M@rtin: preco hned naburavas sny?
Ten termin je velmi optimisticky (az nerealny). Ked nic ine tak vozidla a most sa tak rychlo nestihnu.
Trasa metra v Petrzalke je volna, ale vsetky odchylky od nej sposobia problemy co spominas.
Do 26.9. mali oslovene subjekty dodat projekt nosneho systemu. Tie budu prerokovane s mestom a potom zrejme zverejnene. Na ich zaklade sa urci charakter nosneho systemu. O tom prebehne aj verejna diskusia. Najprv o tom charaktere, neskor aj o konkretnostiach. Verim ze to rozhodnutie do konca roku padne aj keby mal Kolada buchnut do stola a rozhodnu sam.
Potom uz tazko predpokladat rychlost. Skomplikovat sa moze uzemny plan, uzemne rozhodnutie, stavebne povolenie, uver, verejne sutaze a pod.
Ten termin je velmi optimisticky (az nerealny). Ked nic ine tak vozidla a most sa tak rychlo nestihnu.
Trasa metra v Petrzalke je volna, ale vsetky odchylky od nej sposobia problemy co spominas.
Do 26.9. mali oslovene subjekty dodat projekt nosneho systemu. Tie budu prerokovane s mestom a potom zrejme zverejnene. Na ich zaklade sa urci charakter nosneho systemu. O tom prebehne aj verejna diskusia. Najprv o tom charaktere, neskor aj o konkretnostiach. Verim ze to rozhodnutie do konca roku padne aj keby mal Kolada buchnut do stola a rozhodnu sam.
Potom uz tazko predpokladat rychlost. Skomplikovat sa moze uzemny plan, uzemne rozhodnutie, stavebne povolenie, uver, verejne sutaze a pod.
J
No pýtal som sa na to preto, že na mail to nebolo. Jednoducho som bol na to zvedavý. Nebolo to žiadne rýpanie. Pokus o vyslovenie nedôvery vláde je v parlamentnej demokracii normálny politický boj a nechápem prečo by nemohol existovať. Opozícia chce vládnuť a jediný spôsob ako sa k vláde dostať je tú súčasnú zvrhnúť.
Tak uvidíme, čo bude skôr. Myslím si, že Praha ešte ani len projekt nemá. teda nejaký ten rámcový je avšak nejaký závezný asi nie? Či sa mýlim? Mimochodom dnes bol deň kedy 8 firiem (medzi nimi aj pražský metroprojekt) malo doručiť na magistrát hl. mesta Bratislavy svoje predstavy o nosnom systéme v Bratislave. Mesto takisto už rokovalo s bankami na pôžičke 10 - 15mld. na stavbu. To čo sa rozbieha už teraz je, že na západnej radiále sa bude budovať plná preferencia tak aby elina od Dúbravky až po Šafko prešla bez zastavenia a tým sa minimalizovali meškania.