dobrý deň.
J: Dobrý deň. Na začiatok vám chcem povedať, že pani na infolinke ma sem prepojila, lebo trepala mi niečo o tom, že električky jazdia len po vozovňu Petržalka a niekam ďalej pokračujú autobusy, čiže nie je asi dosť pri zmlysloch a chcem sa opýtať, či niekto informuje cestujúcich na Račianskej o tom, že nepremávajú električky.
😨 Ale veď jazdia autobusy.
J: Teraz som prešiel autom celú trasu a jediný autobus som nevidel.
😨 Ale je tam na ceste jeden zo 75ky sme stiahli.
J: Dobre, ale ako sa to dozvedia cestujúci napríklad na Detvianskej? Pôjde ich niekto informovať?
😨 Nemáme na to kapacity, aby na každej zastávke stál dispečer.
J: Nemusí stáť na každej zastávke, stači keď jedno auto obehne postupne zastávky a povie cestujúcim čo majú robiť.
😨 Dobre, tak keď sa niekto uvoľní tak ho asi pošleme povedať cestujúcim čo sa deje.
J: Super, ďakujem, dovidenia.
....................
Takže toto sú tí odborníci v DPB. Vyorané slepice robia na infolinke a neochotní, nepružní ľudia na dispečingu. ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.