Reakcia na: Valec #209081:
Myslel som samozrejme predlzenie oproti variantu po I/2, nie sucasnosti. Ratam ze prestup by bol na MiU.Jeden voz na 90 a 801 ti stacit nebude, lebo ocividne 90 nemozes seknut na AVS-Cunovo. Nedavno ju predlzovali k SND, tak je malo pravdepodobne ze to zrazu zrusia. Skor naopak, pod vplyvom zrusenia 801 predpokladam narast spojov k SND. Akokolvek je ta trasa hlupa.
Takze voz neusetris a zostava len spojenie Rajka-Cunovo, ale vzhladom na pocet cestujucich z Rajky do Cunova a do mesta sa mi zda vhodnejsie uprednostnit tych do mesta. Do Cunova mozu prestupit.
Ad. kapacita, to by problem nebol. 91 sice je mierne plnsia, ale zas su tam klbaky.
810zssk
Chapem ze vzhladom na bliziaci sa koniec platnosti licencie to tak trochu hori, podla mna ale mali nateraz este poziadat o jej predlzenie v stave v akom to je teraz, s tym ze po nastupe noveho vedenia by sa rozhodlo o tom co s tym dalej.
Kazdopadne, pre Rajku je navrhovany stav zasadnym zlepsenim (a uplnym nebom v porovnani s inymi variantami ktore boli zvazovane ako riesenie od jesene) - polhodinovy takt rano a hodinovy celodenne su nieco o com mozu porovnatelne (a aj vacsie) obce okolo Bratislavy len snivat.