Na vozidlá sú poostupne dosadzované časové spínače na prepínanie polarity. A polaritu neprepínajú ani JUBUSKovia.
Re #20839 Spectre: A čo by mali chcieť, jednosmerné? Tentokrát akosi varíš z vody. Všetky novo vyvíjané vozidlá elektrickej trakcie na celom svete sú asynchrónne, snáď s pár výnimkou pár ruských a francúzskych synchrónnych ale jednosmerné výzbroje už nerobí nikto. A dielenskí nemajú šajnu ani o jednom ani o druhom, takže je úplne jedno, čomu nebudú rozumieť:-).
I.
Hej, v T6 má každé teleso vlastný menič (nie tlmivku a štartér, pretože to nie je napájanie 220V/50Hz ale 24V=), u T3 sú napájané žiarivku jednosmerným prúdom vždy ve v sérii s predradným opdporom. Preto sa musí prepínať polarita napájania.
I.
Az na to, ze ta sluzbe ja hlboko pod urovnou okolitych hlavnych miest... A nie iba hlavnych... Prestupna tarifa by mala byt samozrejmost, nie nieco exkluzivne. Samozrejmostou by maly byt aj ciste vozidla jazdiace na cas. Lebo co mam z porestupnej tarify, ked mi pred par dnami meskala 12/5 5 minut a v Dubravke mi zdrhla linka 20, dosli sme 2 minuty po jej odchode. A za nami nalepena jednicka. Trotl vodic, natukaval jazdu ako blby, pri rozjade z Kapucinskej do tuenla to bol des, ked sme uz vchadzali, tak smrdel zrychlovac. A medzi Krcacmi a Damborskeho prosim pekne 10 krat naslap na jazdu, a to chytil svetla na krizovatke! V Karlovej Vsi boli za nami dva vozy, tak sponinana jednicka a nieco co konci v KV, 4 alebo 9. Suchtava jazda, pritom so 7735+7736, co je dobry voz (teda aspon bol). A neviem ci sa budes tesit, ked musis 15 minut cakat vo vetri na dalsi spoj, a ked ti este k tomu dojde serbel 1067. Kua, aby som uz mal auto, mizerne DPB a tie "sluzby". Naco si ja vyratam ako mam ist, ked to aj tak cele stoji za hovno?!
Jééééj! DPB chce na Kalváriu a do Mierovej kolónie minibusy pre 16-22 osôb. Môže to byť celkom zaujímavé, škoda, keby som bol v BA, tak by som sa na tých prezentačných vozidlách šiel previezť.
Keď už spomínaš to cestovné. Košičania v dnešnom Korzári čítajú o tom, ako si Bratislavčania pochvaľujú tarifný systém a že v Bratislave cestujúci má pocit, že skutočne zaplatí len za službu, ktorú dostane
Ja som velmi dobre pochopil, iba som dodal, ze DPMB z Brna by to naozaj nepraplacal, napisal som ze "ti" nepreplacal. Ja viem ze to bolo myslene na Janu. A DPB ma k zakaznikom pristup "zaplat cestovne a drz hubu", tak o akom preplacani budeme debatovat? Vsak pojem "imidz spolocnosti" je DPB uplne neznamy, mal by si brat priklad z DPMB (z Brna).
fobust: OK, nechajme to tak, nepochopil si celkom o co mi slo (ja nechcem vobec nic preplacat).. a aj to viem ze toto nie su stranky DPB, ale "vase" (nejake zdruzenie priatelov MHD, ci tak nejako; a webmastrom by mal byt d3ko) a mne sa naozaj velmi pacia
Podľa CP na iMHD ide posledná L78 smerom na Dolné Hony o 23.09h a smerom na Holíčsku posledné dva o 23.07 a 23.32h. Keďže Jana spomína ako posledný spoj ten o 23.09, ktorý dokonca v tomto smere ani neexistuje, zrejme skutočne sú na zastávke vylepené smery nesprávne. Odchod o 23.09 je posledný, ale pre smer na Dolné Hony.
fobust: ja to viem, to bola len narazka na to ze DPB uz davno nie je DPMB... ved to jana predsa spomenula DPMB. nabuduce sa pokusim robit jasnejsie narazky
Sem tam sa da (alebo dalo) narazit na uplne zastaraly CP. Ale skor v odlahlejsich castiach mesta... Je uz odstranene, ale take tri roky dozadu sa dalo najst kadeco.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír