ale tak keď s az nej už brakuje.. to myslím.. proste nemuslei to uvádzať mali to dať ako vyradené vozidlo alebo vybrakujú ju a potom jej doplnia ak náhodou bude DPB objednávať náhradné diely?.. myslím si že nie
Prečo? To je riešenie, že sa chce dosiahnuť kladný hospodársky výsledok a neobjednávajú sa náhradné diely? Nemusela byť odstavená ani 1827, keby na ňu objednali diely a následne by z nej nepobrali súčiastky pre ostatné vozy, kebyže sa normálne objednávajú.
Trosku off topic rozbehnutej debaty, ale je mozne ze som v Trnavke pri vratnici videl skelet T3? Bolo to len na rychlo z auta, tak mozno ak, tak niekto by vedel povedat o co ide? Diky
Moja otázka smerovala na zmienku o tom, že konkrétna linka je najdlhšie premávajúcou. Všetci sa tu zhodneme na tom, že zbytočné zmeny v linkovaní sú nežiadúce. Súčasná sústava dopravných tokov ale nie je axióma a dopravný dopyt sa mení. Ak to bude vyžadovať situácia, tak linky je potrebné meniť. Očakávať, že povedzme linka 37 bude premávať ďalších 600 rokov po rovnakej trase ignorujúc novú výstavbu je šotoušovina prvého stupňa vedúca v prospech IAD. Samozrejme, že s jurajom sa súhlasiť nedá. Ale argument, že linka je dlhodobo premávajúca nie je argument. Optimalizácia električkovej dopravy je najväčšia výzva. Asi je niekde chyba ak sa ľudia dožadujú autobusovej dopravy (bez segregovanej dráhy) a cestovanie z Dúbravky do mesta trvá kratšie autobusom.
neviem či dobre chápem tvojej otázke... ... tak ale z mlynskej doliny idú študenti na lafranconi, následne nám 1. mája, potom blumentál a račianske/trnavské mýto... proste kvôliškolám, ke%ďže 31/39 sú viacmenej nie bežné spoje ale také študentské... a proste už mnoho študentov malo probém pri dostávaní sa na šafko, keď ho uzatvárali, lebo nepoznali inú trasu .... a teraz keby musia znova prestupovať ... tak by ich asi porazilo... ja síce využívam teto spoje ale to le na cestu do mesta a úprimne som rád za tú formu ako chodia, hoc dáka priama pravidelná linka na hlavnú stanicu by sa tiež hodila... keďže karlovka má len 32 ku okoliu stanice.. a tá hcodí dosť natrieskaná...
a nie som zástance že z každej riti linka do každej riti, ale tieto linky sú dlhodobejšie už tu a 39 je pokiaľ viem najdlhšie trvajúca linka v rovnakej trase... ak nerátame presmerovanie cze blumentál a menšie úpravy...
jednu z najvyťaženejších liniek by si rušil?... choď na mesiac bývať do mlynskej doliny a uvidíš že by ťa to omrzelo.... tie spoje su z rána natrieskané a ešte aj na be .. pobede smerom zase späť... častokrát meškajú kvôli blumentálu, zuckermandelu a iným blbostiam... ... ja čudujem že ešte nenapíšeš že linku 32 skrátiť na úsek hlavná stanica-lafranconi, nech ľudia prestupujú jak retardi...
K OPII:
"operačnom programe sa neuvádza špeciálne priamo požadovaný údaj – zabezpečenie IDS, ale v tabuľke výsledkových ukazovateľov sa požaduje dokladovať počet cestujúcich prepravených dráhovou MHD v meste Bratislava, čo bez elektronických označovačov nebudeme vedieť preukázať"
Oni fakt tusim chcu zaviest "pipanie" elektriceniek..
Nesúhlasím so skrátením linky 28 po Molecovu, pozrite sa aká je vyťažená. Tak to zrušme 133, zrušme všetky električkové linky na obchodnej, stačí jedna a na Blumentáli sa bude prestupovať, zrušme 31, zrušme 3 do Rače, stačí 5..Mám pokračovať? Koľkokrát má podľa vás človek prestupovať? Koľkokrát ho chcete buzerovať prestupmi? Fakt si myslíte že ľudia budú ochotní prestupovať denne 2-3x? Sa vám na to vyse*ú a kúpia si autíčko, ako ja, keď skrátia 28. Len ma s****, že mám celoročnú električenku do budúceho mája. Už sa spamätajte, buďte radi že ľudia využívajú MHD, ktorá je oveľa pomalšia ako IAD.
Vazena cestujuca,
funkcia tlacenia cestovnych poriadkov bude na vasom pocitaci spristupnena po vymontovani klavesy "?".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_15_05_28/Podmienky%20cerpania%20fondov%20EU_28.5.2015.pdf