Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #205367:
Nie su vsetky nocaky prejazdmi z nejakej dennej linky? 🙂
Reakcia na: Sommelier #205365:
Lenze problem sa tyka lokalit, nie konkretne nocnych liniek.

To uz vacsiu logiku by malo urcit vozy co jazdia na DH a posielat tam dookola len tie, nech sa neznici viac "nez treba". S tym ze aj nocak moze byt klbak, tam je to z pohladu nakladov cca to iste.
Reakcia na: 810zssk #205366:
To asi bol prejazd z dennej linky, ako je aj u nás 🙂
Reakcia na: Mike #205361:
Na milion percent som isiel minuly rok v Brne niecim nizkopodlaznym na nocaku, dam za to ruku do ohna.
Reakcia na: 810zssk #205359:
Njn, kedže mám vážnu pochybnosť o tom, ze by mesto a podnik v blízkej budúcnosti investovali do neustáleho odstraňovania tagov na nulu, či spoločne s MČ a políciou pracovali na výchovných a trestno-právnych aktivitách, tak sa obávam, že posun v nočákoch práve pre zvýšené koncentrácie nastane až spolu s nástupom prednými dverami a kontrolou tarifného vybavenia u vodiča.. Smutné, ale je to tak, no verím, že pozitíva presiahnu tú niekoľko minútovú stratu..
Reakcia na: Mike #205361:
Hej Praha vypravuje sóla kvôli vandalom a bezpečnosti cestujúcich. Ináč cez víkend bolo takto vedených veľa liniek aj cez deň. Kompenzoval to však 7,5 min.int. Na napr.L3 to však kapacitne nepostačovalo.
Reakcia na: Max #205362:
Ved do toho staci jemne tresnut holym laktom / budis "kvalita"
Reakcia na: 810zssk #205360:
Vcera som si vsimol poskodenie interieru na 6807 - prerazena bocnica - umakart.
Reakcia na: 810zssk #205358:
Neviem či nie z toho dôvodu chodia v Prahe na nočákoch iba sólo električky,.. (lebo kapacitne by sa hodili dupláky) Každopádne Brno - až do 1.1 2015 mali na nočákoch výlučne karosy radu 900 (a občas 700), až teraz od 1.1.2015 tam išlo pár kĺb citelisov rok výroby 2008 a 2009. A v Poznani tiež išli na nočákoch vozy ktoré už cez deň bolo vidno maximálne na delených (teda staršie..).
Reakcia na: Mike #205353:
Ja len poukazujem ze ked sa tie vozy nicia aj cez den, aky zmysel ma ze v noci budu vo vozovni. Dalsia vec je ze cez den sa ta 14Tr vo vyprave strati, ide raz za cas. V noci to je kazdy spoj na danych linkach.

Stare vozy by mali jazdit nizkovykonove sluzby jazdiace len v silnych casoch, napr. kratke delenky.
Reakcia na: Mike #205355:
To neni o koncentracii mladych, ale skor urcitych socialnych skupin, preto vrakunske linky znu take uspechy.
Reakcia na: Rubber38 #205352:
Budem velmi rad ak tu poslednu vetu nejak podlozis prikladmi. Dakujem.
k tým dvom Tr14 .. predtým mala hrobonka myslím 18 pojazdných kratkých vozov takže tak ako Mike nižšie píse niečo tam zostat muselo a zostali (podla mna ) jedny s najlepších 6311 a 6315 a tie vozy niesu len na nocaku ale cez den na 211 a potom ešte na 203 keby islo len o to že nech sa na nočaku neničia dalsie vozy tak by tam ostali 6267 a 6305 ktoré mali interier službou na nočaku už pekne "poznačený" a len tak pre zaujímavost 4241 je od prveho dna pridelená na 91/2+N80/2 ....
Reakcia na: Rubber38 #205352:
A tými nižšími nárokmi nebodaj obhájime aj vylúčenie určitých ľudí z prepravy vďaka schodom keď máme k dispozícii dostatok vozidiel, lebo doteraz to bolo tak ? Vo svete jazdia aj úplne nové vozy nočáky a tiež to nikomu nevadí. A verím tomu, že náklady spojené s vandalizmom a spol budú na nových či starých vozidlách +/- rovnaké. A kamerový systém na nových by mal byť dosť nápomocný k ich znižovaniu.
Reakcia na: Valec #205354:
Teda všade tam, kde je zvýšená koncentrácia mladých.. dôchodcovia a ani ľudia v strednom veku také nerobia...
Reakcia na: Dadino #205348:
Problémom ale je, že takáto situácia sa vyskytuje rovnako na Dolných Honoch, ako v Dúbravke, Petržalke, Rači, centre... takže nové vozidlá by sa vlastne kupovať ani nemali.
Reakcia na: 810zssk #205351:
Veď hej, veď aj Dadino o tom píše v #205348. Ale cez deň nie je na výber čo poslať, posiela sa všetko čo má kolesá a tykadlá (a vidíme že v prípade Trnávky to aj tak nestačí - v prípade Hrobonky je veľký úspech že dnes je vonku 14ks 30Triek..). ?. A keďže tak či tak by iba 30Trky celú hroboňácku výpravu nepokryli a museli tam ostať nejaké 14Tr tak sa tie dávajú na nočák - lebo v noci si už možno "vyberať" ktoré vozy pôjdu von,,,
A to o tom extra nočnom cestovnom si sám napadol predsa, že de iure neplatí ?
Faktom ale je aj to, že cestujúci v nočákoch majú vo všeobecnosti nižšie nároky na " štandard cestovania," väčšina z nich je proste rada že sa niečím vezie a nemusí šoférovať (nie všetci samozrejme. Ale väčšina to tak má).

Plus ten faktor zvýšeného rizika vandalizmu tu jednoducho je, isté percento ľudí pod vplyvom má vždy sklony k robeniu neplechy (a v nočákoch sa vozí oveľa viac takých ľudí, ako v denných spojoch), pričom sa nebavime len o 12 ročných fixkároch, ale o lomcovaní vybavením, grcaní, okopávaní atď. Preto aj v mnohých dobre vedených DP vo svete jazdia nočáky samé staršie šerble, a nikomu to nevadí
Reakcia na: Mike #205345:
A N70 chodi kam? 😉 Navyse tie socky su aktivne aj cez den, pripadne vecer - ako napokon sam uvadzas. Preto nejaka specialna nocakova vyprava mi pride blbost o to viac, ze tam je vyssie cestovne, teda by mal byt aj vyssi komfort.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.