pretože v dobe, keď rada 2XX vznikla ako rozlíšenie trolejbusov od električiek(tuším v roku 1980), bola rada 101-119 obsadená expresnými autobusovými linkami
Škodováci po dodaní prvej 30T povedali že nasledovať bude druhá 30T (mala v decembri, teraz sa hovorí o januári) a po nej 29T (mala v januári, teraz sa hovorí vraj február..)
Racionálne argumenty sú tu minimálne dva: Aby sa linka nemusela prečíslovávať pri zatrolejovení a preto, že pre vlčiaka nie je žiaden rozdiel medzi trolejbusom a autobusom.
Toto je pomerne špinavý a nechutný spôsob diskusie - vymyslieť si niečo, čo nikto nepovedal, podsunúť mu to a potom o tom horúčkovite diskutovať. Tu NIKTO nechce náhodne prečíslovať žiadne trolejbusové linky. Ak máš problém porozumieť napísanému, diskutuj len ústne.
Tak napríklad v meste, kde sa nevykonáva náhradná doprava za trolejbusy pri výpadku kratšom ako hodinu, je dobré vedieť, či je linka trolejbusová alebo autobusová, aby si nemusel čakať na ten trolejbus hodinu, ale radšej za kratší čas prešiel do cieľa iným spôsobom, napríklad nejakou autobusovou linkou alebo peši. ?
"Preto by mali byť oddelené" - WTF? Ako sa cestujuceho dotyka to ze trolejbus taha prud z vedenia? Stoji na tej istej zastavke kde autobus, cestujuci teda nepotrebuje vopred vediet ci mu pride autobus, alebo trolejbus.
Ja viem kvôli čomu to vzniklo alebo len vznikne. Určite nechcem 263,to som ani nenapísal ale nie je to pádny dôvod. Ale ok nechajme to tak lebo tu sa nepohneme. Ďalej tu niekto spomínal, že električka jazdí po samostatnej radiále a preto je aj v samostnatnom č. rade. Tbus jazdi tiež v samostatnej radiále, má Trolej i keď po ceste ale predsa. Nemôže ísť tam kam bus pokiaľ nie je duobus. Preto by mali byť oddelené. Salzburg má tiež oddelene tbusove linky, Mníchov mal kedysi tbus a boli v 40 rade nemiešali to hala bala. Ako som spomínal nechajme to tak už mi to je jedno lebo to nechcete niektorý pochopiť. Ja som písal menšie zlo ako to čo príde.
Presne tak. Ja som za to nech to co sa nemeni je v 200kovom rade. Ale precislovat tam zatrolejovane linky je nezmyselne a pridavat tam nove linky je zbytocne.
Treba tiez dodat ze 200kovy rad je volny len po cislo 214. Vyssie cisla su uz pouzite (hoci precislovanie lajnistickych liniek by v tejto faze este problem nebol, kedze to ich cislovanie je na mizernej urovni a nikto ho nepouziva).
Preco ti ja mam davat argumenty pre neexistenciu niecoho (samostatneho autobusoveho radu) ked ty nedokazes uviest argumenty pre jeho existenciu? Vzdy ma prvy argumenty predkladat ten kto je ZA nieco.
Inak navrh precislovania trolejbusov (o ktorom by si vedel ze som proti nemu, keby si poriadne cital moje prispevky na ktore reagujes) nerata s rozbitim oblastneho cislovania, prave naopak, ma sa vztahovat aj na trolejbusy (t.j. tie podla teba "nahodne" cisla tbusov maju respektovat oblastne znacenie).
Na vyuziti desiatkoveho radu je zle to ze absolutne znemoznujes pridanie co i len jedinej dalsej elektrickovej linky (dnes je uz plny rad 1-9, ktory bude postacovat pre Petrzalku ak tam bude jedina linka). Ono je ale stlae mozne ze raz tu niekto postavi novu elektrickovu trat a potom co? Budes znova precislovavat trolejbusy? Len preto aby si mal samostatny ciselny rad ktory nebude mat ziaden ucel?
A Vieden? Co to je. Autobus, trolejbus? Tykadla to nema, no elektromotor ano ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike