Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #205333:
Inak tie dve 14Tr na Hrobonke su tiez skvostny napad....
Reakcia na: Petto #205332:
Prave naopak, ja celkom verim ze sa v doprave vyzna, napokon v tej oblasti robi dlhe roky. Otazne ovsem je ake zaujmy bude presadzovat a aky je jej "filozoficky pohlad na dopravu". Ale ak by to bolo take ako prejavila v kampani tak super.
Reakcia na: Petto #205333:
lebo tam budú premávať hociako, respektíve myslím si že ak budú navyše 30Tr tak vtedy ich tam hodia 🙂
Reakcia na: henko151 #205329:
Ja doteraz nechapem preco nema 203.207 vyznacene NP odchody. Ved drviva vacsina poradi je z Hrobonky na L203, ktora ma udajne len 2 14Tr pre nocaky.
Reakcia na: rikiless #205330:
Ano, Ujo Zamocnik odchadza a strieda ho (neviem ci vhodna ) neuspesna kandidatka na primatora p. Kratochvilova. Hoc mi pani bola sympaticka, ci sa vyzna v doprave pochybujem. No myslim si, ze stale je lepsie je cusat ako cim dalej tym viac sa splachovat do vieme coho - co bolo v pripade Uja.
Reakcia na: Ike #205328:
Dávnejšie som započul, že tak či onak tie pneu sú na štýlom brzda plyn jazdiacich vozoch tak pár mesiacov (určite tu znalejší potvrdia či 2 a pol, 3 či 4) pred ich výmenou za nové. A tak som si pár krát hovoril, že čo stojí v ceste dajme tomu od nejakého októbra do januára obúvať zimné pneu a mať aspoň časť parku pripravenú na každoročne opakujúce sa situácie.(ale asi spotreba, a bla bla).
Reakcia na: Petto #205324:
Zišlo by sa aj aktualizovať že na linku 210 nebudú vypravované nízkopodlažné trolejbusy.
Reakcia na: S499.1023 #205321:
Veď tomu rozumiem ? Ale celý čas sa bavíme o zimných pneumatikách a nie o solení, či hej? Bez ohľadu na konkrétny stav vozovky si dovolím tvrdiť, že výmena pneumatík redukuje relatívny výskyt mimoriadnych situácii v MHD v súvislosti s poveternostnými podmienkami (hoci jedným dychom dodávam, že to nie je všeliek). Do akej miery a či sa to oplatí, to Ti povedať neviem. Očakával by som, že DPB zavedie systémovú pokusnú pilotnú premávku na vybraných linkách a zhodnotí či je zvýšenie nákladov hodné zvýšenia spoľahlivosti.

Zhodneme sa, že v súčasnej sieti existujú linky, kde by zimné pneumatiky boli zbytočný luxus.
Reakcia na: S499.1023 #205326:
máš pravdu, to ma nenapadlo ?
Reakcia na: trolejbus6207 #205323:
No však univerzálne = celoročné = M+S - nepotrebujú ani tú výnimku/nevýnimku zakotvenú v zákone, čo si citoval. Na tú by mohli pokojne jazdiť na letné.
Reakcia na: zakaznik #205318:
Ako naznačil S499.1023, pravdepodobnosť uviaznutia v rôznych kritických úsekoch bude rôzna. Aj keby však bola rovnaká, ten vzorec by bol asi trochu zložitejší:
pravdepodobnosť uviaznutia vozidla na trase = 1 - (1 - pravdepodobnosť uviaznutia v kritickom úseku)^(počet prechádzaných kritických úsekov).
Tento vzorec berie do úvahy, že ak raz vozidlo uviazne, tak už je uviaznuté a neuviazne znova. Tvoj vzorec dáva očakávaný počet uviaznutí vozidla, ak by z každého uviaznutia bolo nejako vyslobodené. To je aj dôvod, prečo tvoj vzorec môže dať výsledok väčší ako 1 (resp. "100%").
Zislo by sa aktualizovat . Mame uz aj cisto NP linky ako 21,37,61, prip 33,201,202 🙂

http://imhd.sk/ba/doc/sk/10002/Bezbarierova-doprava.html
Reakcia na: S499.1023 #205322:
tak to sme sa naozaj nepochopili, lebo pod pojmom univerzálne som mal na mysli celoročné a tú výnimku som odvolal ?
Reakcia na: trolejbus6207 #205312:
To je prvá časť môjho nepochopenia. Druhá je, že sa tu celý čas bavíme nie o letných ale o celoročných pneumatikách. A tie majú značenie M+S, takže sa môžu v zime používať bez výnimiek.
Reakcia na: Ike #205319:
Ámos ti to už vysvetlil po lopate, tak to hádam pochopíš aj bez VP "C". Vieš, prečo sa v Škandinávii nemusí soliť a prečo tí, ktorí to isté presadzujú tu, sú rohaté zvieratá?
Reakcia na: zakaznik #205318:
Fakt? Dva kritické úseky so stúpaním 6% a dlhé po 1 km sú horšie ako jeden kritický úsek dlhý 5 km so stúpaním 12%?
Reakcia na: zakaznik #205318:
Toto sem prosím ťa nedavaj, pokiaľ nedokazes svoju odbornú spôsobilosť digitalizovanym notársky overeným VP skupiny C a diplomom z FMFI.

Čo na tom že znížením pravdepodobnosti uviaznutia vozidla zvýšiš konkurencieschopnost a spoľahlivosť MHD. Teda to, o čom tu všetci tak trocha snívame.

To či sa to oplatí je druhá vec. Ale diskutovať o tom azda môžeme.
Reakcia na: S499.1023 #205308:
"Pomohli ale nie veľmi."

pravdepodobnosť uviaznutia vozidla na trase [%] = pravdepodobnosť uviaznutia vozidla v kritickom úseku [%] x počet prechádzaných kritických úsekov
Reakcia na: trolejbus6207 #205316:
ja síce mám smart watch ale SONY cize mam smolu ? ale vyuzil by som

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement