Problem vobec nie v tom co robi pan Nesrovnal teraz a ze kvoli doslova par mesiacov neriskuje vlekly sudny spor.
Problem je, ze tuto necinnost Ftacnika pre uplne rovnake dovody ako opisujes ty, Nesrovnal hrubo kritizoval a pouzil v predvolebnom boji. Pomocou tejto kauzy oznacoval Ftacnika ako neschopneho.
Preto to oznacenie HAJZEL, ktore na neho uplne patri.
Este nic nevyriesil, hlavne ze si v sucasnosti plati PR clanky v TASR. Som si isty, ze z mestskej kasy.
A v čom je problém? Tak či tak sa s hl.st. nebude nič robiť. Takto zmluva skončí a bude to nespochybniteľné.
Vypovedaním zo strany mesta by si žiadali odškodné, vrátil by sa Vtáčnik a ešte by im ho aj vyplatil...
cele sa to ma niest v duchu skutocnej modernizacie, takze rozne useky budu riesene roznym sposobom. Od otvoreneho zvrsku, cez zatravneny az po pevnu jazdnu drahu s pojazdom pre busy a spolocnymi zastavkami elektricka+bus.
Aký typ zvršku bude na karloveskej radiále?
V Dúbravke minulý rok dali podvaly SB8B a koľaje S49 - to isté čo je teraz v KV, rozdiel je len pružné upevnenie. Trošku mi uniká zmysel rekonštrukcie. Skôr by sa mohol zaviesť v slovenských podmienkach neznámy pojem "pravidelná údržba"...
Ked tak bude len kalifornan a jednokolajne useky budu bez zastavenia. Cely usek chatam-borska-damborskeho sa aj tak nebude urcite robit naraz. Napr. 1 faza Borska- Molecova. Budu chodit vlaciky vsetkych 4 liniek po 8 minutach
Zobrazuje to aj maximálnu povolenú rýchlosť na danom úseku a pri jej prekročení akusticky upozorní. Stačí mať zapnuté GPS. Netreba ani pripojenie na internet. Bezplatné off-line mapy sa dajú uložiť na SD kartu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
roman2