Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dalsia "uvaha" odomna ?

Dnes som siel Solarisom z 2006 a Sorom z tohto roka a musim povedat, ze ten Solaris menej trieskal, nic tam nevrzgalo a ked nabehol na vymol, tak az tak nim netreslo ... ? Kde soudruzi udelali chybu?
Reakcia na: Dezerter #209190:
To je bežné, že kvôli meškajúcemu REx-u z Viedne sa zdržiava rýchlik na Košice aj osobáky na východ od Bratislavy? 😮 A to aj EC smer Praha / Budapešť sa kvôli tomu zdržuje v Bratislave? Predpokladám, že ten REx prišiel na Hlavnú stanicu až cca 19:55 h.
Reakcia na: Peon #209189:
V Bratislave na hlavnej boli pre mimoriadnost zmeskane vsetky R aj OS pretoze cakali na spominany REX z Viedne s prichodom 19:27 Mna sa dokonca pytal vypravca ze ci nahodou nejdem do Viedne lebo ze vlak pride zmeskany a na ine nastupiste
Zaujímavé, že ZSSK na webe neinformovala a nevidím ani na žiadnom fanúšikovskom železničnom webe informáciu o dnešnej poobednej / podvečernej mimoriadnosti v úseku "Marchegg - Schonfeld Lassee", ktorá mala negatívny vplyv aj na IDS BK (spoje linky S20 pokračujúce mimo náš IDS do Rakúska a späť). Na www.cp.sk sa nedá zistiť meškanie vlakov, ktoré už ukončili jazdu a na http://poloha.vlaku.info dotknuté REx-y nemajú uvedené žiadne údaje.

Práve dnes som bol vo Viedni a späť som cestoval REx-om 2526 (z Hauptbahnhof odchod 17:21 h). Ešte pred odchodom hlásila sprievodkyňa iba v nemčine (!) z čoho som pochopil / domyslel si, že v niektorom úseku pred Marcheggom je zavedená náhradná autobusová doprava a cestujúcim do Bratislavy odporúča počkať si radšej na vlak do Petržalky. Ostatní cestujúci sa tvárili, že to nepočuli, nezaujíma ich to alebo tomu nerozumejú. Ja som bol však zvedavý ako to bude, tak tiež som zostal. ?

Vlak prekvapujúco zastavil pre výstup a nástup cestujúcich aj v stanici Untersiebenbrunn. Pred príchodom do Schonfeld-Lassee som porozumel výzve sprievodkyne, že tam mame všetci vystúpiť. Autobus tam však nikde nebol! Podľa toho čo sa niektorí ľudia rozprávali, tak problém bol už s predchádzajúcim spojením (16:21 h z Hauptbanhof). Vraj ľudia čakali na náhradný autobus/y až 45 minút! Údajne bola nejaká porucha výhybky a problémy boli aj s vnútroštátnym spojením "Marchegg - Ganserndorf". Ja som si myslel, že Rakúšania dokážu lepšie zvládnuť mimoriadnosti ako naši...

Na infolinke ZSSK som sa dozvedel iba to, že majú hlásené, že zo Schonfeld Lassee idú autobusy (nepovedala kam) a cestujúcim z Viedne odporúčajú cestovať do Petržalky. Moju doplňujúcu otázku či premávajú vlaky v úseku "Marchegg - Bratislava" preverila u dispečera, že áno, ale nevedela mi zistiť či idú podľa platných CP.

REx (teraz v lete zložený z 2 starších rakúskych vozňov + 2 novších klimatizovaných slovenských) odišiel po niekoľkých minútach späť do Viedne. Autobus neprišiel ani po cca 30 minútach, ale vtedy sa ľudia rozbehli za vnútroštátnym vlakom prichádzajúcim z Viedne. Podľa vyjadrenia rušňovodiča pokračuje do Marcheggu. Zopár ľudí však zostalo čakať na náhradný autobus. Nikde som nevidel žiadnu mimoriadnosť - až neskôr mi napadlo, že práve v tom čase sa ju pravdepodobne podarilo vyriešiť.

Keď sme prišli do Marcheggu, práve mal ísť 19:07 h vlak do Bratislavy, ale nebol tam. Nedávno tam bol vybudovaný podchod a nové nástupištia nachádzajúce sa zopár metrov ďalej v smere na Viedeň. Či zostala aj pôvodná malá čakáreň som nevidel. Na informačnej tabuli bol (namiesto meškania v minútach) uvedený plánovaný čas odchodu 19:22 h. Okolo 19:20 h naozaj prišiel REx z Bratislavy do ktorého sme nastúpili, ale čakali sme na príchod autobusov. Krátko po sebe prišli dva (predpokladám, že ten druhý prišiel zo smeru Ganserndorf).

Keď už aj ľudia z autobusov nastúpili, tak vlakovým rozhlasom zaznela tentoraz pre zmenu iba v slovenčine (!) výzva, aby sme si prestúpili do susedného vlaku. Práve vtedy totiž prišiel nasledujúci REx z Viedne. To hlásil sprievodca alebo rušňovodič?

Z vyššie uvedeného vyplýva, že v tom čase už bola doprava obnovená, a teda vlak z Bratislavy mohol pokračovať do Viedne + vlak z Viedne do Bratislavy (oba s meškaním). V REx-e do Bratislavy však vlakovým rozhlasom zaznela informácie iba v nemčine (!), že tento vlak pokračuje do Bratislavy. Na to jeden z cestujúcich povedal: "Všetci ste rozumeli, že tento vlak pokračuje do Bratislavy, že?". ?

Tento REx (2528) prišiel do Devínskej Novej Vsi s meškaním cca 35 minút (cca 19:43 h). Takže cesta z Hauptbanhof do Devínskej mi trvala namiesto 53 minút až 2 hodiny 22 minút.
Reakcia na: Technopol #209172:
Nebudem sa zastávať ZSSK, hoci to tak vyzerá.

Ad odpoveď ZSSK.
Odpoveď je vcelku zrozumiteľná, no povedali A a nepovedali B.
Súprava push-pull + motorový vozeň (napr. radu 381) alebo samotná jednotka radu 671 sú vybavené nárazníkmi a spriahadlami (inak by pochopiteľne neprešli schválením). Niekoľkokrát som videl, že za súpravu zloženú z menovaných dráhových vozidiel boli spriahnuté staršie vozne určené na prepravu osôb (pravdepodobne na manipulačné účely). Otázka znie, prečo nemohli jednoducho vytvoriť súpravu z 2-3 ďalších starších vagónov spriahnutú s modernou súpravou, ktoré by po obsluhe relácie Senec - Bratislava jednoducho odstavili, prípadne manipulačne spriahli za inú súpravu s cieľom vrátiť na pôvodné miesto? Keby sa chcelo, dá sa to.

Druhá vec je však tá, že rozhodne má najväčšiu vinu na pleciach Mesto Senec. Práve mesto je kompetentné dovoliť akciu podobného charakteru a práve mesto by na základe uvedeného malo predpokladať zvýšené dopravné nároky a prijať potrebné opatrenia. Organizátori Seneckého leta si nenechávali schváliť akciu u ZSSK, ale práve na MÚ Senec. Odpoveď, ktorá je uvedená v citovanom príspevku je rozhodne prejav impotencie mesta. Schvaľujú akciu, ktorá má niekoľkoročnú tradíciu, doslova pravidelnú ak nie rastúcu účasť, "spackajú" svoje kompetencie a "vyplodia" uvedenú odpoveď.
Reakcia na: Viko #209186:
Z celej Petržalky sa hravo dostanú na zastávku Aupark kde prestupujú na 88/91/191 s vynikajúcim intervalom.
Reakcia na: 810zssk #209167:
K Toweru 115 sa da dostat prakticky z celej Petrzalky bud 68 alebo 88. Eurovea nie je spred univerzity tak strasne nedostupna, ze by Mala scena vyrazne chybala. S mostom SNP je to trosku horsie, ale ciastocne by to riesila prave L6 predlzena na Jungmannovu (mimochodom, ako spod mosta cestovali, ked sa 95ka tocila na Safku?)
Reakcia na: Error 0x007 #209181:
Pridavam foto (dost mizerna kvalita):
Reakcia na: Trololo #209182:
No ja vždy vidím novú iba linku 4 a 6 .. cez víkend občas zazrieť novú električku do Rače...
Reakcia na: Trololo #209182:
L4 a cez vikend aj L5
Nevie niekto, na akych linkach jazdia nove elektricky T29 a T30 ? Viem, ze na linke 6 idu vzdy len nove.
Na novej zastavke Wüstenrot pri Twin Shity namontovali zaujimavy obrubnik. Asi to bol kasselak, ale vyzeral trochu inak ako ten na Prievozskej, zdal sa mi byt nejak zaujimavo ohnuty, mozno som ale len zle videl, foto nemam...
Reakcia na: 810zssk #209176:
Úradník nebol prijatý, ale zvolený, odpovedal zástupca primátora SC. Plusko môže mať za to, že reagoval do 24 hodín.
Reakcia na: 810zssk #209178:
Tak nech sa uz konecne zavedu jednotne pravidla a povie sa "Bud platte posilovku vsetci, alebo posilovky zadarmo", lebo tento chaos len ludi irituje.

A osobne si myslim, ze je otazne, ci je v povinnosti DPB zabezpecit narazovu dopravu aj v pripade, ak mu nikto nic oficialne (aspon) neohlasi, ked uz si to organizator neobjedna. Lebo v tom pripade by DPB musel zabezpecit posilovku (extra spoje) aj ked napriklad pride plny vlak, ci lietadlo, nie len beznu dopravu.
Reakcia na: david1 #209177:
Len pre zaujimavost, pokial je mi zname, iniciativa pre posilovku Expresu vysla (minimalne prvy rok) z DPB, hoci ju nasledne platil organizator. Nasledne bola myslim vsetky rocniky.

Posilovka raz jazdila aj na Uprising, ale kto to objednaval netusim.

Kazdopadne, som presvedceny ze kvalitna MHD je v prvom rade zaujem mesta a dopravcu, nie organizatora koncertu.
Reakcia na: Technopol #209172:
Smutné je že mesto Senec sa ani neunúva si objednať posilovú dopravu.

Bohužial je stále pravidlom že akcie pre mladšie ročníky festivaly, koncerty a podobne su skoro vždy bez náležitej dopravnej obsluhy. Výnimku v Bratislave robí asi len koncert DM ktorý bol vždy dobre zvládnutý.

Na Zlatých fungovali ešte myslím akcie leto s Expresom + ešte niečo kedy chodila celú noc buď L10 alebo pre expres el. linka "Festival" tiež celú noc.
Tento rok zabudli vypravovať aj posilovú L10 počas víkendov a pritom bolo extrémne teplo a vstupné na Zlaté piesky bolo znížené .
Reakcia na: Technopol #209172:
V Senci maju ako podmienku na prijatie uradnika jeho schopnost napisat ciarku kazdym jednym z nespravnych sposobov? ?
Reakcia na: Technopol #209172:
Ja neviem, ale to maju nejaky predpis ze musia odpovedat takym sposobom, ze tam namackaju co najviac zbytocnej informacie, ktora nikoho nezaujima a iba ludi pomätie? ?
Reakcia na: Technopol #209172:
? ? ? Zaujimave citanie (co sa tyka ZSSK) ?
Reakcia na: Jadran #209158:
Nieco take som si myslel (som tu niekedy take cital, za aj 801 neni 801 ale 781 alebo nieco take). Kolko rokov to tu budeme este asi mat?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement