Okružná križovatka cesta III/5037 Nová Dedinka, dopravno-urbanistická štúdia,
spracovateľ: Ing. Ladislav Benček, 2003
V 2012 sa schvalila zmluva - do správy obce boli dané dotknuté pozemky od štátu a to je asi tak všetko, a možno aj preto, že zo sčítania dopravy "z výsledkov vyplýva, že celoročný priemer (2001) za 24 hodín na na ceste III/5722 (pri križovatke s III/5037) 938 vozidiel." t.j Po hlavnej ceste z Dedinky do Tomášova prešlo za minútu 0,6 vozidla, z roku 2010 sú výsledky len za celý úsek III/5722 a to 3133 a keby aj všetky autá prechádzali danou križovatkou, stále je to iba 2,2 autá za minútu, Takže intenzita hovorí za všetko.
Projekt robí obec Nová Dedinka, BSK, dávnejšie som to čítal v obecných novinách Nová Dedinka... Ale viac neviem k tomu povedať neodložil som si link pardon?
Tak to teda neviem, čo je na tej križovatke neprehľadného. Asi by ten, kto tvrdí, že je neprehľadná, mal vrátiť vodičský preukaz. Je nejaká extra nehodová?
Dispečer sa prevezie, oboznámi cestujúcich, vráti sa naspäť a o 30 minút to urobí znova novému davu ľudí. Pri mnohých mimoriadkach sú častokrát až 3 občas až 4 dispečerské vozidlá a dispečeri sa vždy len prizerajú a nič nerobia. Samozrejme v prvom rade musia nechať všetky vozidlá uviaznúť v neprejazdnom úseku a až potom začnú ničnerobiť. Takže keby jeden z tých ničnerobičov informoval cestujúcich, neubudlo by z neho.
Jarovce/Rusovce boli myslím až okolo 19:00. Električky boli okolo 15:00. Jedine že by boli na infolinke tak informovaní, že by vedeli, že o 4 hodiny bude nehoda auto-vlak
Po Detvianskej električky nejazdia. Ak si myslel Čachtickú ul. a zastávku Detvianska, tadiaľ NAD niekedy zvykne premávať (závisí od aktuálnej situácie a smeny na dispečingu). Pokiaľ tam ostali stáť bez prúdu viaceré električky, tak by autobus tadiaľ neprešiel. Ale zasa to by ľudia uvideli že tam stojí veľa električiek a jednak by si domysleli a po druhé vodiči elín by im povedali. Ak bola Čachtická prejazdná aj pre bus, tak tade mohli viesť tú NAD.
2. Ten dispečer aj keď sa tade prevezie a povie tým ľuďom, tak o pol hodinu by tam bol nový dav ľudí čakajúcich, teda to nie je systémové riešenie.
No neskôr sa stala nehoda na priecestí v Jarovciach, takže 91 Jarovce obchádzali a neskôr tam bola zavedená náhradná autobusová doprava z Vozovne Petržalka.. aj keď neviem v akom čase tam volal Rišo a či sa tie výluky prekrývali.. Ale pani mohla myslieť to...
Socializmus v praxi ... mám kamaráta hore, ktorý mi drží miesto aj keď som flákač a salámista. Napadlo vôbec niekoho v dopravnom podniku (jedno ktoré mesto) zamestnať dopravného nadšenca, ktorý by bol väčším prínosom ako tieto slepice a bujaci.
Takže 2. etapa tram-Petržalka bude obsahovať nielen trať po Janíkov dvor, ale aj odbočku do vozovne ? Len pani zrejme zabudli povedať, od ktorého roku ju sfunkčnia
Len tak mimochodom, naco DPB objednava predtlac listkov na prihranicnu dopravu? Teraz sa im z 801 uvolnila jedna pokladna (kedze tam bude uz len jedno poradie), tak ta uplne kludne mohla ist na 901 namiesto toho sucasneho systemu, ktory je pomerne neprakticky..
Ja sa už 5 rokov opakovane snažím dostať na kontaktné centrum (minimálne to vyskúšať) či už do DPB, Slovak Lines alebo BID. Môj životopis aj motivačný list majú.
Teda v BID tiež budú mať emailovú a telefonickú infolinku? Vo VOR aj v IDS JMK je infolinka pre mesto a aj pre región: Vo VOR sú to dve rôzne telefónne čísla, v IDS JMK si po dotelefonovaní sa treba zvoliť tuším 1 pre mesto a 2 pre región.
Určite by bolo veľmi zaujímavé (a to nielen pre mňa) nahradiť pani Vachovú, a teda dávať statusy a odpisovať cestujúcim v mene DPB na Facebooku. ? Zaujímavé, že BID si na to (pokiaľ viem) najala externú agentúru. Nevyšlo by ich to lacnejšie napr. s dvoma dohodármi? Čiže ani internú hovorkyňu nemajú. Na webe momentálne nie je uvedené žiadne meno.
Podobne zaoberať sa reklamáciami či sťažnosťami + tipmi a pripomienkami cestujúcich môže byť zaujímavé a poučné. Myslím neosobnú formu, čiže nie na predajni. Človek by pri tom [tak ako pri infolinke] musel spolupracovať aj s inými oddeleniami dopravcu / koordinátora. Získal by tak cenné skúsenosti a komplexný prehľad o činnosti a fungovaní celej firmy. ? A prípadné vlastné návrhy a nápady potom predniesť priamo kompetentným ľuďom.
Slovenskí dopravcovia a BID aktualizujú svoje webstránky cez nejaké wysiwyg editory? Aj to by bolo zaujímavé robiť (písať a zverejňovať novinky, tlačové správy a pod.). ? Nedávno som sa skvele zasmial [čo tu dal niekto link] ako sa DPB na svojom webe ospravedlňoval za nevykonanie spoja na linke 901 o 18:20 h spod Mosta SNP do Hainburgu. ? Vieme, že vtedy je v CP "diera", čiže taký spoj neexistuje...
Máte niekto skúsenosti s infocentrum@dpb.sk alebo ich infolinka je reálne hlavne telefonická? A v médiách už dávno nebola pani ombudsmanka - je v DPB?
Takže ak je aj nejaký technický problém, tak ČD to na rozdiel od ZSSK nemusia riešiť oznamom na webe "Telefonovať / písať môžete na Zákaznícké centrá" ako sa už neraz stalo. Lenže v Zákazníckych centrách sa musia v prvom rade venovať tým, ktorí tam prišli osobne. No a zákaznícke centrá nie sú k dispozícii večer, v noci ani nadránom.
Zaujímavé, že s takou rýchlou a modernou formou neosobnej komunikácie ako je online chat som sa u našich dopravcov stretol iba u Student Agency, ale tam to robia pracovníci na pobočkách (alebo len v tej na Obchodnej ul.?). To som minule raz využil, ale musel som dlhšie čakať, lebo mi napísal, že sa práve venuje klientovi na pobočke. ?
Btw, prečo má Regiojet osobitne infolinku pre trasu "Bratislava - Komárno" (len cez pracovné dni 8 - 18 h) a pre všetko ostatné non-stop infolinku?
Na tej krizovatke par rokov sa uz "robi" projektacia na kruhovy objazd ale stale sa k tomu nikto nevyjadril asi musia byt vacsie nehody aby sa nieco dialo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran