Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peto3700 #208607:
Inak tiez si vsimam, ze v tychto teplach sa potim omnoho viac v klimatizovanej elektricke, ako v T3/T6/K2S ? Neviem ci ide tak slabo, alebo co sa deje...
Včera som išiel 6-kou od Parku kultúry, číslo som si nevšimol, ale bolo to o 20:50 a slušná sauna vo vnútri. ?
DPB sa zase chvali, kolko novych elektriciek ma, ale ked by ich cestujuci najviac ocenili v tychto horucavach, tak ich vypravi len 8 ? zase cakaju na nejaky kriticky clanok?
niekto tu pisal, ze pribudaju nove pristresky na zastavkach...neviem naco bola instalovana druha zastavka na Drobneho smer PK, ked tu jeden bohate postacuje ? kto o tom rozhoduje, kde sa postavia? to iste nedavno na Damborskeho dva pristresky, aj ked je tam moznost schovat sa hned pod strechou + sa zastavka bude buduci rok rusit pri reko elektriciek..pritom je plno zastavok bez pristreskov.
Reakcia na: TeBeCe #208574:
Hlavne, aby cestujúci celou dlaňou poutierali od tej polročnej špiny tie trolejbusy 😃
Reakcia na: TeBeCe #208574:
Včera som sa vedúcemu prevádzky elektrické dráhy snažil vysvetliť, že DPB bude s týmto vysvetľovaním a "osvetou" na smiech a že problém (o ktorom sa vie už dlhé mesiace) treba riešiť jedine výmenou, alebo úpravou citlivosti tlačidiel.
Nepochodil som.
Reakcia na: S499.1023 #208601:
Presne tak, toto dnešné vozy SOR (MBCC hádam o niečo vydržia dlhšie čo sa týka životnosti v premávke v porovnaní s zn. SOR) určite ani zďaleka nezvládnu, kopa vozov z roku 2010 má už dosť zničený napr. taký interiér, sem tam aj nejaká korózia viditeľná, rozhegané to je zvnútra, vśetko sa tam trasie (na tom majú ale zas podiel bratislavské cesty a ich kvalita). Hádam ani sami Maďari netušili, že ako dlho sa tieto vozy udržia v premávke, ako zn. Ikarus myslím. V takom Szombathely v pracovných dňoch pred žel. stanicou sa to len hemži kĺbovými Ikarusmi s rokom výroby 1989 a vyššie, priam neuveriteľné, Budapešť, Gyor detto a ktovie kde ešte.
Mimochodom na pilieri Starého mosta v koryte Dunaja teraz už asi po druhý krát v priebehu 2-3 týždňov pracuje obrovský plávajúci bager Hont, výroba Ganz Maďarsko, vyzerá ako tie bratislavské prístavné žeriavy, krásny zvuk motora má, treba si nafotiť kto môžte....taká technika sa len tak nevidí.
Reakcia na: stevo #208599:
Netreba sa hroziť, treba obdivovať, že titeto vozy, s ktorými DPB zaobchádzal maximlne macošsky, nikdy in nedoprial poriadnu opravu, tu poctivo vozia cestujúcich už takmer 20 rokov.
Keby sa do nich nainvestovalo toľko, čo do CNGVrakos, tak tie autobusy vyzerajú dodnes ako nové.
Reakcia na: trolejbus6207 #208597:
Nahliadnuc priamo ku zdroju, do knihy "Historie trolejbusů Škoda", som naopak našiel u obidvoch prevedení (15TrM aj 15TrNEM) dĺžku 17.720 mm. A po súčte jednotlivých roztečí mi to súhlasí:
Presah predného nárazníku 150 mm
Predný previs 2500 mm
Prvý rázvor 5420 mm
Druhý rázvor 6380 mm
Zadný previs 3190 mm
Presah zadného nárazníku 80 mm.
Reakcia na: volod #208598:
Dnes som jeden videl na 95, normalne som sa zhrozil 🙂
Neviem či to už bolo, ale asi nie, takže bratislavské Ikarusy 435 majú rozlúčkovú fotojazdu už za sebou.
http://ms12.rajce.idnes.cz/Fotojazda_s_Ikarusmi_-_10.07.2015_-_vozy_4824_a_2818/
z 10.7.2015
posledné dva ks v premávke s cestujúcimi (vrátane 4122 potom tri ks)
Reakcia na: S499.1023 #208596:
podľa tunajšieho katalógu to na facelift ani nevyzerá - 15Tr dĺžka 17,36m a 15TrM dĺžka 17,72m... ?
inde som našiel obe dĺžky rovnaké(17,36m), kde je pravda❓
Reakcia na: Ike #208593:
Čiste fakticky: 15TrM samozrejme JE 15Tr, tak isto ako Š120LS je stále Š120 a Škoda Octavia II po facelifte je stále Škoda Octavia II.
Ono to označenie 15TrM bolo volené AJ z toho dôvodu, aby bolo jasné, že sa nejedná o žiadny úplne nový typ ale len o facelift.
Naozaj by stačilo vo vozidlách len 1 tlačidlo, ktoré znamená aj STOP aj otvára dvere. Záropveň by sa mali zjednotiť otvárače, veľmi dobré sú v SOR vozidlách v strede dvier, takže ich cestujúci nehľadajú (obostranné, ako v trolejbusoch). Predsa ak objednávateľ špecifikuje, aký druh tlačidla chce a kde umiestnený, výrobca sa prispôsobí zadaniu. Načo dvojo tlačidiel, keď stačí jedno s dvojitou funkciou.
Reakcia na: Ike #208593:
Samozrejme, nerobme z komára somára, išlo len o nevinný "podpich"... Tunajší katalóg to nerozlišuje, ale tak ide o dva rozdielne typy, aj to bol dôvod môjho počiatočného "podpichu".

Môj názor je podobný, avšak linka 208 aj naďalej spôsobuje, že jednoducho nemôžu byť vyradené.
Reakcia na: skopi #208592:
Nebudem tu živiť off-topic, ale myslím, že z môjho príspevku bolo dostatočne jasné, že sa jedná o trolejbusy. 15Tr je všeobecné označenie pre modelový rad, ktorý sa o. i. používa aj v tunajšom katalógu. Teraz sa idem učiť všetky modifikácie jednotlivých modelov vozidiel, aby som nabudúce nemusel použiť tak nejednoznačný a nekonkrétny termín ako je napr. "trolejbus".

Apropo, 15Tr síce je legenda, v slušnej MHD pri finančných prostriedkoch, ktoré má/mal dpb k dispozícii vďaka OPD na nákup trolejbusov nemá v premávke čo hľadať (azda s výnimkou historických jázd). Pokojne ma ukameňujte.
Reakcia na: Ike #208591:
Ja považujem za akúsi iróniu, keď niekoho, kto sa nekonkrétne vyjadrí len poopravím ?
Ono, citujem "staré krabice s plesnivou harmonikou a poodlupovanými smajlíkmi" by sa dalo použiť aj trebárs na Karosy... Ale nevadí, každý máme svoj pojem, ja 15Tr považujem za legendy, hádam sa pre to nezabijem ?
Reakcia na: skopi #208589:
"nemajú správne spojenú ľavú a pravú mozgovú hemisféru nevedia vycítiť iróniu a sarkazmus"

podčiarkni si posledné dve plnovýznamové slová a ešte raz si prečítaj na aký príspevok reaguješ ? ?

teraz vážne: použitie všeobecného označenia nijako informačne neznehodnotilo môj príspevok. Podľa mňa by bol zrozumiteľný aj keby som miesto 15Tr napísal staré krabice s plesnivou harmonikou a poodlupovanými smajlíkmi. ?
Reakcia na: skopi #208586:
Inak, vlastne som sa sekol - posledná 15Tr v Bratislave dojazdila 26.6.2015... Pardon za omyl.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.